مایکروسافت آفیس ویژه اندروید آماده شد!

office

بالاخره نسخه اصلی مایکروسافت آفیس برای گوشی‌های اندرویدی تدارک دیده شد.

برای آندسته از کاربران اندرویدی که مدت‌های زیادی در انتظار آفیس ویژه مایکروسافت برای گوشی‌های اندرویدی خود بوده‌اند مژده‌ای داریم. شرکت مایکروسافت برنامه آفیس ویژه اندروید خود را روانه بازار کرده است. این غول تکنولوژی اخیرا نسخه‌ای هم برای iOS معرفی کرده بود.

در حال حاضر برنامه مایکروسافت آفیس در فروشگاه گوگل پلی قابل دسترس است. خود برنامه رایگان بوده، اما برای ثبت نام آفیس 365 نیاز به پرداخت مبلغی است.

این برنامه شامل برنامه‌های مشهور آفیس چون Word، Excel، PowerPoint،Word Documents  و SpreadSheets است.

متاسفانه برنامه فعلا برای اسلیت‌ها و تبلت‌های اندرویدی آماده نیست و ظاهرا حالا حالا هم مایکروسافت قصد آماده سازی این برنامه را برای این دو گجت ندارد. مایکروسافت فعلا ترجیح می‌دهد که با منع ورود آفیس به تبلت‌های اندرویدی از تبلت‌های ویژه خود حمایت کند.

برنامه آفیس مایکروسافت امروز در فروشگاه گوگل پلی در آمریکا آغاز به کار کرده و در آینده در 117 فروشگاه دیگر به کار خود ادامه خواهد داد. این برنامه درهفته‌های آینده با 33 زبان مختلف در دسترس خواهد بود.

1 در مورد “مایکروسافت آفیس ویژه اندروید آماده شد!”

  1. نه خداییش گوگل بیا یاد بگیر که برنامه جیمیل مسخره تو برای ویندوز فون نزدی من الان خیلی راحت ایمیلامو ریپورت کردم روی ایمیل لایوم بعد مایکروسافت میاد برنامه آفیسشو واسه اندروید پورت میکنه خداییش دمش گرم!
    اصلا فکر نمیردم که مایکروسافت یه همچین کاری بکنه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH