این چراغ OLED رومیزی می‌تواند اسمارت فون شما را شارژ کند!

آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که دوست دارید همیشه میز کارتان روشن و پر نور باشد؟ پس با این اوصاف بدون شک لامپ A1 desk را دوست خواهید داشت. این لامپ با طراحی جالبش از پنل OLED برای روشن کردن اتاق استفاده می‌کند که این باعث شده تا نسبت به سایر چراغ‌ها کوچک‌تر باشد و در مقابل نور آن نیز بسیار طبیعی جلوه کند و مصرف انرژی نیز در این محصول بهینه شده است.

aerelight-a1-desk-lamp

بر اساس گفته Aerelight در 20 سال آینده دیگر نیاز نیست تا برای کنترل چیزی آن را لمس کنید که برای مثالی در این مضمون می‌توان به شارژر‌های بی‌سیم اسمارت فون‌ها اشاره کرد. نکته جالب در خصوص این چراغ این است که A1 می‌تواند از طریق فناوری Qi یا PMA و پد خود اسمارت فون شما را نیز شارژ کند و البته از طریق پد لمسی دستگاه نیز می‌توانید میزان نور آن را افزایش یا کاهش دهید. ویژگی دیگر این چراغ سرد بودن آن است و بر خلاف لامپ‌های عادی بعد از استفاده گرم نمی‌شود و در واقع این چراغ هیچ لامپی ندارد و از فناوری LED اورگانیک بهره می‌برد.

البته چراغ مذکور قیمت نسبتا بالایی دارد و اکنون دوست داران آن می‌توانند با پرداخت 299 دلار (900 هزار تومان)‌ در آمریکا و کانادا A1 را خریداری کنند که این بها بسیار زیادتر از قیمت یک چراغ رومیزی عادی است. اما اگر شما ساعات زیادی را در میز کارتان سپری می‌کنید و نیاز به نور مناسبی دارید تا چشمانتان آسیب نبینند بدون شک این چراغ می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

1 در مورد “این چراغ OLED رومیزی می‌تواند اسمارت فون شما را شارژ کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH