یک گوشی با دو نمایشگر، محصول جدید سامسونگ

از آنجایی که تمرکز سامسونگ بیشتر بر روی محصولاتی چون گلکسی نوت و گلکسی اس بوده، دیگر کسی انتظار تولید گوشی تاشو را از این سازنده کره‌ای ندارد، جایی که این گونه مدل‌ها در سال ۲۰۰۴ طرفداران بسیاری داشت. حال به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد یک گوشی تاشو با دو نمایشگر که البته امکانات سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد را معرفی کند.

این گوشی که با یک بنر تبلیغاتی با حضور جکی چان به نمایش گذاشته شده، مجهز به دو نمایشگر 3.7 اینچی با وضوح تصویر WVGA است که درون آن از یک پردازنده چهار هسته‌ای و دو گیگابایت حافظه جانبی استفاده شده است. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی که قابلیت ارتقا تا ۶۴ گیگابایت دیگر را دارد و دوربین ۸ مگاپیکسلی و اندروید نسخه 4.0، از دیگر امکانات این مدل سامسونگ است.

تا اینجای کار همه چیز حکایت از حضور یک تلفن همراه بسیار خوب دارد که بسیاری انتظار عرضه آن در اوایل سال ۲۰۱۳ را می‌کشند، اما نکته‌ای که خیلی‌ها را از لیست انتظار خارج می‌کند، قیمت آن است که چیزی در حدود ۳۰۰۰ دلار تخمین زده می‌شود!

پس الان مشخص شد چرا سامسونگ از چهره جکی چان برای معرفی این گوشی استفاده کرده است، چرا که بسیاری علاقه‌مند هستند تا مدلی را در دست بگیرند که توسط این بازیگر مشهور تایید شده باشد. اگرچه چنین مبلغی، تنها افراد پولدار را قادر می‌سازد تا به سراغ این گوشی گران قیمت بروند.

البته خیلی هم نا امید نباشید، ممکن است سامسونگ در این بخش سورپرایزهای ویژه‌ای نیز برای کاربران داشته باشد.

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

1 در مورد “یک گوشی با دو نمایشگر، محصول جدید سامسونگ”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH