چاپ سه‌بعدی پاستیل و آب‌نبات میوه‌ای نیز به واقعیت پیوست!

چاپگرهای سه‌بعدی چند وقتی است که به شدت مشغول خلق چیزهای عجب و غریبند و انصافا در این راه هم بسیار موفق بوده‌اند و تاکنون هر چه فکر کنید، توسط آن‌ها به چاپ رسیده است. حال در تازه‌ترین اتفاق یکی از چاپگرها به شما اجازه می‌دهد تا یک پاستیل خوشمزه را نیز برای خود چاپ کرده و به راحتی آن را نوش جان کنید.

3d-gummy-candy-640x349

اگر این چنین پیش برویم، می‌بینیم که این چاپگرها برای پیشرفت علم بشر همه کار خواهند کرد و به زودی از آن‌ها می‌توان همه چیز ساخت. همان‌طور که گفتیم یک شرکت آلمانی به تازگی یک چاپگر سه‌بعدی تولید کرده که می‌تواند پاستیل‌های خوشمزه میوه‌ای بسازد.

این کارخانه، نام محصولش را آب‌نبات جادویی گذاشته است. این پرینتر خاص، برای تولید یک آب‌نبات خوشمزه، حدود 5 دقیقه وقت نیاز دارد و پس از آن شما می‌توانید با خیال راحت آن آب‌نبات را در دهان گذاشته و بجوید!

اگر جز افرادی هستید که هر طعمی را دوست ندارید، می‌توانید این پاستیل یا آب‌نبات را در طعم‌های مختلف میوه‌ای و رنگ‌های دلخواه سفارش داده و بدون نگرانی از مضر بودن آن‌ها، نوش جانشان کنید. باید بدانید این پاستیل‌ها بدون گلوتن هستند و کاملا از موادی گیاهی تولید می‌شوند.

البته برای خرید این آب‌نبات و پاستیل‌های زیبا و رنگارنگ باید کمی دست به جیب شوید. هر قطعه کوچک از این آب‌نبات خوش مزه حدود 5 دلار هزینه دارد! آیا مایل به تست آن هستید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH