بها و زمان عرضه نسل جدید خانواده گلکسی A سامسونگ مشخص شد!

Samsung-Galaxy-A3-2016طراحی عالی، دوربین‌های بهبود یافته، باتری‌های بزرگ‌تر، شارژ سریع‌تر، پردازنده‌های جدید و صفحه نمایش‌های تازه. با وجود این به‌روز رسانی‌ها، سری جدید گلکسی A سامسونگ یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبلی بوده‌اند. سه میان‌رده سامسونگ با بدنه فلزی و باریک که مدل‌‌های A7 و A5 با سنسور تشخیص اثر انگشت در کلید خانه خود عرضه شدند و از سیستم پرداخت موبایلی Samsung Pay پشتیبانی می‌کنند.

در حالی که خانواده گلکسی A نوآورانه‌تر و پر جمعیت‌تر می‌شوند، به نظر می‌رسد این بزرگ‌ترین تولید کننده اسمارت‌فون‌های اندرویدی قصد ندارد قیمت این سری را هم کاهش دهد. خب، قیمت سری جدید چقدر خواهد بود و چه زمانی به دست ما می‌رسد؟

با توجه به خبرهای منتشر شده از سامسونگ، نسل جدید A3 ،A5 و A7 در نیمه دسامبر وارد بازار چین خواهد شد و در ژانویه ۲۰۱۶ در اروپا و پس از آن به صورت جهانی عرضه می‌شوند. فعلا قیمت نسخه اروپایی/آمریکایی این تلفن‌ها اعلام شده است. البته این قیمت‌ها به دلار در آمریکا است که در اروپا با نرخ یورو این قیمت محاسبه می‌شود.

گلکسی A3 جدید ۳۲۹ دلار و A5 بهای ۳۹۹ دلار دارد. قیمت گلسیA7 نسخه جدید هنوز دقیقا مشخص نشده اما احتمالا ۴۹۹ دلار است. با توجه به این قیمت‌ها و مقایسه آن با قیمت نسل اول، افزایش زیادی را شاهد نیستیم و این بها با توجه به بهبودهای نسل جدید مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

7 در مورد “بها و زمان عرضه نسل جدید خانواده گلکسی A سامسونگ مشخص شد!”

  1. “نسل جدید A3 ،A5 و A7 در نیمه دسامبر وارد بازار چین خواهد شد و در ژانویه ۲۰۱۷ در اروپا و پس از آن به صورت جهانی عرضه می‌شوند”

    منظور از 2017 همون 2016 هست دیگه؟

  2. کلا این سری A سامسونگ از نظر قیمتی با پرچمدارای سایر برند ها هم قیمت هستند! فکر کنید A7 با قیمت 500 دلار اینجا چه قیمتی خواهد داشت!

    1. درسته، قیمت این سری از باقی میا‌نرده های موجود بیشتره ولی امیدواریم با بهبودهای جدیدش ارزش این قیمت رو داشته باشه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH