تصاویری از اسمارت فون اندرویدی بلک‌بری منتشر شد

نام اسمارت فون Priv که جدیدترین تولید کمپانی صاحب نام بلک بری است، چند وقتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است؛ اما خب این محصول نیز همانند تمام هم نوعانش خیلی راز آلود باقی نماند و بالاخره پیش از معرفی رسمی‌اش علاقه‌مندان می‌توانند این اسمارت فون زیبا را ببینند. به نظر می‌رسد که این تصاویر نسخه نهایی Priv بوده باشد و در این صورت، باید بگوییم که بلک‌بری یک اسمارت فون فوق‌العاده را عرضه خواهد کرد.

Priv-Reddit-640x425

بر اساس گزارش Reddit به نقل از یک منبع معتبر کمپانی بلک‌بری، در جریان کنفرانسی CISO در تورنتو، یکی از مدیران اجرایی بلک‌بری که نام او فاش نشده است، اجازه می‌دهد تا یکی از خبرنگاران تصاویری از جدیدترین پرچم‌دار بلک‌بری تهیه کند.

به نظر می‌رسد که Priv دیگر شبیه به یک راز نبوده و با انتشار این تصاویر دیگر می‌توان به عرضه قطعی آن امید داشت. خبرنگاری که این تصاویر را ثبت کرده است در هنگام انتشار آن‌ها می‌گوید: باید اعتراف کنم این دستگاه واقعا زیباست. Priv حتی از نوت 5 هم باریک‌تر است. به نظر می‌رسد این اسمارت فون در نهایت دقت طراحی شده است و حتی کیبورد آن نیز بسیار زیبا و تمیز در کنار بدنه جای گرفته است. این اسمارت فون دسترسی کاملی به Play Store داشته و نرم افزارهای ویژه‌ای نیز به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. نمایشگر Priv در عین زیبایی دارای چگالی پیکسلی بالایی بوده و به نظر می‌رسد که اطراف آن نیز منحنی باشد.

متأسفانه از مشخصات قطعی این دستگاه، هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست و البته به طور رسمی نیز ویژگی‌های آن اعلام نشده است. با اینکه هنوز معلوم نیست که بلک‌بری چه زمانی این اسمارت فون را معرفی خواهد کرد، اما با این شرایط می‌توان امید داشت که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. پیش از این آقای جان چن، مدیرعامل این کمپانی کانادایی گفته بود که اگر این اسمارت فون اندرویدی نتواند بلک‌بری را به سود مناسبی برساند، این کمپانی با بازار اسمارت فون‌ها خداحافظی خواهد کرد.

مشخصات تقریبی این دستگاه به این شرح است:

صفحه‌نمایش: 5.4 اینچ

وضوح: 2560 در 1440 پیکسل

چگالی پیکسلی: 544 پیکسل در هر اینچ

پردازنده: اسنپدراگون 808 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز

حافظه داخلی: 32 گیگابایت با قابلیت افزایش تا 160 گیگابایت

دوربین اصلی: 18 مگاپیکسل

سیستم عامل: اندروید 5.1.1

رم: 3 گیگابایت

1 در مورد “تصاویری از اسمارت فون اندرویدی بلک‌بری منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH