موتورولا Droid Turbo 2 رسما معرفی‌ شد

droid-turb-2-mobile-(1)

مدت زمان زیادی نیست که موتورولا دو تلفن‌همراه یکی پرچمدار به‌نام Moto X Style و دیگری یک‌ میان‌رده به‌نام Moto X Play را معرفی کرده است، حال خبرها حاکی از آن هستند این کمپانی قصد دارد یک پرچمدار جدید را معرفی کند و این تلفن‌همراه Droid Turbo 2 نام‌گذاری شده‌ است. این تلفن‌ همراه که به‌سفارش اپراتور Verizon ساخته‌شده است، مشخصات فوق‌العاده خوبی دارد که می‌تواند به‌راحتی پا به میدان مبارزه با پرچمداران دیگر کمپانی‌ها بگذارد. هرچند ممکن است این تلفن‌همراه با نام‌های مختلفی در کشورهای گوناگون عرضه شود، اما کلیه تصاویر وجود Droid را در این اسمارت‌فون تایید می‌کند. به‌هرحال این شما و این‌هم موتورولا Droid Turbo 2.

droid-turbo-2-images-840x433

طراحی:

در گذشته نیز در تلفن‌های ساخت ورایزن و موتورولا شاهد تغییراتی در طراحی بودیم که این سری را از برادران Moto X متمایز کند، در Droid Turbo 2 هم قضیه برهمین منوال است و ما تغییراتی کوچک را در جهت متمایز شدن با دیگر محصولات می‌بینیم.

Droid Turbo 2 هم‌چون Moto X Style  قابلیت سفارشی‌ سازی قاب را داراست و شما می‌توانید طراحی این تلفن‌همراه را به سلیقه خود تغییر دهید، جنس بدنه اصلی این تلفن‌همراه Ballistic Nylon است، اما قاب‌هایی پلاستیکی و یا چرمی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید، این اسمارت‌فون تنوع رنگی زیادی را نیز داراست.

دیگر ویژگی خوبی که این تلفن‌همراه دارد این است که در طول 2 سال مدت قرار شما با اپراتور، شما می‌توانید یک‌بار طراحی این تلفن‌همراه را به‌رایگان عوض کنید به‌این صورت که شما اگر طراحی Droid Turbo 2 را دوست نداشتید می‌توانید یک‌بار آن را با یک تلفن‌همراه جدید تعویض کنید.

مشخصات:

droid-turbo-2

 

موتورولا Droid Turbo 2 با پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 با 3GB RAM و  صفحه‌نمایش 5.4 اینچی QHD نشان می‌دهد که برای رقابت با دیگر پرچمداران بسیار آماده است. موتورولا در این گوشی از فناوری shatterproof برای حفظ و سالم نگه‌داشتن صفحه‌نمایش در هنگام ضربه و سقوط استفاده کرده که مطابق تست‌های انجام شده واقعا می‌توان لقب نشکن را به صفحه‌نمایش آن اعطا کرد.  این صفحه نمایش از 5ل ایه تشکیل شده است:

– Rigid aluminum core
– صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر AMOLED (می‌توانید شوک و خم‌شدن را جذب کند)
– لایه لمسی دوگانه (بنابراین اگر یکی از آن‌ها از بین رفت، یکی دیگر کار خواهد کرد)
– لنز داخلی
– لنز خارجی

دیگر مشخصات این تلفن‌همراه همچون پرچمدار قبلی این شرکت یعنی Moto X Style است و تغییر خاصی پیدا نکرده‌است. به لطف وجود سنسور 21 مگاپیکسلی می‌توان امیدوار بود این تلفن‌همراه تصاویر چشم‌نوازی را ثبت کند.

در رابطه با باتری این دستگاه می‌توان بسیار خوش‌بین بود چون موتورولا سابقه خوبی در این زمینه دارد، Droid Turbo 2 مجهز به باتری 3760 میلی‌آمپری غیر قابل تعویض است که به فناوری توربو شارژ و شارژ بی‌سیم مجهز شده‌است. هرچند که تا این تلفن‌همراه به بازار عرضه نشود نمی‌توان در رابطه با میزان عمر باتری آن صحبت کرد، اما ورایزن اعلام کرده که Droid Turbo 2 حدود 48 ساعت (برای مکالمه) شارژدهی دارد، هم‌چنین شما می‌توانید با 15 دقیقه شارژ کردن این تلفن‌ همراه 13 ساعت مکالمه داشته باشید.

نرم‌افزار:

موتورولا معمولا شخصی‌سازی زیادی را در سیستم‌عامل اندروید انجام نمی‌دهد و دروید توربو نیز از این قاعده مستثنی نیست و تنها چند برنامه را به‌طور پیش‌فرض در آن‌ها نصب کرده‌است، هم‌چنین ورایزون نیز به‌طور پیش‌فرض تعدادی اپلیکیسن مخصوص به خود را در این گوشی قرار داده است. این تلفن‌همراه با اندروید 5.1 معرفی شد اما گفته شده هرچه زودتر به‌روزرسانی مارشمالو را دریافت خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه:

Droid Turbo 2 در تاریخ 29 اکتبر برای فروش عرضه خواهد‌ شد و از طریق وب‌سایت‌ها و خرده‌فروشی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت، البته به‌ احتمال‌ زیاد این تاریخ مربوط به تلفن‌های تحت قرارداد ورایزون است و برای نسخه بدون قرارداد باید کمی بیش‌تر صبرکرد. در رابطه با قیمت این تلفن‌همراه گفته می‌شود که نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی این تلفن‌همراه به ترتیب 624 و 720 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. البته ورایزن اعلام کرده است که تلفن‌های‌ همراه قدیمی‌تر تحت قرارداد این کمپانی را دریافت و حداکثر تا 300 دلار در خرید Droid Turbo 2 تخفیف اعمال خواهد کرد. این پیشنهاد حتی برای گوشی‌های شکسته نیز قابل انجام است.

2 در مورد “موتورولا Droid Turbo 2 رسما معرفی‌ شد”

  1. واقعا دمشون گرم،توی ایران یه گوشی میگیری یه مشکل براش پیش میاد فردا میبری پیش فروشنده،زیر بار نمیره که گوشی از اولم خراب بوده،اینا گوشی شکسته رو پس میگیرن دمشون گرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH