مایکروسافت در تلاش است تا ویندوز 7 را قدیمی و منسوخ اعلام کند!

چند صباحی است که کمپانی مایکروسافت سیستم عامل جدید خود را با نام ویندوز 10 معرفی کرده و در حال حاضر نیز کاربران می‌توانند از طریق نسخه آزمایشی آن با این نسخه جدید آشنا شوند و مشکلات موجود را به این کمپانی برای برطرف کردن گزارش کنند.

حال کمپانی مایکروسافت در یک کنفرانس بازی سازی حضور دارد و در آن با توسعه دهندگان و بازی سازان مختلف کنفرانس‌هایی برگزار می‌کند که در تمام آن‌ها سعی دارد سیستم عامل جدید خود را یکی از برترین‌ها معرفی کرده و توسعه دهندگان را به این نکته متوجه کند که ویندوز 10 بهترین پلتفرم موجود است و دیگر زمان آن رسیده که آن‌ها از ویندوز محبوب 7 دست برداشته و به سراغ نسخه جدید و پرقدرت این شرکت بروند.

WINDOWS-7

مایکروسافت علاوه بر این سعی دارد تا از طریق تصاویر مختلف نشان دهد که دیگر وقت ویندوز 7 گذشته است و بهتر است به نسل جدید این سیستم عامل روی بیاورند که ویندوز 10 نامیده می‌شود و در تصاویر و اسلاید‌های این شرکت ویندوز 7 بر روی یک کامپیوتر قدیمی قرار داده شده است تا این شرکت هرچه بیشتر بتواند نسخه قدیمی خود را منسوخ شده اعلام کند.

البته مایکروسافت برای مهاجرت کاربران به ویندوز 10 راه کار‌های بهتری را نیز نشان داده است که از آن جمله می‌توان به به‌روز رسانی رایگان ویندوز 7 به ویندوز 10 در یک سال اول اشاره کرد تا بلکه کاربران و افراد مختلف به‌سوی این سیستم عامل جدید مهاجرت کنند.

البته باید قبول کنیم که حدود 6 سال از زمان معرفی ویندوز 7 می‌گذرد و تقریبا این مدت زمانی نیز برای یک نسخه زمان طولانی است.

5 در مورد “مایکروسافت در تلاش است تا ویندوز 7 را قدیمی و منسوخ اعلام کند!”

  1. با سلام
    به نظر من مایکروسافت راهی نبوده که نرفته باشه تو به نظر من ویندوز ۸ و ۸.۱ و با تستی که از ویندوز ۱۰ تا حالا انجام دادم چیزی نداشته که با ویندوز ۷ نشه انجام داد جز تغییرات عقب رفت با حذف نت فریم ورک ها و کم کردن حجم ویندوز در مرحله اول نصب برای نصب سریع باعث نداشتن و قابلیت اجرا نشدن خیلی برنامه های دات نتی میشه که باید اپ دیت کردن ویندوز برای یک فایل ۵۰ کیلو بایتی چون دات نت نسخه مثلا ۳.۵ تو ویندوز نیست یک حجم ۱۵۰ مگی دانلود بشه و بعد نصب این فایل ۷۰۰ مگ دات نت تو ویندوز فضا میگیره و یا برداشتن و دوباره افرینش استارت چیزی جز بد عمل کردن و مهندسی رو به عقب مایکروسافت نیست فقط برای ایرانیان یک تقویم اضافه شده همین و تغییراتی تو کرنل دیده نشده که باعث خوشحالی بشه من از ویندوز ۳.۱ تا حالا همه ویندوز ها را نصب و کار کردم تو هر سالی که ویندوز میامد بیرون تو دنیا امکانات بود که تو کامپیوتر زیاد میشد و تو ویندوز راحت به چشم میامد حالا دیگه به جایی رسیده که داره به سیستیم عامل های اوپن سورس با همان امکانات بازار را از دست میده

  2. عجب.. بس که ویندوز 8 کم فروش داشته با تخریب 7 میخواد همه رو سمت 8 و 8.1 بکشونه
    مثل آیفون که 64 گیگش فروش نمیرفت . 32 گیگ رو حذف کرد همه برن 64 بخرن… حالا خوبه که مایکروسافت حذف نکرده حداقل وینروز 7 رو از قسمت خرید

  3. بابا اینجا ایران است !!!!!!!!! تازه کتابهای درسی از ویندوز 98 به 7 ارتقاء یافته !!!!!!!! هرچند که در سازمانها xp تاج سر است !!!!!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH