کدامیک از محصولات ال‌جی به اندروید 6 آپدیت خواهند شد؟!

خب، پیش از این دیدیم که موتورولا و اچ‌تی‌سی، لیست محصولاتی که به اندروید 6.0 بروز رسانی می‌شوند را منتشر کردند. البته در مورد موتورولا، شاید این آخرین بروز رسانی باشد که این کمپانی به خریداران محصولاتش می‌دهد و سایر اسمارت فون‌ها باید با همان اندروید 5.1 بسازند!

اما بر روی وب‌سایت، LG World که به طور رسمی از سوی این کمپانی کره‌ای هدایت می‌شود، شما می‌توانید به راحتی با انتخاب کشور خود، لیست محصولات عرضه شده در آن منطقه را دیده و از نرم افزارها و بازی‌هایی که به طور خاص برای اسمارت فون شما عرضه شده است، با خبر شوید. سپس شما می‌توانید ببینید که اسمارت فون شما دارای کدام نسخه اندروید است و البته این که اندروید 6 برای آن عرضه می‌شود یا خیر!

در این لیست، تنها 2 مدل اندروید مارشمالو رو دریافت می‌کنند. طبق اعلام این سایت، اندروید 6.0 یا همان مارشمالو، تنها برای آخرین پرچم‌داران این کمپانی یعنی G3 و G4 عرضه می‌شود. جالب اینجاست که در این لیست نام V10 جدیدترین گوشی این کمپانی نیز دیده نمی‌شود. این محصول جدید ال‌جی که به تازگی معرفی شده است، به طور پیش‌فرض با اندروید 5.1 عرضه شده و طبق گفته مسئولان این شرکت به سرعت به اندروید 6.0 بروز رسانی خواهد شد.

LGWorld.com-says-Android-6.0-is-coming-to-only-the-LG-G3-and-LG-G4-(1)

اگر اسمارت فون G2 یا برخی از مدل‌های تاپ دیگر ال‌جی را در اختیار دارید، بدانید که فعلا نام آنها در این لیست نیست. البته این لیست به زودی کامل‌تر خواهد شد و قطعا دیگر اسمارت های ال‌جی نیز طعم مارشمالو را خواهند چشید. فعلا دارندگان G3 و G4 می‌توانند قطعا خوشحال باشند.

 LGWorld.com-says-Android-6.0-is-coming-to-only-the-LG-G3-and-LG-G4

5 در مورد “کدامیک از محصولات ال‌جی به اندروید 6 آپدیت خواهند شد؟!”

  1. ایمان سپهری

    سلام.ببخشید چجوری تو smartworldثبت نام کنم چون هرچی ایمیلمو میزنم میگ شناسه ثبت نشد.ممنون

  2. اقای گلکار میشه به این سوال جواب دهید؟ ایا هواوی جی7 مدل L01به اندروید5 یا لالی پاپ اپدیت میشود؟لطفا سریع جواب دهید چون میخواهم این گوشی را بخرم ولی اندرویدش قدیمی شده.با تشکر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH