سیانوژن مود و پشتیبانی از میان رده‌های هوآوی و موتورولا!

سیانوژن مود که به تازگی قرار همکاری با OnePlus را منعقد کرده بود، احتمالا به زودی این قرار داد را فسخ کرده و مجددا به طور جدی به ساخت رام‌های اندرویدی جدید روی خواهد آورد؛ اما طبق آخرین خبری که در بلاگ این کمپانی درج شده است، شرکت در حال کار بر روی دستگاه‌های جدیدی مانند شیائومی، موتورولا، اوپو و دیگر تولید کنندگان اسمارت فون‌های میان رده است.

cyanogen-os-cm

به طور خاص، سیانوژن گفته است که هر دو محصول Moto E و Moto G نسخه 2015، Mi3w و Mi4 کمپانی شیائومی، محصولات جدید Wiley Fox که به عرضه اسمارت فون تنها در اروپا می‌پردازد و نهایتا تعداد کمی از محصولات کمپانی‌های معتبری چون سامسونگ، اچ‌تی‌سی و ال‌جی را به رام جدید خود مجهز خواهد کرد. البته لیست تمامی این محصولات به طور کامل در سایت رسمی سیانوژن مود موجود است.

جدیدترین به‌روز رسانی این شرکت برای اولین بار پس از عرضه سیانوژن مد 7 صورت می‌گیرد و به راحتی محصولات کمپانی هوآوی را نیز پشتیبانی می‌کند. سیانوژن در سایت خود می‌گوید: این خیلی خوب است که می‌توانیم با پشتیانی از محصولات هوآوی، از این به بعد بر روی نکسوس جدی هوآوی نیز کار کنیم! این کمپانی همچنین از پشتیبانی آنر 4 و 4 ایکس، اسند میت 2 و اسنپتو خبر داده و معتقد است که خبرهای خوبی برای هوادارانش دارد.

سیانوژن معتقد است که کار بر روی گوشی‌های میان رده بسیار نتیجه بهتری دارد، اما قول داده است که پرچم‌دارانی همچون M9، گلکسی S6 و G4 را نیز بی نصیب نگذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH