اپل موزیک اکنون بیش از 11 میلیون کاربر آزمایشی دارد!

سرویس اپل موزیک با گذشت حدود یک ماه از راه اندازی‌اش، اکنون حدود 11 میلیون کاربر آزمایشی دارد که این عدد می‌تواند بسیاری را هیجان‌زده کند. Eddy Cue مدیر بخش خدمات اینترنتی اپل در گفتوگو با USA Today اعلام کرده است که بیش از 2 میلیون کاربر به بسته خانوادگی با قیمت 14.99 دلار دل بسته‌اند که این بسته را بیش از 6 نفر می‌توانند استفاده کنند. سرویس اپل موزیک برای سه ماه اول رایگان است بعد از آن کاربران می‌بایست هر ماه 9.99 دلار پرداخت کنند که با وجود این تعداد زیاد از کاربران، این سرویس سود خوبی را به سمت اپل سرازیر خواهد کرد.

Apple-Music

Cue اذعان کرد که سرویس جدید آن‌ها در زمان عرضه ابتدا چند باگ و مشکل داشت که در این خصوص گفته است:

ما از سوی کاربران خود مطلع شدیم که برخی از آن‌ها چند مشکل را تجربه کرده بودند و ما از عدم توجه به چنین مواردی متنفر هستیم اما هرچه سریع‌تر به‌روز رسانی‌ای را منتشر کردیم که مشکلات را از بین برد.

Cue همچنین اعلام کرده است که ماه جولای یک رکورد برای اپ استور محسوب می‌شود که رشد بسیار زیاد در بازار چین باعث شد تا اپل به 1.7 میلیارد دلار خرید برسد.

Jimmy lovie، یکی از فعالان صنعت موسیقی:

برای بسیاری از کاربرانی که در خارج از آمریکا زندگی می‌کنند همچنان باید توضیح داد که این (اپل موزیک)‌ چگونه کار می‌کند و کلا چیست و فعلا در مسیر موفقیت این سرویس مشکلاتی وجود دارد. برخی افراد پولی بابت موسیقی پرداخت نمی‌کنند و آن‌ها دوست دارند که به چیزهایی پول دهند که زندگی‌شان را بهبود می‌دهد. البته برخی افراد نیز هستند که ارزش موسیقی را می‌دانند اما ما باید همچنان افراد بیشتری را به سمت خود جلب کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH