اطلاعات جدید در رابطه با آی‌فون 6s: فورس تاچ، دوربین 12 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم

یکی از اطلاعاتی که تاکنون از آی‌فون بعدی کمپانی اپل منتشر شده است حاکی از آن هستند که آی‌فون 6s یک نمایشگر لمسی با قابلیت حساس به میزان فشار خواهد داشت. این ویژگی یک قابلیت جدید نیست و پیش از این نیز چنین نمایشگری را در اپل واچ مشاهده کرده‌ایم و تاچ‌پد مک‌بوک‌های اپل نیز دارای چنین قابلیتی هستند و اکنون گفته می‌شود که نمایشگر آی‌فون 6s نیز حساس به فشار خواهد بود.

force_touch_trackpad-640x360-640x360

بر اساس گزارش DigiTimes که تاکنون نیز مدعی قطعات آی‌فون جدید بوده، اعلام شده است که بین 36 تا 40 میلیون آی‌فون در طول سه ماه منتهی به سپتامبر تولید شده که این میزان در دسامبر 50 میلیون دستگاه بوده است که این اعداد و ارقام چندان هم شگفت انگیز نیست.

البته تمام این اطلاعات تنها در حد شایعه هستند و می‌بایست برای آشنایی با مشخصات دقیق آی‌فون 6s تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم. انتظار می‌رود که اپل این محصول را در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) معرفی کند. البته این ادعا را نیز بر اساس عملکرد‌های پیشین اپل اعلام می‌کنیم و ممکن است که این کمپانی تاریخ معرفی محصول خود را تعویض کرده باشد.

اما بر اساس شایعات انتظار می‌رود که اپل نمایشگرهای حساس به فشار را در نسل بعدی آی‌فون‌های خود قرار دهد و علاوه بر این انتظار می‌رود که بر روی این محصول شاهد 2 گیگابایت حافظه رم و یک دوربین 12 مگاپیکسلی باشیم که دوربین جلویی آن نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود و البته احتمال می‌رود که آی‌فون 6s از پردازنده جدید A9 کمپانی اپل استفاده کند که در عمل سریع‌تر از نسل‌های قبلی خود خواهد بود. اما در هر صورت برای آشنایی با مشخصات رسمی فعلا باید منتظر اقدام اپل باشیم.

2 در مورد “اطلاعات جدید در رابطه با آی‌فون 6s: فورس تاچ، دوربین 12 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH