Microsoft Snip برنامه‌ای برای ثبت اسکرین‌شات همراه با ضبط صدا

اگر شما یک کامپیوتر یا لپتاپ ویندوزی دارید، مخصوصا لپتاپی دارای صفحه لمسی و البته عاشق اسکرین‌شات گرفتن هستید، مایکروسافت برنامه‌ای برای بهبود و تسهیل کار شما آماده کرده است. این برنامه Snip نام دارد و دیروز نسخه بتای آن منتشر شد. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به راحتی اسکرین‎‌شات‌های مورد نظر خود را گرفته و سپس به حاشیه نویسی بر روی آن‌ها بپردازید. شما حتی می‌توانید صدای دلخواه‌تان را بر روی اسکرین‌شات‌ها ذخیره کنید. پس اگر قصد ایجاد یک آموزش تصویری را دارید، هیچ چیز برای شما بهتر از Microsoft Snip نیست!
Microsoft-Snipاین برنامه می‌تواند همواره بر روی دسکتاپ شما شناور بماند، به گونه‌ای که همیشه می‌توانید برای گرفتن اسکرین شاتی از دسکتاپ، تصویر وبکم و یا ایجاد یک صفحه سفید برای خودتان به آن دسترسی فوری داشته باشید. تصاویر همواره در کلیپ‌بورد کپی می‌شوند، اما اگر ویرایشی بر روی آن‌ها صورت گرفته باشد، می‌توان آن‌ها را به صورت ویدیوهایی با فرمت Mp4 ذخیره کرده و حتی آن‌ها را در وبسایت‌های مختلف گذاشت. Snip کاملا از لمس و قلم پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از قلم، خیلی راحت‌تر تصاویر را برش داده و بر روی آن‌ها یادداشت نوشت.
البته با توجه به این که این برنامه هنوز نسخه بتاست، ممکن است باگ‌هایی در آن بیابید. نگران نباشید، این مشکلات بدون استثنا توسط مایکروسافت بررسی و دسته‌بندی می‌شوند. Microsoft Snip هم اکنون بصورت یک نسخه بتا، که دارای قسمتی برای ارسال بازخورد به سازنده است، در دسترس کاربران قرار دارد. به‌زودی یک نسخه بدون باگ و جامع از آن برای عموم کاربران نیز منتشر خواهد شد.

1 در مورد “Microsoft Snip برنامه‌ای برای ثبت اسکرین‌شات همراه با ضبط صدا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH