نسخه سوم مافیا با نام Rivals هفتم اکتبر از راه می‌رسد

علاقمندان و طرفداران بازی حتما خبر دارند که شرکت ۲K Games قصد دارد تا نسخه سوم مافیا که یک بازی اکشن و ماجراجویانه است را در تاریخ هفتم اکتبر عرضه نماید. این نسخه از بازی در روز رونمایی به صورت همزمان برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک و در کنار آن نیز برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن عرضه می‌شود.

اما علاقمندان به بازی روی دیوایس‌های با صفحه نمایش کوچکتر مانند تلفن‌های هوشمند نیز مطمئنا خوشحال خواهند شد اگر بدانند که این بازی برای این گجت‌ها نیز عرضه می‌شود. نسخه سوم بازی مافیا با نام Rivals شناخته خواهد شد و در تاریخ هفتم اکتبر برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید، همزمان با ویندوز و مک در دسترس خواهد بود.

در این نسخه از بازی گیمرها می‌توانند با سایر دوستان و افراد ساکن در سراسر جهان بازی کنند و با آنها به رقابت بپردازند. بازیکنان می‌توانند سربازهای جدید را آموزش دهند و با سایر دوستان خود وارد جنگ و جدل شوند. اگر شما از طرفداران franchise باشید، مطمئنا برخی از سربازان را می‌شناسید.

مطمئنا این جنگجوها بدون اسلحه و مهمات حرفی برای گفتن ندارند. پس دولوپرهای این بازی دست به کار شده‌اند و اسلحه‌های مرگباری را طراحی کرده‌اند که با استفاده از آنها، می‌توانید به شخصیت‌های مورد علاقه خود قدرت ببخشید.

اگرچه این بازی در حال حاضر برای دانلود آماده نیست، اما علاقمندان می‌توانند در وبسایت این بازی ثبت نام کنند و بعد از رونمایی، از امتیازهای داخل بازی بهره‌مند شوند. مجددا شایان ذکر است که نسخه سوم مافیا با نام Rivals برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH