نسخه سرامیکی وان‌پلاس X در راه است!

همان طور که می‌دانید، چندی پیش کمپانی وان‌پلاس اسمارت فون جدید خود را با نام وان‌پلاس X معرفی کرد که بدنه‌ای شیشه‌ای داشت اما گویا این شرکت تصمیم دارد به زودی نسخه‌ای را به صورت سرامیکی عرضه کند. همراه آی‌تی‌رسان باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست آوریم.

OnePlus-X

بر  اساس اطلاعات منتشر شده، این نسخه از ۲۴ نوامبر قابل خریداری خواهد بود و فعلا معلوم نیست که تا چه میزانی کمیاب است. اما هرچه که باشد برای خرید آن نیاز به دعوتنامه خواهید داشت. قیمت این محصول ۲۶۹ پوند یا ۳۶۹ یورو خواهد بود و تنها ۱۰ هزار نسخه تولید می‌شود و با این اوصاف به‌زودی به اتمام خواهد رسید.

گفته می‌شود از exquisite zirconia در ساخت این نسخه محدود استفاده خواهد شد که فرآیند تولید آن ۲۵ روز است. گفتنی‌ست که نسخه شیشه‌ای وان‌پلاس ایکس دارای یک نمایشگر ۵ اینچی بوده که وضوح 1080p را ارایه می‌دهد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی نیز در بخش پشتی آن قرار گرفته است و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. پردازش‌های آن توسط اسنپ‌دراگون ۸۰۱ صورت می‌گیرد و از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته این دستگاه از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان و 4G نیز پشتیبانی می‌کند. باتری ۲۵۲۵ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱.۱ از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH