انتشار اطلاعاتی جدید در رابطه با سامسونگ گلکسی A3 و گلکسی A7

Galaxy-A

به‌تازگی دو تلفن‌همراه جدید از سامسونگ به نام‌های گلکسی A3 و گلکسی A7 در بنچمارک‌ها رویت شده‌اند. البته ممکن است این دو تلفن‌همراه هیچ‌گاه عرضه نشوند چون قبلا نیز خبرهایی از سامسونگ در رابطه با خانواده A منتشر شده که هیچ‌گاه به مرحله ساخت نرسیده‌اند.

این دو تلفن‌همراه با کد SM-A310 و SM-A710 رویت شده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود A3، Galaxy A5 و Galaxy A7 یک دنباله از تلفن‌های سری A باشد که در کشورهای مختلف خبرهایی مبنی بر آن‌ها منتشر شد.

samsung-galaxy-a3

بنچمارک GFXBench وجود تلفن‌همراهی با نام SM-A310 را تایید کرده که اسمارت‌فونی4.7 اینچی است که رزولوشن آن HD عنوان شده‌است. این گوشی سامسونگ مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 7580 است که سرعت کلاک آن 1.5GHz و پردازنده‌ گرافیکی آن  Mali-T720 است، این اسمارت‌فون 1.5 گیگابایت رم دارد. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به 16گیگابایت حافظه‌ داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره‌ کرد. مشخصاتی خوب و احتمالا قیمت مناسب از ویژگی‌های بارز این تلفن‌همراه است.

samsung-galaxy-a7

دیگر اسمارت‌ فون رویت شده SM-A710 نام‌ دارد، که 5.5 اینچی و رزولوشن آن FHD است. همان‌طور که مشخص است با تلفن‌ همراهی با اندازه بزرگ مواجه هستیم. پردازنده این اسمارت‌ فون اسنپدراگون 615 است که پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای و با سرعت کلاک 1.5گیگاهرتز است. آدرنو 405 نیز نقش پردازش‌گر گرافیکی را ایفا می‌کند.

SM-A710 سه گیگابایت رم دارد، حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی و مجهز به دوربینی 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی است.

هر دو گوشی از اندروید 5.1.1 بهره‌مند هستند، اما ممکن است هنگام عرضه ارتقا پیدا کنند. هرچند که هیچ صحبتی از زمان عرضه این دو گوشی نشده است اما وجود این دو تلفن‌همراه در بنچمارک نشان می‌دهد به زمان معرفی آن‌ها نزدیک هستیم و به‌احتمال زیاد تا پایان سال شاهد عرضه و یا حداقل معرفی این دو تلفن‌همراه خواهیم بود.

2 در مورد “انتشار اطلاعاتی جدید در رابطه با سامسونگ گلکسی A3 و گلکسی A7”

    1. امید بکتاش

      اگه دقت کنید اون سری با کد A700 منتشر شده و این سری قرار است با کد A710 عرضه شود بنابراین یک به روزرسانی محسوب میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH