تصاویر جدیدی از پرچم‌دار بعدی مایکروسافت منتشر شد

 

تصاویر درز یافته تازه، نمونه‌ اولیه گوشی جدید صفحه بزرگ لومیا مایکروسافت را که این اواخر خبرهای بسیاری پیرامون آن منتشر شده بود، نشان می‌دهند.

با انتشار نسخه‌ کامل ویندوز 10، مهندسان کمپانی مایکروسافت سخت در تلاش‌اند تا نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل را برای عرضه آماده نمایند. از آن‌جا که هیچ سیستم‌عامل تازه‌ای بدون پرچم‌دار معنا ندارد، در چند ماه گذشته، شایعات بسیار زیادی پیرامون دو پرچم‌دار جدید مایکروسافت که قرار است با سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل معرفی گردند، انتشار یافته است. ظاهرا، این دو مدل با نام لومیا Talkman و لومیا Cityman خوانده می‌شوند.

برطبق شایعات، این دو مدل با نام‌های تجاری لومیا 940 و لومیا 940XL ارایه خواهد شد؛ شایعاتی که جدیدا منتشر شده، برخلاف خبرهای پیشین، مدعی هستند که مایکروسافت برای دو پرچم‌دار آینده خود از نام‌های لومیا 950 و 950XL بهره خواهد گرفت.

اگر بحث نام‌گذاری این دو مدل را کنار بگذاریم، امرور، تصاویری از مدل بزرگ‌تر این دو لومیا منتشر شده که با فرض صحت این تصاویر، می‌توان گفت که گوشی‌ نشان داده شده فقط نمونه اولیه است؛ بنابراین مشخصات و طراحی آن تا زمان عرضه ممکن است تغییر نماید. تصاویر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

منبع درز این تصاویر مدعی است که گوشی نشان داده شده در تصویر با مشخصاتی نظیر نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 810 با رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 20 مگاپیکسلی Pureview به‌همراه فلاش LED سه‌گانه و پشتیبانی از درگاه USB-C ارایه خواهد شد. اکثر این مشخصات با آنچه که قبلا درباره لومیا 940/940XL شایعه شده بود، مطابقت دارد به‌جز سایز صفحه نمایش؛ شایعات قبلی از یک نمایشگر 5.7 اینچی برای پرچم‌دار آینده مایکروسافت سخن گفته بودند در حالی که این خبر تازه، نمایشگر آن‌ را 6 اینچ اعلام کرده است.

مطابق با گزارش‌های قبلی، قرار است لومیا 950 و 950XL مایکروسافت در طی یک رویداد خبری در ماه اکتبر معرفی شوند و احتمال می‌دهیم که این دو در نوامبر امسال به عرضه عمومی برسند. به‌نظر شما، مشخصات پرچم‌داران آینده مایکروسافت خارق‌العاده است؟

1 در مورد “تصاویر جدیدی از پرچم‌دار بعدی مایکروسافت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH