نکسوس جدید ال‌جی به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز است

Selfie-allegedly-snapped-by-Nexus-5-2015

یکی از کارمندان گوگل که در بخش تضمین کیفیت کالا مشغول به‌کار است، به‌تازگی عکس سلفی را از خود در صفحه گوگل پلاس منتشر کرده که با توجه به اطلاعات EXIF تصویر، می‌توان متوجه شد که از طریق یک گوشی با نام “Bullhead” این عکس را به ثبت رسانده است؛ به‌نظر می‌‎رسد که این نام، اسم رمز نکسوس 5 (نسخه 2015) گوگل باشد. هم‌چنین در اطلاعات EXIF این تصویر، نشان داده شده که ال‌جی، این گوشی را ساخته است.Exif-data-from-the-photo

با توجه به اطلاعاتی که این تصویر در اختیار ما می‌گذارد، می‌توان متوجه شد که از یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (1944 در 2592 پیکسل) با گشادگی دیافراگم f/2.0 در نکسوس 5 جدید ال‌جی استفاده شده است. این باعث می‌شود تا دوربین سلفی حتی در شرایط نوری کم، تصاویر مناسبی را به‌ثبت برساند. داده‌های مربوط به  EXIF این عکس می‌تواند جعلی باشد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که تنها به این خبر، به‌ چشم یک شایعه نگاه کنید!

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تصویر تار شده تا هویت کارمند گوگل نامعلوم باقی بماند. مشخصات این تصویر، مختصات دقیق محل ثبت این تصویر را نشان داده است؛ احتمالا این تصویر سلفی در Googleplex در Mountain View گرفته شده.

هفته گذشته، تصاویری منتشر شد که طراحی نکسوس 5.2 اینچی 2015 با یک دوربین برآمده عقب را فاش نمود. اگر گوگل به رسم و رسوم قبلی خود پایبند باشد، باید این گوشی در نیمه دوم اکتبر معرفی شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH