راهنمای عمومی برای خرید تلفن همراه (قسمت دوم)

در مقاله قبلی، با مطلبی تحت عنوان “راهنمای عمومی برای خرید تلفن همراه” در خدمت‌تان بودم و حالا با موضوعی دیگر که در واقع در راستای تکمیل مقاله قبلی است، نزد شما عزیزان باز گشته‌ام. پس با من همراه باشید تا ببینیم راه‌های مختلف خرید یک گوشی هوشمند چیست و هرکدام از این راه‌ها چه مزایا و معایبی دارد.
در این شرایط بد اقتصادی و فرهنگی که در وجود اغلب فروشندگان گوشی (اغلب آن‌ها، نه همه‌شان) چیزی به نام انصاف یافت نمی‌شود، بهترین روش خرید گوشی هوشمند، سفارش دادن از سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی و تحویل گرفتن آن در درب منزل خودتان است. این سایت‌ها دارای روش‌های مختلفی برای پرداخت بهای گوشی هستند. برای مثال می‌توانید وجه مورد نظر را کارت به کارت کرده و اطلاعات فیش را به سایت ارسال کنید و یا با استفاده از درگاه‌های پرداخت بانک‌های مختلف، وجه مورد نظر را به صورت آنلاین و به سادگی هرچه تمام‌تر به حساب فروشگاه مورد نظر واریز کرده و پروسه تحویل گوشی خود را از همان لحظه آغاز کنید. برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی حتی از پرداخت وجه درب منزل نیز استقبال می‌کنند و اگر در تهران ساکن باشید و البته کمی هم نسبت به عملکرد این فروشگاه‌ها بدبین باشید، می‌توانید بهای گوشی خود را پس از تحویل گرفتن آن در درب منزل خود پرداخت کنید.
تمامی این فروشگاه‌ها، معمولا اجناس را با استفاده از پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال می‌کنند و بدین ترتیب گوشی هوشمند شما در کمتر از 48 ساعت به دست‌تان خواهد رسید.
http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-image-image32628626 این سایت‌ها، همگی بین 3 تا 9 روز ضمانت تعویض کالا دارند. یعنی اگر از لحظه‌ای که گوشی شما به دست‌تان می‌رسد، تا پایان این مهلت چند روزه، هر گونه مشکلی که شامل گارانتی می‌شود برای این گوشی پیش بیاید، می‌توانید جنس را به فروشگاه پس فرستاده و یک گوشی دیگر از همان مدل تحویل بگیرید. برخی از این سایت‌ها، علاوه بر گارانتی چند روزه، اجناس خود را با گارانتی‌های معتبر بلند مدت یک ساله و یا بیشتر عرضه می‌کنند. با ضمانت شرکت‌های شناخته شده گارانتی‌ در سطح کشور. بدین ترتیب، اعتماد به آن‌ها بسیار راحت‌تر می‌شود. فقط توجه کنید که نباید از هر سایتی که نام فروشگاه اینترنتی بر خود دارد خرید کنید. تنها باید از سایت‌هایی خرید کرد که دارای نماد اعتماد وزارت بازرگانی باشند. وجود این نماد در صفحه اصلی این سایت‌ها، ضمانتی است بر قابل اعتماد بودن آن‌ها.
اما اگر شما فروشگاهی را سراغ دارید که گوشی‌هایش را با قیمت‌هایی کمتر از فروشگاه‌های اینترنتی ارایه می‌دهد، ممکن است بخواهید به جای خرید اینترنتی، خرید حضوری را تجربه کرده و البته اندکی نیز در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. بنابراین به فروشگاه مورد نظر مراجعه می‌کنید، تا گوشی مورد نظر خود را که پس از تحقیق و بررسی بسیار، با راهنمایی گرفتن از مقاله قبلی انتخاب کرده‌اید، خریداری نمایید. پس به توصیه‌هایی که به شما می‌کنم خوب توجه کنید.
هنگام خرید از فروشگاه، ابتدا با فروشنده صحبت کنید و مطمئن شوید که این مدل، دقیقا همان مدل مورد نظر شما است که قبلا انتخاب کرده‌اید. همه مشخصات را از فروشنده بپرسید تا بعدا سو تفاهمی پیش نیاید. مثلا فرض می‌کنیم بخواهید گوشی ال‌جی G2 بخرید. باید حواستان را خوب جمع کنید، که فروشنده، مدل 16 گیگابایتی را به جای 32 گیگابایتی و یا مدل D800 و D801 را به جای مدل D802 به شما نفروشد. همچنین از فروشنده بپرسید که آیا جعبه این گوشی، حاوی لوازم جانبی اصلی آن هست یا نه؟ لوازمی همچون هدفون و شارژر اصلی. ممکن است کاهش قیمت این کالا، نتیجه برداشته شدن لوازم جانبی اصلی آن و جایگزینی آن‌ها با لوازم جانبی بدل و بی‌کیفیت باشد.
پس از این که از مطابقت کالا با معیارهای قبلی خود مطمئن شدید، از فروشنده بخواهید که یک جعبه پلمپ را برایتان بیاورد.
به هیچ عنوان قبول نکنید که فروشنده پلمپ گوشی را برایتان باز کند. اگر این کار را کرد، از قبول آن خودداری کنید. شاید بپرسید چرا؟ دلیلش این است که بنده خودم یکی دو بار به پاساژ علاءالدین مراجعه کرده‌ام و این تجربه را داشتم. فروشنده می‌خواست گوشی غیر پلمپ را به ما بفروشد. اصرار داشت که پلمپش را همین الآن باز کردم و چون ما ندیدیم که این اتفاق افتاده باشد، از او خواستیم که یک گوشی پلمپ برایمان بیاورد تا آن را باز کنیم. پاسخ او به طرز مرموزی منفی بود! ما هم ترجیح دادیم به جای معتبرتری مراجعه کنیم. پس شما نیز هوشیار باشید. پس از گرفتن جعبه، از مهر و موم بودن آن اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به گشودن آن کنید.
453گوشی را بیرون آورده و لوازم جانبی آن را چک کنید. بدنه گوشی را به دقت نگاه کنید. حتی کوچکترین خراشی نیز نباید بر روی بدنه وجود داشته باشد. صفحه نمایش و محافظ پلاستیکی روی آن را با دقت نگاه کنید. در صورت مشاهده لکه‌ بر روی صفحه، یا حباب در زیر برچسب روی آن، گوشی را به فروشنده پس بدهید. خب، گوشی سالم است؟ بسیار خب! ولی شما هنوز نباید از فروشگاه بیرون بیایید! پس از این کارها، سیم‌کارت خود را در درون گوشی قرار داده و گوشی را روشن کنید. همه چیز آن را بررسی کنید. قبل از همه چیز به قسمت تنظیمات آن رفته و با کلیک کردن بر روی قسمت “درباره گوشی”، مشخصات کامل دستگاهتان را ملاحظه کرده و مطمئن شوید که این گوشی، همان گوشی مورد نظر شماست. پس از این که مطمئن شدید این همان گوشی مورد نظر است، صفحه نمایش را با دقت نگاه کنید تا اگر پیکسل سوخته‌ای روی آن هست، متوجه شوید. وای‌فای را روشن کرده و از کارکرد درست آن مطمئن شوید. دوربین گوشی را هم امتحان کنید تا ببینید که آیا به درستی کار می‌کند یا نه. یکی از آهنگ‌های زنگ پیش‌فرض گوشی را پخش کرده و سلامت اسپیکر آن را بسنجید. در پایان، با گوشی جدیدتان تماسی با یکی از نزدیکانتان گرفته و از کیفیت مکالمه آن مطمئن شوید و از سالم بودن اسپیکر مکالمه و میکروفون آن اطمینان حاصل کنید. خب، اگر تا این‌جای کار مشکلی نبود، می‌توان گفت که شما توانسته‌اید پس از پشت سر گذاشتن هفت خوان رستم، به یاری یزدان و بنده خرید موفقی را پشت سر بگذارید. مبارک است. شیرینی ما فراموش نشود!

80 در مورد “راهنمای عمومی برای خرید تلفن همراه (قسمت دوم)”

  1. سلام میخواستم تا رنج ۸۰۰ هزار تومان یه گوشی بخرم پیشنهادتون چیه فقط هواوی نباشه البته نظر خودم روی sony c4یا asus zen fone هست

  2. علیرalirezaضا

    سلام خسته نباشید
    من میخوام سونی زد1بخرم بنظرتون این گوشی ارزش خریدداره؟
    زد1وزد2سونی چه فرقی باهم دارن
    ممنون میشم جواب بدید

  3. یه مدتیه میخوام گوشی بخرم که قیمتش نهایتا یک و صد باشه الان بین چنتا گوشی شک دارم اگه میتونید کمکم کنید ممنون میشم
    جی3و جی8 هواوی و جی فلکس 2
    اگه گوشی دیگم هست از اینا بهتر ممنون میشم بگین

  4. با سلام من بین گوشی z3 و نسخه کامپکت موندم نمیدونم اصلا میارزه به گوشی انقد پول بدی یا نه چون من با گوشی زیاد کار میکنم و فقط مصرف معمول یه گوشی دارم

  5. سلام
    درمیان مقایسه ها وبررسیهای شما جای بررسی کیفیت اسپیکر گوشیها خالیه .متاسفانه درتقریبا تمامی سایتهای بررسی موبایل فقط به ذکر اینکه مثلا کیفیت اسپیکر این گوشی با گوشی اچ تی سی برابری میکند یا نه اکتفا می شود درحالیکه درمورد صفحه نمایش دست کم با چند گوشی دیگر کنار هم گذاشته شده ومقایسه می شود.اگر درمورد اسپیکر گوشیها نیز چنین مقایسه های انجام شود بسیار عالیست.

  6. اقای ترکی بر من فقط باطری و خوش دست بودن مهم ودوربین و بدنه یه گوشی می خوام که خز نباشه که همه داشته باشن لطفا راهنمایی کنید؟؟

    1. با این معیارهاتون، حتی یک لحظه هم در خرید گوشی زیبا و قدرتمند اکسپریا زد3 کامپکت شک نکنید!

      1. اقای ترکی قیمت این گوشی چنده و ایا به مرور زمان کاهش قیمت رخ میده ممنون از زاهنماییتون با تشکر از سایت ای تی رسان

  7. اقای ترکی پیشنهادتون درباره گوشی سونی زد5 پریموم و نوت 5 برای خریدن هست لطفا راهنمایی کنید و قیمت سونی زد 5 پریموم حدودا چنده؟؟

    1. زد5 پریمیوم هنوز به بازار نیومده اما اگر بیاد، بدون شک قیمتش از 3500 شروع خواهد شد و سپس در روزها و هفته‌های بعد، به حدود 2500 می‌رسه
      به عقیده بنده فعلا نوت فوق‌العاده است و خرید نسخه 64 گیگ نوت، اگر با قیمت 2600 پبدابشه بسیار کار درست و بجاییه.
      اما بعدا پس از ثبات قیمت ،خرید زد5 پریمیوم هم میتونه گزینه خوبی باشه

  8. سلام اقای گلکار من میخوام galaxy note 5 مدل 64گیگ رو بگیرم ولی هر جا که زنگ زدم از جمله تهران و مشهد گفتن که 64 وارد ایران نشده و فقط 32 گیگ رو موجود دارن…..بعضی هاهم میگفتن اصلا 64 گیگ وارد بازار ایران نمیشه… نظرتون چیه امیدی هست تا اخر شهریور 64 هم بیاد یا نه؟؟اصلا وارد ایران میشه؟؟؟به نظرتون هنوز صبر کنم؟
    ممنون

    1. به نظر من صبر کنید به دو دلیل
      اول این که امکان نداره به دلیل محدودیت حافظه نوت 5 و عدم پشتیبانیش از کارت حافظه مدل 64 گیگش نیاد به بازار ایران
      دوم این ککه صبر کنید، مطمئنا قیمتش هم کم میشه. تا یک ماه دیگه بیش از 200 تومن افت قیمت خواهد داشت

    2. پیمان گل‌کار

      امید که برای وارد شدنش هست. فکر کنم بدون گارانتیش رو هم بتونید الان در نسخه ۶۴ پیدا کنید

  9. اقای ترکی سلام
    با توجه به اینکه گارانتی در ایران خیلی کاربردی نیست
    منطقیه که حدود 150 هزار تومان برای گارانتی بدیم یا نه؟؟؟؟؟
    شما اگه خودتون بخواین گوشی بخرین ,با گارانتی میخرین یا بی گارانتی؟

    1. من چون احتمال میدم ممکنه سرم کلاه بذارن بدون گارانتی نمیخرم و ترجیح میدم گوشیم رو با گارانتی بخرم
      البته اگر فروشگاه معتبری پیدا بشه بدون گارانتی هم میخرم. اما اولویتم با گارانتی دارها هست.

  10. خسته نباشید اقای ترکی .
    اقای ترکی من الان جی3 نسخه16 گیگ دارم .
    من بابت دو مورد رنج میکشم .
    یکیش ک باطریشه .که برای منی ک یکسره گوشی دستمه واقعا کفاف نمیکنه .
    یکیشم که حافظه رم رو میخام ارتقا بدم میخام سه باشه .
    من قصد تویض دارم با یکی از دوستانم .
    بنظرتون زد3 بتونه راضیم نگه داره؟؟؟
    یا شما چه گوشی رو انتخاب میکنید؟
    بیشتر زد3 رو میپسندم چون واقعا خوش دست هستش .
    بااز شما اگه گوشی دیگه مورد نظرتون هست بگید ممنون میشم.

    1. صد در صد دوست عزیز. زد3 یک گوشی بی نقص هست. کاملا بدون تعصب میگم. شخصا با زد2 کار کردم و لبه های تیزش اذیتم کرد. تو بازار موبایل زد3 رو هم دستم گرفتم و به فوق العاده بودنش ایمان آوردم. دوربین عالی، باتری بسیار مناسب و بدنه باکیفیت و صفحه نمایش روشن و باکیفیت و خاصیت ضدآب بودن و رم بیشتر از جمله مزیت های زد3 به جی3 هستن. البته دوربینشون ممکنه تفاوتی نداشته باشه ولی سایر چیزهاش از جی3 مدل 16 گیگ بهتره. جی3 تراکم بالایی داره که با چشم قابل تشخیص نیست در عوض نور صفحه ش کمه که گرچه آزار دهنده هم نیست اما در شان یک پرچمدار نیست کاش از اول زد3 میگرفتید. حالا ممکنه گوشیتون رو باضرری 300 تومنی بفروشید.
      به جز زد 3 گوشی ای نمیشناسم که باتری خیلی خوبی داشته باشه توی رنج 1.5 میلیون
      به نظر من هم اکسپریا زد3 از لحاظ “باتری و رم” توی اون رنج بهترین گوشیه. موفق باشید و پیشاپیش مبارکتون باشه 🙂

      1. سلام
        اول از همه از شما به خاطر پاسخگویی کامل به سوالات
        تشکر میکنم
        من شنیدم که ایجاد گرمای زیاد توسط z3 باعث میشه که
        چسبی که در بدنه برای ضد آبی گوشی استفاده میشه باز بشه و قابلیت ضد ابی گوشی از بین بره
        ایا این درسته و میتونه دلیلی برای نخریدن z3 باشه

        1. نه دوست گلم
          Z3 پنجمین گوشی پرچمدار ضد آب سونی هست و همچین مشکلی از سوی سونی پس از ساخت 5 نسل، محاله
          خیالتون راحت. این حرف خیلی شبیه حرفهاییه که معمولا از فروشندگان بیسواد و کلاهبردار علاءالدین میشنویم. باور نکنید

    1. کمی راهنمایی کنید!
      بستگی به نیازتون داره.
      در کل من خودم به نوت بخاطر قلمش علاقه بیشتری دارم.

        1. پردازنده: جی4
          دوربین: جی4
          صفحه: اگر رنگ غلیظ دوس دارید نوت و اگر رنگ واقعی میخواید جی4
          در کل چون قلم براتون مهم نیست من توصیه میکنم جی4 رو بخرید
          موفق باشید

        2. ممنون از پاسختون ولی چون پول واسه یه دسکتاپ یا نوت بوک و همچنین دوربین خوب رو ندارم مجبورم انتظاراتمو با گوشی براورده کنم…
          راستی یه مطلبی رو خوندم که مضمونش این بود قاب های چرم طبیعی جی 4 بعد از مدتی ساییده میشن.شما از این مورد اطلاعی نداری؟

    1. نه اصلا سمتش نرید. آپدیت اندروید 5 براش نمیاد و با اون سخت افزار ضعیف قیمت بسیار بالایی داره
      با اون 900 تومن میتونید همون اچ تی سی وان اصلی رو بخرید که آپدیت براش میا دو همه چیش هم بهتره!
      اما اگر من بودم به گوشی گلکسی A5 و آنر 6 و الجی جی2 هم فکر می کردم. مخصوصا جی2

  11. سلام اقای ترکی خسته نباشید
    به نظرتون بین G5وE5 سامسونگ از نظر باتری بادوام ونمایشگر خوب وفیلم برداری وپردازشگر نسبتا قوی کدام بهتر است؟
    چه پیشنهاد دیگری در رنج قیمت تا700 تومن میدید؟
    ممنون از پاسختون.

    1. G5؟ منظورتون J5 هست؟؟؟
      والا اگر منظورتون J5 هست، نسبت به E5 ارزش خریدشون فرقی نداره. جی5 اندروید بالاتر و دوربین بهتر و باتری کمی بهتری اره
      در عوض ای5 صفحه نمایش مستحکم تر و قابلیت پشتیبانی از لمس های بیشتر و حافظه داخلی بیشتری داره.
      تصمیم با خودتونه اما من نسبت به صفحه جی5 که فقط 2 لمس همزمان رو پشتیبانی می کنه و گوریلا گلس نداره خیلی بدبینم. من بودم ای5 میخریدم البته اگر من بودم، سامسونگ نمی خریدم. تو همین رنج به آنر6 هم فکر می کردم. موفق باشید

  12. با عرض سلام و خسته نباشید
    اقای ترکی و اقای گلکارلطفا z3 و z2 و هواوی p8 رو از لحاظ
    سخت افزار
    صفحه نمایشرتبه بندی کنید(ینی بگید کدام یکی اول و کدام یک دوم و یا سوم هست)

    1. سخت افزار ابتدا زد3 بعد زد2 بعد پی8
      صفحه ابتدا پی8 بعد زد3 بعد زد2
      بین کیفیت برتری صفحه زد3 و پی8 شک دارم. اما یقینا هردو از زد2 بهترن
      زد3 در حال حاضر ارزش خرید بسیار بالایی داره. اگر قصد خرید یک گوشی تا 1.5 میلیون رو دارید از دستش ندید. البته کمی صبر کنید تا قیمتش کمتر بشه

  13. با عرض سلام و خسته نباشید
    اقای ترکی لطفا z3 و z2 و هواوی p8 رو از لحاظ
    سخت افزار
    صفحه نمایش
    باهم مقایسه کنید

  14. سلام خدمت آقای گلکار.میخواستم نظرتون رو در مورد گوشی lumbia 640xl بدونم.آیا ارزش خرید داره؟
    معایبش چیه؟
    از نظر نرم افزاری چطوره؟(شبکه های اجتماعی و بازی…..)
    درسته شبکه های اجتماعی برای وینفون همگی بتا هستند؟

    1. پیمان گل‌کار

      این گوشی اگر از علاقه‌مندان به ویندوزفون باشید، نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی داره
      این مورد که بتا هستند، درست نیست اما در مقایسه با اندروید و IOS نرم‌افزارها ویندوزفون در کل کم‌تر و در برخی موارد ساده‌تر هستند

  15. سلام.
    بین LG G2 و HTC Desire 826 شک دارم.کسی از دوستان میتونه راهنماییم کنه؟
    دوربین و پردازنده واسم مهم تره.
    ممنون

  16. ضمن تشکر از آقای ترکی بابت تهیه این مطلب مفید.

    میخواستم برای خرید گوشی در محدوده قیمت 1 تا 1100 تومن راهنماییم کنید.

    نظر خودم روی LG G2 بود که با توجه به خبری درمورد عدم ارائه اندروید 6 واسه این گوشی کمی دلسرد شدم. آیا ارزش داره با صرف هزینه بیشتر سراغ گزینه هایی مثل Z2 ، HTC One E8 و LG G3 برم و اینکه بین این گزینه ها با توجه به اولویت بنده ( باتری و صدا ) کدوم رو پیشنهاد می کنید؟
    ضمن اینکه دوربین در اولویت هام نیست.

    1. والا چی بگم! از لحاظ باتری که Z2 بسیار خوبه. از لحاظ دوربین G3 و از لحاظ صدا هم E8 عالیه!
      حالا چون خودم Z2 رو در دست گرفتم و و از کیفیتش خبر دارم، احتمال میدم که صدای استریوش بتونه شما رو راضی کنه دوست عزیز
      از طرفی کیفیت بدنه اون هم بسیار خوبه. پس من به شما اکسپریا Z2 رو پیشنهاد می کنم. امیدوارم که خرید خوبی داشته باشید

  17. سلام دوستان
    منم خواستم یکی از تجربه هامو در مورده خریده گوشی از علاالدین بگم که ممکنه به دردتون بخوره البته اصن پیشنهاد نمیکنم این بازارو!
    ممکنه بینه دوتا مغازه کناره هم 200 هزار تومن تویه گوشی اختلاف باشه و شما هم خیلی خوشحال بشید که ایول چقد خوبه 200 تومن ارزونتر!
    نکته جالب اینجاس که فرده فروشنده بعده اینکه سیم کارتو ازتون به بهونه پانچ و ثبته شماره میگیره تازه شروع به حرف زدنو حساب کردن میکنه مثلا: خب جناب لایسنسه اصلی میخوای یا تقلبی؟اصلیش 150 تومن تقلبی 100 تومن!!!
    شروع میکنه نصبه نرم افزار و ضدخش و کیفو قابو این حرفا و 100 تومن دیگه هم اینجوری میگیره و خیلی شیکو مجلسی همون قیمته مورده نظره خودشو میگه و جالبتر از این اینکه تو علاالدین مغازه دار همیشه چنتا رفیقه بدنسازم کنار دستش داره که اگه خواستی حرفی بزنی با حرفای منطقی مجاب به خریدت کنن!حتی خودم یدفه گفتم آقا من پول ندارم بزارید برم گفتن سیم کارتت با رفیقت میمونه اینجا میری پول میاری!
    شرمنده طولانی شد فقط نکته آخر اینو بگم که وقتی میرید علاالدین بجای پرسیدن قیمته گوشی از این لفظ استفاده کنید چون راهه پیچوندن نداره، به فروشنده بگید آقا من باید چقد پول بدم این گوشیو از مغازه ببرم بیرون؟؟
    اینجوری شاید نتیجه بگیرید.
    بازم شرمنده طولانی شد

  18. سلام اقای ترکی
    با900تومن چه پیشنهادی میکنید که باتری و عکس فیلم برداری و
    صفحه ی مناسبی داشته باشه وبرای اندرویدش آپدید های جدید بیاید
    ممنون.

    1. آراد علیخانی

      عزیز ، در این رنج برای عکس برداری و فیلم برداری و باتری LG G2 گزینه بسیار خوبی ست. البته اگر می خواستید این گوشی عالی را تهیه فرمایید اصلا به سراغ مدل 16 گیگابایتی نروید زیرا G2 درگاه کارت حافظه ندارد. من به شما مدل 32 گیگابایتی را پیشنهاد می کنم . گوشی هایی که می توانید در این رنج بخرید:
      1. SAMSUNG A5
      2. SAMSUNG E7
      3. SAMSUNG J7
      4. SAMSUNG S4
      5. SAMSUNG NOTE 2
      6. HTC ONE M7
      7. HTC DESIRE 820 PLUS
      8. HTC ONE MINI 2
      9. SONY Z1
      10. SONY Z1 COMPACT
      11. SONY M4 AQUA
      12. SONY C4
      13. HUAWEI HONOR 6
      14. HUAWEI P7
      15. HUAWEI P8 LITE
      و …
      من در این گزینه ها G2 و S4 رو پیشنهاد می کنم. هردو عالی هستند.

    2. سلام دوست خوبم
      ال‌جی G2 رو به شما پیشنهاد می کنم. البته آپدیت اندروید 6 براش نمیاد. ولی گوشی بسیار خوبیه

  19. آراد علیخانی

    من عاشق وب گردی با قلم سامسونگ نوت 5 هستم، ینی عاشق محصولات 2015 سامسونگم. عشقه سامسونگ. البته اپل هم عالیست

  20. سلام، لطفاً اسم سایت رو حذف کنید و بهم بگید که اون آدرس که نوشتم سایت قابل اعتمادی هست یا نه… واقعاً نیاز به کمک دارم…http://www.gooshimobile.com/
    لطفاً آدرس رو حذف کنید…

    1. این سایت گرچه خیلی مشهور نیست اما نماد اعتماد الکترونیکی داره و میشه گفت قابل اعتماده

      1. نه متاسفانه. من تجربه تلخی در خرید از این سایت دارم. تا دو هفته هر روز زنگ میزدم و به من دروغ تحویل میدادند و پولم رو هم پس نمیدادند تا به راه‌های قانونی متوسل شدم…
        اگه از سایت‌های ناشناس می‌خرید به نظرم لااقل «پرداخت در محل» رو انتخاب کنید که اینجوری پولتونو چندهفته بلوکه نکنن و وقتی هم رسید دستتون، قبل از تحویل تحویل بسته مطمئن بشید که گوشی همونیه که میخاید و پلمپه.

    1. نگاه کنا
      شما فقط میخوای همین چیزارو بگی
      من چی دوست دارم من اینو نمی
      پسندم…
      اقا ابن جا که حای این حرفا نیست که 😐

      1. آراد علیخانی

        به تو ربطی نداره همش تو کار من دخالت می کنی ، اگه یک بار دیگه دخالت کردی تو کار من می کشمت. مگه آی تی رسان مال ددی ت هست؟! همین تا کسی یه کامنت می گذاره غرش می کنه، برو بابا

    1. مشهد: احمد آباد ، بین خیابان قائم و پاستور ، مجتمع موبایل پارت ، طبقه سوم ، واحد 6/5
      نمایندگی ارین هستش

  21. اقای گل کار , نظرتون در مورد خرید از نمایندگی ها چیه؟
    امکان داره اونجاهم گوشی تقلبی یا خراب بدن؟
    سونی تو مشهد نمایندگی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      نه اگر نمایندگی رسمی باشه اصلا امکانش نیست
      چون جنس اصل رو به شما میدن. نمایندگی برای همینه!

  22. سلام و با عرض خسته نباشید به آقای گلکار ببخشید دوباره پیام میدم
    چن وقتیه که به این سایت اومدم و میبینم به همه کامنا ها جواب میدید که خیلی عالیه
    یه سوال داشتم می خواستم بدونم گوشیه خودتون چیه؟؟ اگه ماکانش هست جواب بدید
    باتشکر

    1. این سوال رو نمیتونیم جواب بدیم دوست عزیزم
      چون برخی از عزیزان ممکنه ما رو به طرفداری از برند خاصی محکوم کنن
      ولی مطمئن باشید ماها همون روزی که گوشی جدید رو می خریم فورا روی اسمش رو با نوار چسب می پوشونیم! 🙂

    2. فکر کنم زد 2 باشه ولی نگران نباشید اقای ترکی ادمای فهیم کسی که متعصب نیستو به تعصب محکوم نمیکنن شما رو هم من یک مدت فکر میکردم منعصبید اما بعدا فهمیدم حس درونتون رو سر کوب کردید و با منطق تمام بکی از کاربرای خوب سایت شدید

      1. من نویسنده هستم دوست گلم |:
        تعصب برای یک نویسنده اصلا بجا نیست
        من خودم اگر 500 تومن داشته باشم آنر 4سی می‌خرم. اگر 800 تومن داشته باشم Honor 6 می‌خرم. اگر 1و 200 داشته باشم جی3 یا میت 7 می‌خرم. اگر 1500 داشته باشم زد3 می خرم. اگر 1600 داشته باشم نوت 4 می خرم. 1700 داشته باشم جی4 می خرم. اگر 2300 داشته باشم آی‌فون6 می‌خرم. تعصب برای کاربران عادی ناپسند و برای نویسندگان رسواکننده است دوست خوبم.
        اگر دیدی که من گاهی چینی‌ها رو می‌کوبم، فقط به خاطر آپدیت و پشتیبانی ضعیف، و تقلید بسیارشون هست. و اگر می بینی به سونی احترام میذارم بخاطر پشتیبانی فوق العاده اونه.
        وگرنه من که مالک اپل نیستم! اگر هم اسمی از سامسونگ نیاوردم بخاطر وجود گوشی های بهتر با امکانات خوب و قیمت مناسبتر هست

    3. دوست عزیز چند جا این سوالو دیدم و اقای گلکار جواب دادن که ایشون با انواع و اقصام گوشی ها کار میکنن و دقیقا نمیشه گفت که چه گوشی برمیدارن …ولی فک کنم سیب گاز زده برازندشون باشه .

  23. سلام آقای گلکار خسته نباشید من میخواهم الجی جی ۴ بخورم ولی دو تا سوال داشتم
    ١) ایا از شارژ بی سئم پشتیبانی میکنه یا یه نه
    ٢) تو پک های هدیه فروشش زدن ((پایه شارژر )) اون دقیقا چیه؟

    1. خیر پشتیبانی نمی کنه
      پایه شارژر هم اگر منظورتون شارژر مغناطیسی هست، بیشتر برای گوشی های اکسپریا کاربرد داره. چون دارای یک داک مخصوص در پهلوی خودشون هستن. برای جی 4 گمون نکنم همچین ویژگی وجود داشته باشه
      پیروز باشید

  24. سلام آقای گل کار
    از بین G3و S5وZ2 چه گوشی شما پیشنهاد میدیدکه عکس وفیلم برداریش و دوام باتری بهترباشه وکمتر داغ بشه وسیستم پردازیشی مناسبی داشته باشه.
    ی سوال دیگه باتری Z2 که براحتی در نمیاد آیا به مرور زمان دچار مشکل نمیشه مخصوصا برای خرابی و تعویض.
    گارانتی به نظرتون خیلی اهمیت داره.
    باتشکر

    1. سلام. آقای گلکار فرصت پاسخگویی به تک تک کامنت ها رو ندارن دوستان گلم
      اگر باتری براتون مهمه، z2 و اگر عکسبرداری و فیلمبرداری، G3
      درمورد باتری هم نگران نباشید. امروزه کمپانی ها غالبا به سمت باتری های غیرقابل تعویض میرن

  25. سلام آقای گلکار خسته نباشید
    من میخواستم یکی گوشی بخرم بین lg G4 و s6edge موندم شما کدوم رو به من پیشنهاد میکنند الویت هام دوربین و حافظه و باتری و البته خاص بودن گوشیه
    در مورد G4 در فروشگاه های اینترنتی هدیه هایی مثل باتری أضافه و کارت میکرو اس دی و پایه شارژر نوشته ایا ارزش خرید داره با قیمت 1٧٠٠ یا در مغازه های معمولا بدون جوایز با ١۵٠٠ جواب بدید ممنون میشم با تشکر از سایت خوبتان
    یکی هم پایه شارژر G4 چیه ؟چون شارژ بیسم پشتیبانی نمیکنه

    1. پیمان گل‌کار

      اگر مدل ۱۷۰۰ گارانتی دار هست و نسخه ۱۵۰۰ بدون گارانتی،‌ ارزش خرید ۱۷۰۰ بیشتره وگرنه فرق چندانی نمی‌کنند چون ارزش پک تقریبا در همین حدوده!
      بین این دو گوشی، انتخاب تا حد زیادی به سلیقه برمی‌گرده اما S6 Edge تا حدی خاص‌تره و در سایر موارد هر دو مدل از بهترین‌ها هستند.
      پایه شارژر هم در واقع همون داک شارژ هست که به صورت رومیزی قرار داشته و شما گوشی خودتون رو درون اون می‌گذارید (مثل تلفن‌های بی‌سیم خانگی)

  26. سلام آقای ترکی بنده یه سوال داشتم …
    تا قیمت یک میلیون و دویست هزار تومن چه گوشی را بهم پیشنهاد میکنید ؟؟؟باتری و حافظه برام مهمه در ضمن …
    این هواوی و دوستاشو به من پیشنهاد نکن ممنون میشم آقا

    1. سلام دوست عزیز
      تا رنج قیمت یک میلیون و دویست هزار تومن، نسخه 32 گیگ گوشی ال‌جی G3 رو بهتون پیشنهاد می‌کنم. زیبا، قدرتمند، خوشدست در عین بزرگی و دارای دوربین باکیفیت. فقط توجه کنید که باتریش متوسطه و بخاطر صفحه کواد اچ دی، خیلی دوام بالا و شگفت انگیزی نداره.
      اگر باتری براتون خیلی مهمه، پیشنهاد می کنم که نگاهی به اکسپریا زد2 بندازید. باتری خوبی داره.
      اما اگر من جای شما بودم، حالا که 1 میلیون و دویست دارم، گوشی نمیخریدم. فقط یک ماه دیگه صبر می کردم و با جمع کردن 300 تومن دیگه، یه اکسپریا زد3 می خریدم که خیال خودم رو از بابت صفحه نمایش عالی و باتری فوق العاده و بدنه بسیار باکیفیت راحت کنم. به پیشنهادم فکر کنید.
      موفق باشید

      1. کلا نصف گوشب های پیشنهادی شما یا سونیه سا اچ تی سی 🙂
        شوخی کردم ولی تو اون قیمت گوشی های بهتری مثل اس6 هست

        1. دوست عزیزم اگر منصف باشیم باید بگیم که باتری و کیفیت بدنه Z3 از S6 بالاتره. خیلی هم بالاتره. تجربه سونی در بدنه شیشه و فلز بیشتر از سامسونگه
          اما صفحه و قدرت سامسونگ بالاتره. گرچه هنوز میشنوم که میگن مشکل رمش حل نشده
          این دوستمون هم در رنج 1200 خواستن که بهشون پیشنهاد دادم
          با هزار زحمت تلاش کرده راضیشون کم که 1400 یا 1500 جمع کنن برا Z3. دیگه 1600 واقعا در توانشون نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH