مهندسان شرکت خودروسازی فورد، حشرات و عنکبوت‌ها را از شما فراری می‌دهند!

مردان عنکبوتی از راه می‌رسند! مهندسان کمپانی خودروسازی فورد، از چیزی جالب برای توسعه صفحه‌ای نوآورانه استفاده می‌کنند تا خزندگان و موجودات کوچک را با سرعت هرچه تمام‌تر از خود فراری دهد.
احتمالا از سخنان عجیب من چیزهایی دستگیرتان شده‌ است، پس باید بگویم که درست حدس زده‌اید خانم‌ها (البته اگر زن هستید!)، مرد عنکبوتی فورد به کمک شما می‌آید تا شما و سایر خانم‌های بی یار و یاور را از شر موجودی شریر و مخوف نجات دهد. موجودی که طبق برآوردهای بنده، شما بیش از هرچیزی در جهان (به جز سوسک!) از آن می‌ترسید. در واقع شما خانم‌ها از عنکبوت‌هایی همچون mildei Cheiracanthium و inclusum Cheiracanthium می‌ترسید که کیسه دار بوده و تار می‌تنند. مطمئنا بخاطر تارهای لطیفشان نیست که از آن‌ها می‌ترسید، بلکه قیافه عجیب آن‌ها با پاهای پشمالو و آرواره‌های مخوف است که موجب ترس شما از آن‌ها می‌شود. دیگر نترسید، چرا که با استفاده از فناوری جالب و جدید کمپانی فورد، عنکبوت‌ها ترجیح می‌دهند که با شما رو به رو نشده و اوقات شریفشان را در جایی دور از دسترس شما سپری کنند!

Spiderman-Graphic.0گذاشتن این صفحات عنکبوتی در داخل اتومبیل‌ها، موجب فرار عنکبوت‌ها از آن‌جا و جلوگیری از تخم گذاری آن‌ها و مسدود کردن قطعات مختلف اتومبیل همچون خطوط بخار سوخت می‌گردد. کمپانی فورد، با افتخار ادعا می‌کند که نخستین صفحه عنکبوتی را در حدود 11 سال پیش یعنی 2004 ساخته است. صفحه عنکبوتی بهبود یافته و جدید فورد، تا قبل از سال 2016 در داخل بسیاری از اتومبیل‌های این شرکت در آمریکای شمالی قرار خواهند گرفت و به کمک آن‌هایی می‌آیند که از عنکبوت‌ها تا سر حد مرگ می‌ترسند.

1 در مورد “مهندسان شرکت خودروسازی فورد، حشرات و عنکبوت‌ها را از شما فراری می‌دهند!”

  1. اونا دارن امنیت سرنشینای ماشینو با دور کردن عنکبوت تامین میکنند؛
    .
    .
    .
    اونوقت شرکتای ایرانی دنبال اینن که اگه آنتن پراید و سمندو یکم بلندتر کنن،میشه حدود 1میلیون تومنی بکشن رو ماشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH