بهبودهای ایجاد شده در نسخه دوم Street View گوگل را ببینید + دانلود برنامه

سرویس Street View گوگل، با وجود این که خود یک بخش جداست، اما همواره به عنوان بخشی از سرویس نقشه این کمپانی قلمداد شده است. امروز روز بزرگی برای Street View است. این برنامه، به نسخه 2.0 ارتقا پیدا کرده است و با این آپدیت، شاهد تغییرات زیادی در خود است. برای نخستین بار، شما می‌توانید آیکون مربوط به Street View را همانند سایر برنامه‌ها، به عنوان برنامه‌ای مجزا و مستقل با کاربردهای مختص به خودش در لیست برنامه‌های گوشی خود ببینید. بیایید با هم به بررسی تغییرات ایجاد شده در این برنامه بپردازیم.
شاید یادتان باشد که کمپانی گوگل، امسال در کنفرانس I/O خود، به مبحث دوربین‌های کروی اشاره کرد. خب حالا باید بگوییم که Street View جدید، از دوربین‌های متصل به هم که بتوانند نمای 360 درجه فیلمبرداری کنند کاملا پشتیبانی می‌کند.
nexus2cee_sphericalrig_featured1-668x376البته علاوه بر فیلم‌های نمای کامل (360 درجه) می‌توانید از این برنامه برای ساخت و آپلود عکس‌های کروی به همان شیوه نیز استفاده کنید. البته برای ایجاد این گونه عکس‌ها، به اسمارتفونی نیاز دارید که دارای ژیروسکوپ باشد. این برنامه، به‌دنبال مسطح نشان دادن تصاویر نمای 360 درجه نیز هست که در نقشه‌ها، از جمله سرویس معمولی نقشه گوگل در دسترس است. تصاویری از محیط این برنامه را در زیر می‌بینید:
245می‌توانید برای دیدن مکان مورد علاقه خود، بر روی نقشه زوم کنید و یا با استفاده از کارت‌های پایین صفحه، صفحه را شماره گذاری کنید. البته کشیدن کارت‌ها به بالای صفحه در صفحه کوچک اسمارتفون‌ها کمی سخت است، اما در صفحه نمایش‌های بزرگتر مثلا فبلت‌ها یا تبلت‌ها، این کار بسیار آسان‌تر خواهد بود.
این برنامه، ویژگی‌های جدید بسیاری را به خود می‌بیند و چند تغییر کوچک نیز در رابط کاربری آن ایجاد شده است، اما تمام ویژگی‌های مهم و اصلی در آن حفظ شده‌‌اند. در حال حاضر بررسی‌های بسیاری بر روی این برنامه در حال انجام است که به زودی نتایج آن‌ها بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. برای تغییرات ایجاد شده در این برنامه، کافی است بدانید که حجم آن از 250 کیلوبایت به 30 مگابایت رسیده است و این به معنای افزوده شدن قسمت‌های بسیار به Street View 2 و اعمال تغییرات فراوان در این برنامه است. می‌توانید این برنامه دوست داشتنی را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH