اپلیکیشن اندرویدی مایکروسافت برای ترغیب کاربران به استفاده از ویندوزفون

Lumia 950Xl

چند وقتی است که مایکروسافت تلاش می‌کند با ارایه برنامه‌های ویندوزفون برای پلتفرم‌های مختلف از جمله اندروید و iOS کاربران را به پلتفرم خود علاقه‌مند کند، AppComparison نام برنامه‌ای است که به‌تازگی ردمودی‌ها در گوگل‌پلی منتشر کرده‌اند.

unnamed-1.0

AppComparison کاربردی بسیار ساده دارد؛ این اپلیکیشن برای کسانی مناسب است که دوست‌دارند از اندروید به ویندوز‌ مهاجرت کنند اما برای اپلیکیشن‌هایی که در اختیار دارند نگران هستند؛ AppComparison لیست برنامه‌های نصب شده در تلفن‌همراه را بررسی می‌کند و به شما می‌گوید که کدام‌یک را می توانید در ویندوز 10 موبایل در اختیار داشته باشید، یا اگر نسخه اصلی آن برنامه برای ویندوز در دسترس نبود، جایگزین‌هایی را برای آن معرفی می‌کند.

از آخرین تلاش مایکروسافت در بازار اسمارت‌فون‌ها حدود دو سال می‌گذرد، تا این‌که این کمپانی تصمیم به ارایه پرچمداران جدیدش یعنی لومیا 950 و لومیا 950XL با ویندوز 10 موبایل گرفت. در این نسخه از ویندوز سعی شده تعامل بیشتری میان نسخه‌های مختلف ویندوز از جمله دسکتاپ، موبایل و حتی ایکس‌باکس وجود داشته باشد. با این حال شما در انتخاب اپ‌های ویندوزی هنوز دچار محدودیت هستید و به‌جز جی‌میل و اسنپ‌چت از بیشتر برنامه‌های محبوب در این پلتفرم خبری نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH