ایسوس از ورژن جدید لپ‌تاپ تجاری ExpertBook B9 رونمایی کرد

شرکت ایسوس در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2023 از نسخه به‌روزرسانی شده لپ‌تاپ ExpertBook B9 رونمایی کرد. این اقدام به نوبه خود واقعا جالب توجه است؛ زیرا از زمان معرفی مدل اصلی ExpertBook B9 کمتر از 2 ماه گذشته است.

با این‌حال بلافاصله پس از معرفی ExpertBook B9 یک نکته مهم توجه کاربران را به سوی خود جلب کرد. این لپ‌تاپ در زمان معرفی خود از تراشه Core i7-1255U استفاده کرد؛ پردازنده‌ای که از زمان عرضه آن به بازار حدودا یک سال گذشته بود. اکنون مدل جدید ExpertBook B9 از پردازنده‌های نسل سیزدهمی سری Core اینتل بهره‌برداری می‌کند. طبیعتا این پردازنده از قدرت پردازشی بالاتری برخوردار است.

دومین نوآوری بزرگ در محصول جدید این است که صفحه‌نمایش 14 اینچی IPS مجهز به رزولوشن فول اچ‌دی با یک پنل اولد با رزولوشن 2880×1800 پیکسل جایگزین شده است. ارتقاء ظرفیت رم یکی دیگر از پیشرفت‌های اعمال شده در مدل جدید ExpertBook B9 به‌شمار رفته و اکنون این لپ‌تاپ مجهز به حافظه رم 64 گیگابایتی است. اندازه پنل کنترل نشانگر لمسی نیز افزایش یافته است. این لپ‌تاپ از جنس آلیاژ منیزیم ساخته شده و مجهز به پورت‌های HDMI، USB-A و RJ-45، وب‌کم با شاتر مکانیکی و اسکنر اثرانگشت است.

ایسوس جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری مدل به‌روزرسانی شده ExpertBook B9 را هنوز اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH