شیائومی Civi 1S در روز 1 اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

سال گذشته کمپانی شیائومی از اسمارت‌فون Xiaomi Civi با محوریت پاسخ‌گویی به نیازهای خانم‌ها در کشور چین رونمایی کرد. گزارشات اخیر نشان می‌دهند که برند چینی در تدارک عرضه نسخه پیشرفته‌ای از این هندست است. امروز شیائومی با صدور یک بیانیه رسمی اعلام کرد که اسمارت‌فون Civi 1S در ساعت 19:00 روز 21 آوریل (1 اردیبهشت ماه) به وقت محلی در چین معرفی خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ شیائومی Civi 1S جانشین شیائومی Civi به‌شمار نمی‌رود؛ بلکه نسخه ارتقایافته هندست نسل فعلی محسوب می‌شود.

همان‌طور که در تیزر زیر ملاحظه می‌کنید؛ شیائومی Civi 1S دارای قالب طراحی فوق‌العاده نازک است. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در گوشه فوقانی سمت چپ پنل پشتی گوشی مستقر شده است. در فاصله تنها 2 روز مانده تا موعد رونمایی از این اسمارت‌فون انتظار می‌رود که کمپانی چینی پست‌های بیش‌تری را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر نموده و از این طریق ویژگی‌های کلیدی شیائومی Civi 1S را تائید کند.

گزارشات اخیر نشان می‌دهند که شیائومی Civi 1S مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED LTPO با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. از جنبه طراحی صفحه‌نمایش نیز بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی Civi 1S از نمایشگری با لبه‌های خمیده و یک حفره کروی‌شکل در مرکز قسمت فوقانی بهره خواهد برد.

پنل جلویی این هندست احتمالا از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX616 سونی میزبانی خواهد کرد. پیکره‌بندی دوربین پشتی احتمالا شامل لنز GW3 سامسونگ با رزولوشن 64 مگاپیکسل و قابلیت OIS، ماژول فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی و یک دوربین سیاه و سفید 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

توان پردازشی شیائومی Civi 1S احتمالا از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 778G پلاس ساخت کوالکام به‌همراه 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. این هندست احتمالا مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 55 یا 67 واتی خواهد بود. همچنین این اسمارت‌فون، سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 را به‌صورت پیش‌فرض اجرا خواهد کرد. شیائومی Civi 1S احتمالا از ماه مه در بازار چین قابل دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH