از نیمه‌شب پنجم دسامبر، وان پلاس 2 بدون دعوت‌نامه به فروش می‌رسد!

سیستم خرید دعوت‌نامه‌ای وان پلاس برای خرید پرچم‌دار جدیدش وان‌ پلاس 2، از نیمه شب پنجم دسامبر برای همیشه لغو خواهد شد. تولید کننده چینی برای تامین قطعات مورد نیاز خود، از زمان عرضه اولین گوشی‌اش این نوع خرید را پایه گذاری کرد. با توجه به نوپا بودن این استارت‌آپ و این‌ که ممکن بود با تولید انبوه فقط سرمایه خود را هدر دهد، این تصمیم زیرکانه‌ای بود. اما اکنون ورق برگشته و این شرکت روزگار خوشی را سپری می‌کند و دیگر نیازی به تولید محدود و با احتیاط قدم برداشتن نیست.

این شرکت امسال دو مدل جدید معرفی کرد، پرچم‌داری به نام وان پلاس 2 و میان‌رده‌ای با نام وان پلاس X. برای خرید هر دو مدل نیاز به درخواست و گرفتن دعوت‌نامه از وان پلاس بود. اما خوشبختانه همان طور که گفته شد، از ۵ دسامبر دیگر نیازی به این همه دردسر نیست!

قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی وان پلاس 2 که دارای ۴ گیگابایت رم پردازشی است، برابر ۳۸۹ دلار و نسخه ۱۶ گیگابایتی با ۳ گیگابایت رم آن هم ۳۲۹ دلار است.ONE PLUS 2--

خبر زیر را وان پلاس، دو هفته قبل از تولد دو سالگی این شرکت در وب‌سایت خود منتشر کرد:

سیستم دعوت‌نامه ناخوشایند بود و ما را مجبور کرد عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهیم و به هواداران خود اجازه دهیم تجربه عالی استفاده از محصولات ما را با دیگران به اشتراک بگذارند. تلاش ما این است به شما کمک کنیم محصولات‌مان را تجربه کنید و با تجربه خطرات جدید، باعث بهبود تولیدات خود شویم. به همین دلیل ما وان پلاس2 را بدون دعوت‌نامه عرضه می‌کنیم… برای همیشه!

همچنین این تولید کننده محبوب چینی اعلام کرده از ۵ تا ۷ دسامبر تمام کاورهای این مدل با ۵۰ درصد تخفیف و لوازم جانبی وان پلاس 1 هم با ۹۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد. سایر لوارم جانبی این شرکت شامل ۱۰ درصد تخفیف می‌شوند.

با نزدیک شدن به تعطیلات سال نوی میلادی، وان پلاس قول داده تمام لوازم جانبی سفارش داده شده تا ۷ دسامبر، قبل از تعطیلات سال نو تحویل داده می‌شود.

3 در مورد “از نیمه‌شب پنجم دسامبر، وان پلاس 2 بدون دعوت‌نامه به فروش می‌رسد!”

  1. یک سوال داشتم.مثلا اگه شخصی بخواهد در ایران یک گوشی وان پلاس بگیرد به کجا باید مراجعه کند؟خسته نباشید!!!

    1. متشکر دوست عزیز :))، گرچه به طور رسمی وارد نشده اما در بعضی فروشگاه‌های اینترنتی موجوده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH