اخراج هزاران تن از کارکنان سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها

samsung-sign-bgr

اوضاع تجارت برای سامسونگ خوب نیست؛ گویا هندست‌های چینی جایی برای رشد سامسونگ و فروش محصولاتش باقی نگذاشته‌اند. اپل هم که همیشه در گروه بالارده‌ها رقیب سرسخت کمپانی کره‌ای بوده است. از سویی دیگر دو محصول قبلی کمپانی، S6 و S6 Edge هم چندان موفق نبوده‌اند و تمام این دلایل دست به دست هم داده‌اند تا سامسونگ را مجبور کنند که هزینه‌های شرکت را کاهش دهد.

در همین راستا گزارشی از کره ادعا می‌کند که بزرگترین تولید کننده اسمارت‌فون تصمیم دارد هزاران نفر از کارکنانش در کارخانه‌های خانه را اخراج کند. مراکز واقع در خانه 99000 کارمند و کارگر دارد که طبق گفته‌های گزارش، غول کره‌ای می‌خواهد تعدیل 10 درصدی انجام دهد.

این مقدار اخراج قطعا رقم بزرگیست، اما اوضاع چنان پیچیده شده است که ظاهرا سامسونگ چاره دیگری ندارد. به‌علاوه برنامه‌های دیگری هم برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد که قرار است در بخش‌های دیگر کمپانی اجرایی شود.

در حال حاضر تنها نقطه امید سامسونگ گلکسی نوت 5  و گلکسی اس 6 اچ پلاس است. امیدی که یک شبه محقق نمی‌شود و قطعا برداشتن قدمهای جدی و بزرگ در راستای کاهش هزینه‌ها لازم و اجباری است. اگر چنین نشود و دو پرچمدار اخیر کمپانی هم شکست بخورند یا حداقل به اندازه انتظار موفق نباشند مشخص نیست که سرنوشت بزرگترین برند تولید کننده اسمارتفون چه خواهد شد.

2 در مورد “اخراج هزاران تن از کارکنان سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH