Angry Birds 2 برای کاربران اندروید و iOS عرضه شد

کمتر کسی پیدا می‌شود که با سری بازی‌های پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds که از محبوب‌ترین‌‌های این صنعت به شمار می‌رود، آشنایی نداشته باشد. نسخه‌های منتشر شده از بازی بسیار زیاد هستند، اما در میان آن‌ها، این نسخه اول که در سال 2009 با نام Angry Birds معرفی شد، از جایگاه ویژه‌ای برخورد دار است. چندی پیش بود که در تریلری، مشخص شد که استودیو Rovio قصد دارد برگ جدیدی را در دفتر این بازی رقم بزند و با “Angry Birds 2” ادامه نسخه اول را عرضه کند. حال این بازی، امروز در هشتم مرداد، در اختیار کاربران اندرویدی و اپلی قرار گرفت تا با دانلود آن، باز هم لحظاتی شاد را تجربه کنید.

angry-birds-2نسبت به سایر نسخه‌ها، از نظر طراحی و گرافیک این بازی کمی بهبود یافته و داستانش نیز بهتر از گذشته است. همچنین قابلیت‌های جدیدی به این بازی اضافه شده که از جمله آن‌ها، می‌شود به توانایی انتخاب پرندگان توسط کاربر، اضافه شدن چند سطح جدید به مراحل، افزوده شدن شخصیتی جدید و قابلیت‌های جدید اشاره کرد. همچنین در ماه ژوئن این بازی یک نسخه بتا داشت که چنگی به دل نمی‌زد اما ایرادات آن بازی برطرف شده و دیگر شاهد مورد آزار دهنده‌ای نیستیم.

این بازی در حال حاضر، تنها برای iOS و اندروید در دسترس بوده و بعید است که برای ویندوزفون و سایر سیستم‌عامل‌ها عرضه شود (حجم این بازی در اندروید حدود 68 مگابایت و در iOS، در حدود 81 مگابایت است).

باید گفت، تمامی نسخه‌های Angry Birds، خوب و پرطرفدار بوده‌اند اما تنها Angry Birds 2 می‌تواند موفقیت‌های بسیاری همچون نسخه‌ اولش را به‌دست بیاورد. نظر شما چیست؟

2 در مورد “Angry Birds 2 برای کاربران اندروید و iOS عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH