روباتی که خواب شما را نقاشی می‌کند!

امروزه روبات‌ها همه کاری انجام می‌دهند، از ساخت ماشین تا جارو و چمن زنی! روز به روز هم پای روباتیکشان را از گلیم علم درازتر می‌کنند و گام در عرصه جدید می‌گذارند. روبات ساخته شده توسط تیم متشکل از شرکت‌های hotel Ibis و شرکت سوئدی روباتیک Acne قرار است تحولی درآینده تکنولوژی ایجاد کنند (یعنی ایجاد برند جدیدی در تکنولوژی). با کمک آن‌ها می توان خواب انسان را با استفاده از یک بازوی روباتیک به یک اثر هنری تبدیل کرد!
اتاق خواب هتل‌هایی در سرتاسر اروپا هستند که به تشک خواب با فناوری‌های بالا مجهز شده‌اند. این تشک‌ها شامل 80 سنسور برای ثبت اطلاعات خواب شامل درجه حرارت بدن، فشار بر تشک، صداها، ارتعاشات و لرزش ها هستند.
این اطلاعات سپس به داده اولیه یا خام تفسیر و به بازوی روباتی منتقل می‌شوند. در اینجاست که خواب شبانه شما در یک نقاشی باز تولید می‌شود و هر حرکت بدن منجر به حرکتی بر روی بوم نقاشی خواهد شد.
Thomas Dubaere (مدیر عامل در انگستان و ایرلند) می‌گوید: این یک بخش فوق‌العاده از تکنولوژی است، آثاری که ایجاد خواهد شد برای هر مهمان تا حد بسیار زیادی متفاوت است. کسانی که عمیق می‌خوابند، به محض اینکه با سر خود به بالش ضربه بزنند ممکن است خطوط راست و ساده را پیش ببرند در حالی که کسانی که خواب سبکی دارند و همچنین در طول شب تمایل به ضربه زدن دارند، ممکن است یک اثر هنری که کمی انتزاعی‌تر است خلق کنند! در زیر عکس‌هایی از عملکرد این روبات به نمایش در آمده است. تصور می‌کنید خواب شما چه اثر هنری‌ای را خلق خواهد کرد؟!

[divide style=”2″]

راستی، اگر فناوری اطلاعات در زندگی‌تون اهمیت زیادی داره، پیشنهاد می‌کنم تولبار آی‌تی را حتما نصب کنید: [نصب تولبار]

2 در مورد “روباتی که خواب شما را نقاشی می‌کند!”

    1. پیمان گل‌کار

      ربات یا روبات، جزیی از آن دسته کلمات است که به هر دو شکل استفاده می‌شه و هر دو مورد صحیح است
      مانند اتاق (اطاق) یا باتری (باطری)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH