تصاویری از اچ‌تی‌سی وان (E9pt (A55 منتشر شد!

کمپانی اچ‌تی‌سی بعد از معرفی پرچم‌دار سال گذشته خود که وان (m8) نام داشت یک اسمارت فون میان‌رده و شبه پرچم‌دار را نیز معرفی کرد که وان E8 نام داشت و در واقع نسخه ارزان‌تر و پلاستیکی وان (m8) بود و توانست توجهات زیادی را نیز به خود جلب کند. حال تصاویر و شایعاتی از محصول و اسمارت فون جدید این شرکت منتشر شده است که گویا وان (E9pt (A55 نامیده می‌شود و محصول ارزان شده و پلاستیکی وان M9 پلاس (بر اساس شایعات نسخه بزرگ‌تر وان M9 پرچم‌دار فعلی این شرکت است) خواهد بود. که این را می‌توان از حرف P در نام این محصول استنباط کرد.

htc-one-e9

این محصول که انتظار می‌رود صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل داشته باشد مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود که می‌توان یکی از مزیت‌های این نسخه نسبت به نسل قبلی خود باشد و اکنون نیز تصاویری از آن منتشر شده که احتمال می‌رود اسمارت فونی 480 دلاری باشد.

htc-one-e9-1

فعلا اچ‌تی‌سی وان (E9pt (A55 به‌صورت رسمی تایید نشده است اما انتظار داریم که این کمپانی تایوانی اسمارت فون جدید خود را در اواخر این ماه (میلادی) در چین معرفی کند که به احتمال زیاد در این مدت نیز تصاویر و شایعاتی در خصوص این محصول منتشر خواهد شد. کمپانی اچ‌تی‌سی همیشه به کیفیت بالا محصولات خود معروف بوده است و احتمال می‌رود که این اسمارت فون نیز از این کیفیت بی‌نظیر بی‌بهره نباشد. نظر شما در این خصوص چیست؟

htc-one-e9-2

4 در مورد “تصاویری از اچ‌تی‌سی وان (E9pt (A55 منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH