پرندگان خشمگین ده ساله شدند!

ده سال پیش بازی پرندگان خشمگین در قالب پرندگانی رنگین و عصبانی که به دشمنان اصلی خود خوک‌ها، حمله می‌کردند، عرضه شد و تبدیل به یکی از شناخته‌ترین عناوین دنیای بازی‌های موبایلی شد. پرندگان خشمگین که در ابتدا به عنوان یک بازی معمایی با قوانین فیزیکی خاص خود عرضه شده بود، خیلی زود به موفقیت‌های چشمگیری رسید و از فرانچایز اصلی خود خارج شد؛ به طوری که این بازی امروز در ژانرهای آرپی‌جی، مسابقه‌ای، تیراندازی و… در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

پرندگان خشمگین

پس از چند کراس‌اور با فیلم‌هایی مانند ریو و جنگ ستارگان، این فرانچایز در سال 2016 فیلم مستقل خود را بر روی پرده سینما برد. دنباله‌ای بر داستان قبلی نیز در قالب یک فیلم سینمایی دیگر در سال جاری میلادی ارایه شد. ظاهرا برنامه‌های بلندمدت برای این عنوان به همین جا ختم نخواهد شد و از سال 2020 شاهد عرضه سریال پرندگان خشمگین نیز خواهیم بود.

روی هم رفته، حدود 4.5 میلیارد نسخه از بازی‌های مختلف پرندگان خشمگین بر روی پلت‌فرم‌های مختلف (اسمارت‌فون‌ها، کنسول‌ها و حتی برخی تلویزیون‌ها) دانلود شده است و البته همانطور که اشاره شد، این تنها بخشی از موفقیت این پرندگان دوست‌داشتنی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH