دولت آلمان اینترنتی ده برابر سریع‌تر از میانگین جهانی را برای مردم آماده می‌کند!

کشور آلمان تا سال 2018 برای تمامی شهروندانش اینترنت با پهنای باند 50Mbps را آماده می‌کند. عددی که به طور متوسط حدود 10 برابر سریع‌تر از میانگین سرعت اینترنت فعلی در جهان است.

Untitled-1

طبق آخرین گزارش ارائه شده از سوی Akamai در سه ماهه اول سال 2015 که در ماه ژوئن منتشر شده است، میانگین سرعت جهانی اینترنت تنها 5Mbps است. به همین دلیل آلمان تصمیم گرفته که برای برقراری ارتباطاتی با سرعت 50Mbps در سرتاسر کشورش اقدامات لازم را انجام دهد؛ اقدامی که به نظر بسیار بلند پروازانه می‌رسد.

اگر این موضوع تحقق یابد، آنگاه حداقل سرعت اینترنت در کشور آلمان، تقریبا دو برابر سرعت میانگین در کشور کره جنوبی با سرعت 23.6Mbps است. میانگین این عدد در ایالات متحده آمریکا تنها 11.9Mbps است.

حدود 70 درصد از آلمانی‌ها، هم اکنون با سرعت 50Mbps به شبکه اینترنت متصل هستند و تنها سی درصد باقی مانده منتظر این رویداد هستند. دولت آلمان برای انجام این پروژه حدود 2.7 میلیارد یورو کنار گذاشته است، اما در این میان باید هزینه‌هایی را نیز برای شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت با این سرعت کنار گذاشته و به فکر تامین منافع آن‌ها نیز باشد.

سخنگوی دولت آلمان در این خصوص می‌گوید: فدراسیون آلمان، می‌تواند تا 50 درصد هزینه‌ها را تامین کند. این برنامه در کنار سایر برنامه‌های توسعه این کشور حدود 40 درصد از هزینه‌ها را شامل می‌شود؛ بنابراین باید به فکر تامین ده درصد باقی مانده باشند.

در حال حاضر به طور متوسط سرعت اتصال به اینترنت در کشور آلمان کمتر از 11Mbps است.

3 در مورد “دولت آلمان اینترنتی ده برابر سریع‌تر از میانگین جهانی را برای مردم آماده می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH