اطلاعاتی تازه در رابطه با گلکسی Mega On و گلکسی Grand On سامسونگ

گزارشی منتشر شده است مبنی بر این که کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند اندرویدی با نام‌های نامتعارف گلکسی Grand On و گلکسی Mega On است. به گزارش سام‌موبایل، این دو گوشی جدید از سری گلکسی O هستند. احتمالا قرار است گوشی‌های این سری با نام گلکسی On به فروش برسند. هر دو این گوشی‌ها قرار است میان رده‌هایی مجهز به نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید باشند.
گفته می‌شود که گوشی گلکسی Mega On با شماره مدل SM-G600، دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و تراکم 267 پیکسل بر اینچ خواهد بود. چیپ اسنپدراگون 410 به همراه 1.5 گیگابایت رم، سخت‌افزار متوسط آن را تشکیل می‌دهد. حافظه داخلی آن 8 گیگابایت بوده و بدون شک از طریق کارت حافظه قابل افزایش خواهد بود. این گوشی دارای دوربینی 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. ابعاد آن 151.8*77.5*8.2 میلی‌متر بوده و 145 گرم وزن دارد. باتری این مدل، 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توجه به سخت‌افزار و صفحه نمایش آن، باید بگویم که می‌شود بر روی شارژدهی آن حساب کرد.
Samsung-Galaxy-Grand-2-Grand-On-Mega-On-01گوشی گلکسی Grand On با شماره مدل SM-G550 نیز دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ است. انتظار می‌رود که چیپ اگزینوس 3475 در درون آن قرار داشته باشد. دوربینی 8 مگاپیکسلی در عقب و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلوی آن وجود خواهد داشت. این گوشی دارای 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق کارت حافظه است. یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی آن را دارد، که با توجه به صفحه و سخت‌افزار آن، مقداری بسیار خوب است.
قبلا گفته می‌شد که SM-G600 با نام گلکسی O5 شناخته خواهد شد و SM-G550 نیز گلکسی O7 نام خواهد داشت. حال معلوم شد که این طور نخواهد بود و این گوشی‌ها با نام‌های گلکسی Grand On و Mega On شناخته خواهند شد. هنوز خبری در مورد قیمت و زمان عرضه این دو گوشی هوشمند منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH