شیائومی Redmi Note 2 رسما معرفی شد

شیائومی با ساخت گوشی‌های مقرون به‌صرفه خود شهرت بسیاری کسب کرده است، محصولات این شرکت از سخت افزار مناسبی بهره می‌برند که به همراه قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌شود و ارزش خرید بالایی دارند. حال این کمپانی از جدیدترین محصول خود به نام Redmi Note 2 پرده برداشته‌ است که با سخت‌افزار قدرتمند و قیمت باورنکردنی 125 دلاری عرضه خواهد شد.

Xiaomi-Redmi-Note-2-official-images (1)

این محصول 5.5 اینچی از زبان طراحی خاص شیائومی بهره می‌برد و در رنگ‌های متنوعی در دسترس کاربران قرار دارد، همچنین Redmi note 2 در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی عرضه می‌شود که مدل 32 گیگابایتی آن 30 دلار گران‌تر است و قیمتی برابر 155 دلار دارد.

در ابتدا نگاهی داریم بر مشخصات رسمی Redmi Note 2 که توسط شیائومی ارایه شده‌ است:

  • رابط کاربری جدید MIUI 7 که بر روی بستری از اندروید 5 اجرا می‌شود
  • صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD
  • ابعاد 8.25*76*152 میلی‌متری که وزنی معادل 160 گرم را رقم می‌زند
  • قوی‌ترین پردازنده ساخت مدیاتک یعنی Helio X10 که دارای ده هسته پردازشی است
  • 2 گیگابایت حافظه رم
  • باتری 3060 میلی آمپر ساعتی
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

Xiaomi-Redmi-Note-2-official-images (3)

قیمت این محصول بسیار مناسب است و شیائومی توانسته این محصول را با نصف قیمت Meizu MX5 (که از پردازنده یکسان بهره می‌برند) عرضه کند و حتی توانسته‌ است محصولات خانواده P8 از هواوی را نیز پشت سر بگذارد، برند تایوانی اچ‌تی‌سی هم در مدل One M9 Plus خود از پردازنده Helio X10 استفاده کرده‌ است و قیمتی برابر 700 دلار دارد.

محصول جدید شیائومی از طراحی مناسبی نیز بهره می‌برد هر چند که بدنه‌ای پلاستیکی دارد ولی برای پایین آوردن قیمت می‌توان از بدنه پلاستیکی عبور کرد. دیگر مشخصه ظاهری Redmi Note 2 رنگ‌های جذاب و متنوع آن است که در برندهای چینی زیاد دیده می‌شود، این مدل با ضخامت 8.25 میلی‌متری خود از Redmi Note 1 نازک‌تر است ولی از لبه‌های منحنی بهره برده تا بتواند ارگونومی بهتری را ارایه کند.

Xiaomi-Redmi-Note-2-official-images

ما هنوز منتظر اولین تصاویر ثبت شده توسط این اسمارت فون هستیم تا بتوانیم در مورد کیفیت دوربین آن صحبت کنیم ولی طبق اطلاعات منتشر شده Redmi Note 2 می‌تواند در زمان 0.1 ثانیه فوکوس کند که همانند تکنولوژی به کار رفته در دوربین‌های سامسونگ از فناوری تشخیص فاز در فوکوس استفاده می‌کند.

متاسفانه فعلا این اسمارت فون تنها در چین عرضه می‌شود و به احتمال زیاد پس از مدتی به بازارهای اروپایی و هند راه خواهد یافت، با وجود قیمت بسیار مناسب باید منتظر آمار فروش این اسمارت فون و رکورد شکنی‌های آن باشیم.

2 در مورد “شیائومی Redmi Note 2 رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH