لومیا 940 در کار نیست؛ مشخصات کاملی از لومیا 950 و نسخه بزرگ‌تر آن منتشر شد!

هفته پیش بود که یک وبلاگ چینی اطلاعاتی را در خصوص پرچم‌داران ویندوز فونی مایکروسافت منتشر کرد و مدعی شد که مایکروسافت یک پله را جهش خواهد کرد و بعد از لومیا 930 شاهد لومیا 950 و لومیا 950XL خواهیم بود.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت می‌گوید:

اگر هیچ کسی تمایل به ساخت اسمارت فون‌های ویندوزی ندارد، ما خودمان تولید می‌کنیم!

مایکروسافت در تلاش است تا همچنان اسمارت فون‌هایی با سیستم عامل ویندوز عرضه کند و اکنون نیز انتظار می‌رود به‌زودی شاهد پرچم‌داران جدیدی از سوی این کمپانی باشیم. البته این انتظار را باید تا مدت کوتاهی بعد از معرفی ویندوز 10 طول دهیم.

امروز اطلاعات نسبتا کاملی از پرچم‌داران جدید مایکروسافت منتشر شده است که بر اساس آن نام کد این دو محصول Talkman و Cityman بوده است. این دو محصول بدنه‌ای فلزی و باریک خواهند داشت و از USB Type-C استفاده خواهند کرد و انتظار می‌رود که در اکتبر سال جاری شاهد معرفی آن‌ها باشیم و به احتمال زیادی در ماه نوامبر نیز شاهد عرضه آن به بازار‌های جهانی خواهیم بود. البته بدون شک سیستم عامل مورد استفاده توسط این دستگاه ویندوز 10 خواهد بود.

Lumia-950-XL-rumored-specs

همان طور که در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید مایکروسافت پرچم‌داران جدید خود را در دو نسخه عرضه خواهد کرد که نسخه‌ای لومیا 950 و نسخه دیگر لومیا 950XL نامیده می‌شود و باید بدین نکته توجه داشت که این دو محصول در بسیاری از بخش‌ها همانند یکدیگر هستند اما در زمینه صفحه نمایش و باتری شاهد تفاوت‌هایی با یکدیگر هستیم.

1 در مورد “لومیا 940 در کار نیست؛ مشخصات کاملی از لومیا 950 و نسخه بزرگ‌تر آن منتشر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH