مقایسه مارکت‌های ایرانی اندروید: کدام‌یک بهترین است؟

android-iranian-market

مسدود شدن پلی‌استور برای ایرانی‌ها فرصت مناسبی را ایجاد کرد تا توسعه‌دهندگان به ساخت مارکت‌های ایرانی بپردازند، “بازار” اولین و محبوب‌ترین مارکت ایرانی که طی یک پروژه دانشجویی ساخته‌ شد هم‌اکنون یکی از برترین مارکت‌های اندروید در دنیا محسوب می‌شود و برطبق آخرین ارزش‌گذاری شرکت‌های اینترنتی این برنامه 29میلیون‌دلار ارزش‌ دارد و پس از دیجی‌کالا باارزش‌ترین شرکت اینترنتی ایران است. موفقیت کافه‌بازار باعث شد تا توسعه‌دهندگان دیگر نیز به ساخت مارکت‌های اندرویدی بپردازند که ایران‌اپس، پلازا، مایکت و… از دیگر نمونه‌های ایرانی پلی‌استور محسوب می‌شوند.

کافه‌بازار: اولین و قدیمی‌ترین مارکت ایرانی اندروید که تعداد کاربران بسیار بیشتری از دیگر مارکت‌های اندرویدی دارد.

bazaarlogo

ایران‌اپس: مارکتی که در ابتدا تنها برای اسمارت‌فون‌های سامسونگ در دسترس بود اما پس از دریافت یک به‌روزرسانی کامل برای تمامی تلفن‌های‌ همراه در دسترس قرار گرفت.

iranapps logo

مایکت: مارکتی با سابقه که اخیرا توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.

myket logo

پارس‌هاپ: کامل‌ترین مارکت ایرانی و دارای رابط‌کاربری بسیار زیبا و جذاب که سازنده آن شرکت نام‌آشنای ایده پرداز ژوبین است.

parshub logo

کندو: مارکتی که در ابتدا قرار بود جایگزینی برای کافه‌بازار و پلی‌استور باشد اما ضعف سرورها و طراحی بسیار بد باعث شد امروزه نامی از آن شنیده نشود و تقریبا کم‌کاربرترین مارکت اندرویدی در ایران به‌حساب می‌آید.

Candologo

پلازا: پلازا در ابتدا بسیار پرقدرت ظاهر شد. این مارکت روزانه تعداد بسیار زیادی برنامه را به دیتابیس خود اضافه می‌کرد اما پس از مدتی سرعت به‌روزرسانی برنامه‌ها کاهش یافت و دیگر شاهد قدرت گذشته نبودیم.

plazza logo

اپینیک: نا‌آشناترین مارکت اندرویدی که در سال 1392 شروع به‌فعالیت کرده است، این برنامه‌به‌دلیل عدم تبلیغات هنوز نتوانسته نظر کاربران را به‌خود جلب کند. البته وضیت دسته‌بندی‌ها در اپینیک اصلا مناسب نیست و شما معمولا برای یافتن برنامه مورد نیاز خود به‌ زحمت زیادی احتیاج دارید.

apiniclogo

در این مقایسه فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته‌شده است که در هریک بهترین و بدترین مارکت انتخاب شده است، البته رتبه‌های دوم و سوم هر بخش نیز انتخاب شده‌است.

بهترین رابط کاربری

سادگی، تنوع رنگ‌ها و محیط کاربر‌پسند تمامی چیزی است که شما به‌خوبی می‌توانید آن‌را در پارس‌هاب بیابید. جدا از طراحی رنگارنگ و زیبا در پارس‌هاب دسته‌بندی بازی‌ها و برنامه‌ها کاملا متمایز است و شما به‌راحتی می‌توانید برنامه مورد‌نظر خود را بیابید.

androidmarket-iran-tarahi

رتبه‌های بعدی: پلازا – کافه‌بازار

بدترین رابط کاربری: محیطی خوفناک و تیره، آیکون‌هایی بی‌کیفیت و چیدمان بد تمام آن‌چیزی است که شما با نصب کندو به تلفن‌همراه خود می‌بخشید.

تعداد اپلیکیشن‌ها

بهتر است به یک واقعیت اشاره کنم و آن این است که هیچ‌کدام از مارکت‌های ایرانی از لحاظ تعداد برنامه‌ها به پلی‌استور نمی‌رسند، البته قابل درک است چون معمولا شرکت‌های بزرگ و کوچک تولید‌کننده، برنامه‌های خود را در این مارکت قرار می‌دهند اما در میان ایرانی‌ها:

androidmarket-iran-teedadApp

کافه‌بازار بدون شک بیشترین تعداد برنامه در مارکت‌ها را در خود جای داده است، این مارکت از لحاظ تعداد برنامه‌های ایرانی بی‌رقیب است و هیچ مارکت دیگری به گرد پای آن نمی‌رسد.

رتبه‌های بعدی: مایکت – پارس‌هاب

بدترین از لحاظ تعدد اپلیکیشن‌ها: باز هم کندو در صدربدترین‌ها قرار می‌گیرد، اگر شما به‌دنبال یک برنامه غیر معروف در این مارکت باشید بدون شک با شکست مواجه می‌شوید.

بهترین برنامه از لحاظ سرعت سرور

androidmarket-iran-SpeedTest

لازم به ذکر است جهت انجام این مقایسه به‌مدت یک‌هفته اقدام به دانلود از چند مارکت کردم که نتایج تجربی به‌صورت زیر است:

1- ایران‌اپس 2- کافه‌بازار 3- مایکت 4- پارس‌هاب 5- پلازا 6- کندو 7- اپینیک

به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها

به‌روزبودن اپلیکیشن‌های یک مارکت از مهم‌ترین فاکتورها در رده‌بندی آن‌هاست. روزانه هزاران برنامه منتشر می‌شوند و یا به‌روزرسانی دریافت می‌کنند، مهم‌ترین وظیفه یک مارکت این‌است که آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان در اختیار کاربران قرار دهد.

androidmarket-iran-Update

ایران‌اپس در زمینه به‌روزرسانی بسیار عالی عمل‌ می‌کند و اگر برای اپلیکیشنی به‌روز‌رسانی منتشر شود، معمولا ایران‌اپس اولین مارکت ایرانی است که آن‌را در اختیار شما می‌گذارد. در رتبه بعدی مارکت‌ایرانی پارس‌هاب قرار دارد و با اختلاف کمی بعد از آن مایکت در رتبه سوم جای می‌گیرد.

بدترین‌ مارکت در زمینه دریافت به‌روزرسانی: کافه‌بازار، بله شک نداشته‌باشید تنوع زیاد برنامه‌های بازار موجب این شده‌ است تا کاربران این مارکت به‌روز‌رسانی ها را بسیار دیرتر از سایر مارکت‌ها دریافت کنند.

جمع‌بندی

اگر از کاربرانی هستید که سرعت سرور و به‌روز بودن برنامه‌ها برایتان اهمیت زیادی دارد بهتر است سراغ مارکت‌هایی مثل ایران‌اپس و یا مایکت بروید، اگر زیبایی برایتان حایز اهمیت است سراغ پارس‌هاب را بگیرید و اگر همه این‌ها را تاحدودی در کنار هم می‌خواهید، بازار و یا پلازا برایتان گزینه مناسبی است. البته اپینیک و کندو نیز برای امتحان کردن بد نیستند، هرچند فکر نکنم بتوانید آن‌ها را زیاد تحمل کنید!

78 در مورد “مقایسه مارکت‌های ایرانی اندروید: کدام‌یک بهترین است؟”

  1. پارسا مجابی

    من به چند دلیل از بازار خوشم نمیاد
    ۱_ سرعت دانلود ضعیفی داره
    ۲_ دارای برنامه های کم ومسخره
    ۳_ویروسیه
    ۴ بروزرسانی بدی داره
    ۵_ برنامه های بی ارزش و پولی داره
    ولی آلان از Play store استفاده می کنم و خیلی را ضیم به اندازه ی ۱۰۰ تا بازار می ارزه

    1
    5
  2. محسن رضایی

    یچی میگم آروم بخندین!! من از روزی که اولین گوشی اندرویدی مو خریدم بازار نصب کردم و تا یکماه پیش هم بازار تو گوشیم نصب بود ازش خوش نمیومد سِروِرش ضعیف بود، کلافه شده بودم غافل از اینکه مارکت های بهتر و قوی تری هم هست. تااینکه یه روز تو یه سایت میگشتم چندتا مارکت اندرویدی معرفی کرد. ایران اپس، مایکت، پارس هاب، هر سه رو دانلود کردم و بمدت یکهفته از هرسه تاشون استفاده کردم و به این جمع بندی رسیدم که “مایکت” تو رابط کاربری، سرعت دانلود، برروزرسانی برنامه ها و محیطی که داره از اون دوتا سر تره و نیارامو برطرف میکنه. و الان که مشغول تایپ این رمان واسه شما دوستانم “مایکت” رو نصب دارم و ازش استفاده میکنم و مابقی رو حذف نصب کردم. موفق باشید

    1
    4
  3. به نظر بنده برای گوشی های اندرویدی :
    1 – پلی استور
    2 – پلی استور
    3 – پلی استور

    دلیل :
    1- بروز بودن
    2- امنیت بیشتر
    3- عدم دستکاری و کلک بازی مارکت ( مثل مارکت های ایرانی نیست)
    4- دلیلی وجود نداره برای نصب اپلیکیشن از مارکت دیگه ای استفاده کنم.

    نظر شخصی : از نصب اپلیکیشن های مختلف ایرانی در گوشی خودداری کنید چون بدون نیاز به بخش های مختلف گوشی و تبلت شما دسترسی میخواهند داشته باشند. فقط کافیست میزان دسترسی آنها را بررسی کنید تا مثل روز برای شما روشن شود.

    روزگار خوش

    2
    8
  4. مایکت هم معلوم نیست چش شده
    من در حال حاظر
    ۱-پلی استور
    ۲-پارس هاب و چهارخونه
    ۳-بازار درب و داغون استفاده میکنم

  5. مارکت پلازا و گیگ دیگه فعالیت نمیکنن و سرورشون بسته شده . متاسفانه بعد از مدتی اپلیکیشن این مارکت ها هم بسته شدند.کسی علت این رویداد رو میدونه ؟ آیا باز هم بازخواهند گشت ؟

  6. به نظر من مایکت ،ایران اپس و پارس هاب هرسه تاشون بهترینن این سه تارو حتما تاکید می کنم که نصب کنید ????????????????????????????????

  7. سلام
    من خودم یک توسعه دهنده در بازار بودم انقد بازار به بازی های من گیر بیخود میداد ولی بازی های آشغال بعضی از توسعه دهنده ها رو به راحتی منتشر میکرد که دیگه از انتشار برنامه ام داخل بازار منصرف شدم الان هم بازی هام رو داخل پارس هاب انتشار میدم

  8. فقط مارکت خودمون، از همه بهتره.
    ===============================
    ولی جدا از شوخی، من خواستم اپ بذارم تو بازار دیدم ۴۰ هزار تومن پول زور میخواد، ۴۰ درصد هم از دو زار پول ما میخواد کم کنه هزارتا هم قانون داره که این باشه و اون نباشه و هرچی ما میگیم باشه و هرجور دلمون بخواد بشه و… گفتم منتشر نکنم مطمئن هستم که ۴۰ هزار تومن دستی ندادم ولی اگر منتشر کنم شاید هیچ دانلود نداشته باشم و همین پول رو هم از دست داده ام!!

  9. فقط مایکت چون امنیتش بالاست بازار پر از ویروسه گوشی دوستم cpu سوخت وقتی علتش رو جویا شدم فهمیدم از ویروس بازاره من موندم بازار برنامه هارو با کدوم انتی ویروس اشغال چک میکنه گوشی چند نفر دیگه هم اینجوری شده خلاصه از ما گفتن بود

    1
    4
  10. ببینید اگه میخواید اسم بازارو بدنام کنید دارید خودتونو گول میزنید معلومه که بازار بهترینهاست با حرفای شما بد نام نمیشه اینجوری مردمو به برنامه های چرت دیگه مشتاق نکنید

    7
    4
  11. فرشاد حسین زاده

    به عنوان یک توسعه دهنده که تابحال فقط تو بازار فعالیت داشتم
    بازار یکی از بدترین مارکت هاست به دلایل زیر
    ۱.تایید بی رویه بازیها و برنامه ها مخصوصا بازیها و برنامه های مشابه طوری که بازی یا برنامه گذاشته شده تو یکی دو روز از دسته بندی خارج میشه بخاطر بازی یا برنامه ای که قبل از اون ده ها نمونش وجود داشته و اصلا دان هم نمیشه
    برای مثال صد ها نمونه اکانت توسعه دهنده وجود دارن تو بازار با بیش از صد آپ که کمتر از صد دانلود دارن!
    این بیشترین آسیب رو هم به خود بازار و هم کاربر بازار و هم توسعه دهنده میزنه و بازار علارغم گوشزدهای مداوم توسعه دهنده ها توجهی به این موضوع نداره و به نظر کمیت براش مهم تر از کیفیته یا شاید هم این حجم برنامه هارو میذاره تا مبادا توسعه دهنده ناراحت بشه و بره مارکت دیگه و بازار نتونه حق عضویت ۴۰ تومنی سالانه رو بگیره از توسعه دهنده که در سال به بیش از ۵ میلیارد میرسه
    ۲.عدم حمایت از بازیهای ایرانی که توسط شرکت های نام نا آشنا منتشر میشن! بازار فقط و فقط به فکر منافع مالی خودشه و اصلا به فکر منافع کاربر و یا توسعه دهنده نیست
    ۳.و گزینه آخر هم اینکه علارغم حمایت بازار از برنامه های توسعه دهنده , توسعه دهنده باید با هزینه خودش تبلیغ کنه و از پروژش حمایت کنه و در آخر هم ۳۰ درصد رو بده به بازار و ۹ درصد هم مالیات ازش کسر بشه!اون باقی مونده هم هزینه تبلیغ شده و در آخر توسعه دهنده از دور خارج میشه به نحوی که هم بازارو تبلیغ کرده و هم بهش سود داده!

    بازار برای افراد مبتدی و غیرحرفه ای چه توسعه دهنده و چه کاربر مکان بسیار بسیار مفیدیه چونکه روزانه هزاران بازی و برنامه جدید داره که هیچ ارزشی ندارن!

    1
    5
  12. با احترام به سایر نظرلت ، البته بازار مثل هر نرم‌افزاری باگ و نقص داره. توصیه می‌کنم در play store کوگل جستجو کنید و ببینید که آن هم بی‌نقص نیست. بنظر من دلیل‌های زیر موجب برتری کافه بازار است:
    – کافه بازار به دلیل داشتن تعداد چشمگیری کاربر درآمدزایی بیشتری برای توسعه دهنده‌ۀا داره و موجب رشد این صنعت میشه.
    – کافه بازار به دلیل داشتن تعداد چشمگیری توسعه دهنده داخلی و خارجی تنوع بیشتری از برنامه‌ها را عرضه می‌کنه که برای کاربر بهتره.
    – دسته بندی appها در کافه بازار با الگوبرداری که از گوگل انجام داده خیلی کاربر پسند و قابل استفاده است.
    – زیرساخت کافه بازار با توجه به تعداد کاربر فعالش قوی و پاسخگو است. در مقاطعی مانند وقتی برنامه‌های عمومی بروزرسانی میشن بخوبی پاسخگو است.
    – کافه بازار از نظر نیروی انسانی در بخش‌های پشتیبانی و فنی ویژه توسعه دهنده‌ها فعال و پاسخگوست.

    6
    5
  13. دوست عزیزی که گفت چرا بازار رو خراب میکنید تویی که طرفداری بازار رو میکنی بازار همش برنامه ایرانی داره مثلا سرچ میکنی تلگرام هزار جور نمونه ایرانی برات میاد که گیج میشی چی رو دانلود کنی مثلا سوپر گرام میهن گرام ایران گرام جارو تلگرام و خیلی چیزا دیگه هم داره و بزودی آفتابه گرام هم اضافه میشه،اگه فکر میکنی قصد خراب کردن بازار رو داریم به من بگو چرا موبوگرام توبقیه مارکت ها نیست؟

  14. در ضمن یک چهرخونه هم هت که همون پارس هابه ولی ایرانسل لدمینش هست و مال ایرانسل ولی هیچ فرقی با پارس هاب نداره

  15. با احترام به همه کلا من با مارکت ایرانی مخالفم ولی با این حال من پارس هاب و پلازا رو پیشنهاد مینم نمیدونم کسی حوصله میکنه تا اینجای پیامهارو بخونه یا نه ولی پارس هاب به چند دلیل که عمدش بالا ذکر شد و اینکه میتونید پیشنهاد اپ بدید و سریعا اقدام میکنن . و اما چرا پلازا نمیدونم بگم یا نه ولی تنها اپ ایرانیه که میشه بازیهای کارتی متنوعتری پیدا کرد و البته بازیهای دیگه و ازین نظر حتما در کنار اپ استور ایرانیتون پلازارو قرار بدید . در ضمن ایران اپ از نظر بروز رسانی سریعتر از بقیس و اینکه شاید گاهی بعضی برنامه های معمول کمی دیر اپدیت بشه ولی برنامه های خاص و تخصصی واقعا سریع اپدیت میکنه . مثال میزنم یک برنامه هواشناسی مثل meto هیچ کدوم یا ندارن یا دیر اپدیت میکنن یا اصلا اپدیت نمیشه ولی در ایران اپ میشه
    ممنونم بازهم شاد باشید

    1
    1
  16. به نظر من ایران اپس از نظر سرعت و بروز بودن خیلی بهتر از بقیه است و تنها مشکلی که داره کار نکردن بعضی از توسعه دهندگان به خاطر انحصار طلبی و قانون های مسخره کافه بازارِ – کافه بازار با توسعه دهنده ها قرار داد می بنده که اجازه قراردادن برنامه هاشون توی مارکت های دیگه رو ندارند !!!! حالا اون متقلب بودن و عوض کردن برنامه ها جای خود داره…
    ایران اپس با آپدیتی که داده حتی از نظر ظاهر هم خیلی خیلی بهتر شده

    یک خصوصیت خاص ایران اپس این که شما می تونید تنظیم کنید دانلود برنامه یا بازی در ساعت خاصی انجام بشه. مثلا بذارید توی ساعات رایگان اینترنت شبانه. صبح که بیدار میشید همه دانلود یا آپدیت شدند…

  17. به نظرم چهارتا مارکت خوب هستن :موبوگینه ، پارس هاب ، فروشگاه google play ،ایران اپس .
    بقیه فروشگاه های موجود به درد نمیخورن مخصوصا
    (بازار)

    1
    2
  18. به نظر من ایران اپس و پارس هاپ از لحاظ گذاشتن برنامه های خوب و دیتا دار و نیز بروز بودن خیلی بهتره.. کافه بازار یک متقلب پولیه که برنامه از بعضی از سایتها رو میفروشه حتی به قیمت ۱۵هزار تومن.
    مایکت هم خوبه ولی جای پیشرفت داره…
    بقیه مارکتها هم گمنام ند و بعد از ی مدت نصب خودتون حذفش می کنید

    1
    2
  19. مارکت ایرانی فقط پارس هاب . حتی تم های پولی سونی را هم میذاره. کافه بازار یه متقلب واقعیه.

    1
    4
  20. نمیدونم به کجای پارس هاب میگید سرتره سرعت دانلود برنامه وبازیها واقعا افتضاحه با نت ۳Gم داغونـه { مایکت از همشون سرتره تازه نسخه ۶رو گذاشته واقعا عالیه وکامله سرعت دانلود هم خیلی خوبه شـکـ نـکـنـیـد “مایکت” بـهـتـریـنـه

    1
    1
  21. به نظر من پارس هاب کامل ترین مارکته
    ولی مایکت توی بروز رسانی ها دقیق تر عمل میکند
    اما در مورد سرور ها طبق گفته این سایت ایران اپس ولی من مخالفم
    کندو هم طراحی و سرور هاش بده ایپینیک تا حالا نشنیدم ولی ی تازه کار هم هست به اسم گیگ مارکت ولی کیفیت عالی نداره

  22. سلام دوستان من یه برنامه نویس هستم که چند ایده دارم داشتم دنبال یه برنامه خوب و پر کاربر میگشتم برای قرار دادن برنامه هام.میخوستم از بازار استفاده کنم که رسیدم به این سایت بعد از خوندن دیدگاه ها واقعا گیج شدم الان نمیدونم از کدوم برنامه استفاده کنم.چون از بازار نا راضی بودید اکثرا.میشه بگید الان پر طرفدار ترین مایکت ایرانی چیه؟؟لطفا راهنمایی کنید//

    1. خطاب به مهدی: تعداد کاربر رو بخوای بگی باید اول به کافه بازار مراجعه کنی بعد مایکت و بعد ایران اپس. ولی اساس کارت یکیه و قسمت اندکی از کدهات متفاوت میشه. حالا نمیدونم استراتژی این اپ استورها در قبال انحصار چه جوریه. یعنی نمیشه یه اپلیکشن رو تو چند تا اپ استور برا فروش گذاشت؟ یا محدودیت هایی از طرف اونا اعمال میشه یا نه؟

    2. سلام من برنامه را تو بازار آپلود کردم 40 تومان هم پرداخت کردم اما الکی از من ایراد گرفتن پول منم پس ندادن جالب اینجاست که عین برنامه من تو بازار بود

      1
      2
    3. سلام مهدی جان
      اگر بخوام بی تعصب راهنماییت کنم و مارکتی رو بهت معرفی کنم که از این به بعد با اون کار بکنی باید اول اینو بدونی جایی که برای ارائه برنامه هات نیاز داری قبل از اینکه یوزر زیادی داشته باشه باید یه پشتیبان خوب و یک پنل مناسب و بروز برای قرار دادن محصولات ناشران و توسعه دهندگان داشته باشه که بتونی ضمن همکاری مساعد و مناسب در لحظه بروزرسانی برنامه هاتو انجام بدی و بدون تعصب به رقبای برنامه شما اون رو تایید کنن و قلم‌های درون خرید مناسب برنامتو بتونی قرار بدی. از همه مهمتر نحوه پرداخت‌ها هستش که توی شرکت مورد نظر از چه روشهایی استفاده می‌شه تا بتونی به بیشترین کاربر دسترسی داشته باشی، برخی اوقات کاربرهایی هستن که نمیتونن از یک شیوه خاص برای پرداخت و خرید اقدام کنن و نیازمند چند روش مختلف هستی که در صورت عدم وجود چنین امکانی این یعنی از دست رفتن یوزر بخاطر عدم دسترسی به روشهای متنوع پرداخت برای برنامه‌های پولی. در ضمن شما بعنوان یک توسعه دهنده یا یک ناشر نیازمند این هستی که در لحظه بتونی گزارش‌گیری مناسبی از میزان فروش و دانلود برنامه‌هات داشته باشی، این یعنی یک پنل قوی و پشتیبان قوی نیاز داری.
      برای یک توسعه دهنده این موارد باید توی اولویت باشه، با توجه به توضیحاتی که دادم و البته موارد دیگه‌ای که از حوصله خارج هستش می‌تونم بهت پارس‌هاب رو پیشنهاد کنم. چون علاوه بر اینها از حمایت‌ها و مزایای دیگه‌ای هم برخوردار میشی که در همین زمینه به پیشرفتت کمک زیادی میکنه.
      شخصا بعنوان یک توسعه دهنده از این مارکت خیلی راضی هستم و طی سال‌هایی که با این مجموعه و تیم‌های پشتیبانی همکاری داشتیم بسیار راضی هستم.
      امیدوارم موفق باشی.

  23. سلام ضمن عرض خسته نباشید میخواستم روش ثبت نام وگذاشتن برنامه تواین هفت مارکت ها بهم بگین خیلی ممنون

  24. بنده با نظر سینا موافقم چون هیچ کدوم از مارکت های دیگه بازی هاشون با دیتا نیست و دو مارکت پارس هاب و ایران اپس از همه سر ترن مایکت منوی بروزی داره ولی جای پیشرفت خیلی داره پلازاهم برای دیتای بازی هاش پول می خواد بازار هم منویه عالی داره ولی از همه نوع لحاظ ضعیفه و بیشتر بازی های ایرانی میزاره کار درستی همایت از تولید ایرانه ولی ادم زیاد با بازی های ایرانی بازی نمیکنه

  25. ازبررسی چهار مارکت بازار-مایکت-ایران اپس به این نتیجه رسیدم:
    ۱-مایکت
    ۲-بازار
    ۳-پارس هاب
    ۴-ایران اپس

    5
    5
  26. م از بازار و ایران اپس و مایکت استفاده کردم و به یک نتیجه قطعی رسیدم که ایران اپس بهترینه . بازی هارو با دیتا میزاره و سرعت سرورش عالیه .
    به عنوان مثال من دو ماه پیش دنبال بازی dream league soccer 2016 بودم کل نت و مارکت هارو بهم ریختم و فقط تو ایران اپس پیداش کردم.
    به عنوان یه دوست بهتون پیشنهاد میکنم ایران اپس رو دانلود کنین, وقتی ایران اپس رو داشته باشین دیگه به بقیه مارکتا نیازی ندارین و اونارو پاک میکنین.
    در ضمن ایران اپس کمترین فضا رو تو گوشیتون اشغال میکنه

    1
    2
  27. فرزاد پارسا

    به نظر من پارس‌هاب بهترینه!!!
    هم بازی های دیتادار داره که خودکار نصب میشه نیازی به اکسترکت کردن نداره، هم دانلود زماندار داره که من شبت میزارم دانلود کنه،‌ محیطشم جذابه، معمولا بازیهای خوبیم تخفیف میزاره واسشون و به محمد م اجازه میده تا کاربرا با هم تبادل اطلاعات کنن و کاربرا بهم دیگه کمک میکنن و مشکلات هم رو برطرف میکنن خیلی جو دوستانه ای بین کاربراشه…

  28. ایران اپس از همه بهترِ.بهترین برنامه ها رو میزاره ونقطه ی قوتش گذاشتن بازی های فوق العده با دیتاش هست که دیگه نیازی به کپی کردن,اکستاکستکترکت,و…… نداره.عاشقتمممم ایران اپس. ❤IRAN APPS❤

    1
    1
  29. پارس هاب و ایران اپس امکان نصب دیتا دارن / پارس هاب اجازه میده کاربران ازادانه نظراتشون رو بدن به هم دیگه کمک کنند و به با سابقه ها مدال میده / بازار برنامه های ایرانیش بیشتره

  30. این مسخره است که این همه مارکت توی ایران وجود داره به خاطر تحریم اینطوری شده همه چیز ما مسخرست

    3
    5
  31. عارف قاسمی

    مایکت-»به توسعه دهنده هاش احترام نمیذاره و کمتر توسعه دهنده ها سراغش میرن
    اول مارکت-»جایگاهی شده برای کلاهبرداری!برنامه های خارجی رو ایرانی ها توش پولی میفروشن!
    بازار:هر روز اپدیت میکنه،و بدتر از روز قبلش میشه!
    ایران اپس-»از نظر من بهترینه ولی چون تبلیغ نکرده تعداد کاربراش کمن.

    6
    3
    1. لازم به ذکره که اینا خودشون پولی نمیکنند . بازار هم میگن ویروس داره ولی کل برنامه هاش یه نفری ساخته میشه.مایکت و پارس هاب هم برنامه زیاد دارن.ایران اپس با فورجی بزور جواب میده پلازا هم ب

      ه مایکت نمیرسه

      1
      1
      1. من کاملا با این دوستمون موافقم ایران اپس نت قوی میخاد یا همون ۴G توی بازی های دیتا دار پارس هاب بدک نیست
        ولی مایکت بروزرسانی های دقیق تری داره
        خلاصه من از این دو تا راضیم

        1
        2
        1. من کاملا با این دوستمون موافقم ایران اپس نت قوی میخاد یا همون ۴G توی بازی های دیتا دار پارس هاب بدک نیست
          ولی مایکت بروزرسانی های دقیق تری داره
          ولی هیچ چی مثل گوگل استور نمیشه واقعا حیف شد

    2. محمد سام سید جلیلی

      مایکت رو که خمن خودم یه اپ خواستم بذارم که واسه کودکان بود میگفت که باید یه پنل بذاری تو برنامه ت واسه درباره توسعه دهنده?
      و تازه لینکه من تو مایکت با ایمیل شخصی و تو کافه یازار با یه ایمل دیگه رفتم
      مایکت میگه باید از اون ایمیلی با کافه بازار رفتی یه تاییدیه بفرستای??
      ولی بازار خوب بود
      فقط یکم تو تاییدش یکم مشکل داره که خوب اونم یکم طبیعی هستش

  32. به نظر من پارس هاب با ایران اپس از همشون بهترن چون1. بازی هاشون با دیتا2. تنوع زیاد 3. سرور قویاما ایران اپس یه مقدار ضعیف تره چون مدیریت دانلودش ضعیفه و بازی و برنامه هاشم یه مقدار کمتره ولی هردو عالین

    1. ایران اپس بهتره چون خیلی سریع تر از پار هاب دانلود میکنه پارس هاب سرعت خیلی پایینی داره

  33. محمدحسین شرفی

    من تا حالافقط ازبازاروکندو استفاده کرده ام . که از هیچکدوم راضی نیستم . حالا طبق راهنمایی شما عزیزان عمل میکنم تاببینم چی میشه

  34. تا اینجا از پارس هاپ استفاده نکردم، ولی کاملا از بازار راضی هستم و بنظرم بهترین هستش. ایران اپس هم خوبه و سرعت خوبی داره. کندو هم که افتضاح کامله و مایکت هم چندان محیط جالبی نداره.

    11
    1
    1. جالبه که شما اینهمه مشکلات بازار را ندیدین.
      مایکت تنها مارکتی است که در ایرانیها دارای vpn است.

      12
  35. من خودم از پارس هاب استفاده میکنم خیلی برنامه دارهه البته این نظر من چون وقتی که اچ تی سی هم برنامه های پیش فرضش اپدیت میکنه تو پارس هاب این نسخه جدید وجود دارههه و برنامه های سونی هم خودم به شحصه اونجا د یدم
    قبلا خیلی از پلازا خوشم میومد ولی الان واقعا خیلی خراب کردههه سرعت سرورش پایین و مثل قبل تنوع برنامه نداره
    مایکت هم که واقعا دارهه خیلی خوب پیش میره چه از نظر برنامه های ایرانی و خارجی و چه از نظر تبلیغات و واقعا خودش خیلی خوب بالا کشیده
    در مورد ایران اپس حقیقتش تا حالا ازش استفاده نکردم چون فکر میکردم فقط برای سامسونگ

  36. با دلایل متقن بازارانحصاری عمل میکند یعنی اکثربرنامه هایی که دربازاروجود دارد توسط مسئولین این فروشگاه شناسه آنهادستکاری میشود طوری که اگرآپدیتی درآینده منتشرشداین برنامه فقط دربازارقابل اپدیت باشدولاغیراگرهم برنامه ای ازدیگرفروشگاههادریافت کنیدبازارباکلک بازی تمام اعلام میدارد که آپدیت آن برنامه موجوداست درصورتیکه این آپدیت نیست وقصد بازاروابسته کردن وانحصارطلبی بیش نیست بااینکارشمابرنامه فروشگاه دیگرراحذف وواردحیطه انحصاری بازارمیشوید واین برنامه جدیدی که شماازبازارگرفته اید دارای کد دستکاری شده بازارمیباشدکه درجایی دیگرغیرازبازارقابل آپدیت نمیباشد ایران آپس دررتبه پایینتری ازنظرتقلب قراردارد وفقط دربرخی برنامه ها مثل بازارعمل میکنداما مایکت فعلا پاکترین آنهاست توصیه بنده به عزیزان این است که جهت خنثی کردن فزون خواهی هاوانحصارطلبی ها صرفا ازگوگل یامایکت دانلود کنید باتشکر

    10
    1. بهتر از وان اپس ندیدم
      همه ی این مارکتا دارن سر ملت کلاه میزارن
      دقیقا نکته ای که راجب بازار گفتی درسته
      اما بهترینش وان اپسه ، هم بازی و هم آهنگ و فیلم و کتاب و… میزاره و هم زمان آپدیتش با گوگل پلی یکیه
      بدون دستکاری میزاره
      ولی خوب مشکلش توی اپشه
      زیاد راحت نیست آدم باهاش ولی در کل خیلی جای پیشرفت داره و از نظر من از بقیه بهتره

    2. حسام آرمندهی

      کافه بازار با انجام دامپینگ مانع از رشد سریع بعضی اپلیکیشن های ایرانی پر طرفدار است.به اینگونه که با بهانه های نا معقول اپلیکیشن رقبای همکاران تجاری کافه بازار را رد می کند.

      بطور مثال اپلیکیشن ف….. که در کافه بازار دارای درگاه پرداخت مستقل است اما اپهای مشابه اجازه فعالیت در کافه بازار را ندارند!
      یک سالیست که سالانه 40000 تومان از توسعه دهندگان پول می گیرد.

      البته برای اولین بار ابتدا از شما پول می گیرد بعد اپلیکیشن شما را بررسی می کند و اگر نخواهد با شما کار کند پولتان را هم پس نمی دهد!

      12
  37. حسین نوشادی

    من بازار نصب کردم و پارس هاب و مایکت این سه تا در کنار هم تمام نیاز ها رو بر طرف میکنن

    4
    5
  38. سجاد اصفهانی

    پلازا صفحه اصلیش همون برنامه های پولی پارسال هست هنوز. خخخخ
    کافه بازار هم خیلی نامرده،برنامه های پولی ایرانی میذاره اما نمونه رایگان خارجی رو نه!!

    1
    9
  39. به نظر من بدترینشون بازاره چون برنامه های بی کیفیت داره و خیلی از نرم افزار های کاربردی توش نیست اما بهترینش ایران اپس

    2
    27
  40. من که تا حد ممکن از پلی استور دانلود میکنم مخصوصا برنامه های گوگل رو چون که یک بار گوگل پلی سرویس رو با بازار اپدیت کردم و رفته. بودم برای نصب موست وانتد که گفت مه این مشکل دارع و پاکش کرد و از پلی استور استفاده کرد

    3
    4
    1. پاسخ من به پلازا پس از رد شدن اپلیکیشن فروش شارژ و بسته اینترنت و پرداخت قبض:

      « دلیل رد شدن توسط مدیر :
      برنامه های تجاری فقط با پرداخت مبلغ 4 میلیون ریال در پلازا مارکت قابل انتشار هستند در صورت تمایل به همکاری با info@plazza.ir تماس حاصل فرمائید.

      بنده مردد بودم آیا این برنامه رو در مارکت مزخرف شما، انتشار بدم یا خیر! که الان به یقین رسیدم.
      حتی گوگل‌پلی هم با آن همه عظمت واعتبار تنها ۲۵ دلار دریافت می‌کنه اونم مادام العمر، اما شما! فکر کردید کی هستید که خیالات برتون داشته!؟
      مارکت شما لیاقت و ظرفیت همچین برنامه‌ای رو نداره، شما همون بهتر که چندتا برنامه آبکی و بی‌مصرف رو منتشر کنید.

      امیدوارم موفق باشید اما نه در این مسیر بلکه در مسیر درست!»

      2
      17
      1. بزرگوار جواب شما با مدیریت ان مارکت فوق العاده بچه گانه، و بسیار بسیار بی منطق و ناشیانه داده شده.
        اولا اگر مزخرف بوده ، شما چرا درخواست داده بودید. یا مزخرف نیست، یا شما برنامه ای که ساختید را در حد یک مارکت مزخرف میبینید.

        دوما: ایشان بسیار مؤدبانه شرایطشان را بشما گفتن، شما اگر یکـشخص با دانش روابط عمومی خوب بودید ، همانند اون مدیر میگفتید متشکرم از پاسخگویی شما، متاسفانه پذیرش شرایط شما برای بنده مقدور نیست.اما بعنوان یک کاربر ایرانی یک پیشنهادی دارم، اون موقع شرایط گوگل پلی یا هر مارکت دیگر را بیان میکردید.
        اینکه مارکت شما حزخرف هستش ، مگه فکر کردی می هستی،. و …..
        امیدوارم ناراحت نشوید این ادبیاتی که شما بیان کردید، بنده بعنوان مدیر شعب مجموعه رستورانهای KFC زر ایالت باواریا، اگر میگفتن چی فکر میکنید میگغتم ایشان ابتدا قبل از برنامه نویسی باید بروند و روابط عمومی ،و حق و حقوق مالکین فروشگاه های اینترنتی ، و در اخر چگونگی ایجاد تعامل در تجارت روز را یادبگیرند ، سپس اقدام به ساخت برنامه کنند.
        اتفاقا اون مدیر در مسیر درستی است و دارد در راه رسیدن به اهدافش قدمـ برمیدارد.
        اون کسی که باید در مسیر درست قرار بگیرد شما هستید هموطن عزیز.
        جالبه شما خیلی با افتخار هم امدید و میگویید همچین جوابی دادید. ؟

        بهرحال امیدوارم با تفکری بیشتر حرکت نمایید.

        صلاح کار خویش خسروان دانند.

        19
        19

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH