هوآوی P9 با ظاهری متفاوت رسما توسط FCC تایید شد

MWC 2016 آمد و رفت و کمپانی هوآوی آخرین پرچم‌دار خود یعنی P9 را معرفی نکرد! زمانی که این کمپانی دعوت نامه مراسم جدیدش برای تاریخ 9 مارس را برای خبرنگاران ارسال کرد، گمانه زنی‌هایی مبنی بر این که در این مراسم از این پرچم‌دار جدید رونمایی می‌شود، وجود داشت.

امروز عرضه این پرچم‌دار خاص رسما تایید شد، اما باید اعلام کنیم که در مراسم آتی هوآوی هم احتمالا میزبان این پرچم‌دار خوش ساخت نخواهیم بود. در واقع بر اساس گزارشی از چین، هوآوی در تاریخ 9 مارس از P9 رونمایی نخواهد کرد و مراسم این پرچم‌دار به تاریخ دیگری موکول خواهد شد. یکی از مقامات این شرکت در این مورد گفته است که این گوشی وجود داشته و هیچ چیز منتفی نشده است، اما به دلیل برخی از اصلاحات ممکن است عرضه آن کمی به تاخیر بیفتد. وی این اصلاحات را بیشتر مربوط به دوربین دوگانه این محصول می‌داند و معتقد است برای بهبود مسائل فنی مربوط به این حوزه، احتمالا عرضه P9 حدود یک ماه دیرتر انجام خواهد گرفت.

gsmarena_001

بنابراین با اینکه هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه P9 از سوی هوآوی اعلام نشده است، اما باید مطمئن باشیم که این پرچم‌دار زیبا به‌زودی و طی همین چند ماه آتی رسما معرفی خواهد شد.

این منبع خبری همچنین افزوده است که شایعات موجود در مورد رم 6 گیگابایتی بر روی سخت افزار P9 کذب بوده و همچنین این محصول از چیپست جدید هوآوی بهره‌مند نخواهد بود. در واقع پردازنده مرکزی این اسمارت فون همان Kirin 950 است که هم اکنون بر روی فبلت میت 8 نیز استفاده شده است.

اما جالب است بدانید در کنار این اخبار، تازه‌ترین تصاویر از این پرچم‌دار نیز به بیرون درز کرده است. تصاویری که به نظر نسخه نهایی این محصول را نشان داده و بر روی قاب پشتی وجود دوربین دو گانه را تایید می‌کند، اما در این تصاویر خبری از فناوری فوکوس لیزری نیست! البته حسگر اثر انگشت به قدرت در این محصول حضور خواهد داشت. همچنین در این تصاویر موقعیت دوربین دوم و سنسورهای مجاور آن نیز کمی دچار تغییر شده‌اند.

gsmarena_002

بنابراین حال که دو طراحی مختلف از P9 تاکنون منتشر شده است، هنوز نمی‌توان به طور قطع این محصول را بررسی نمود!

موضوع شایان ذکر دیگر در این مورد آن است که آژانس FCC نیز محصولی را با نام کامل Huawei EVA-L09 به تازگی تایید کرده است که به نظر می‌رسد محصولی از همین خط تولید باشد. در واقع اگر این چنین باشد، یکی از 4 نسخه سری P9 از یک باتری 2900 میلی آمپری استفاده کرده است.

ارزان‌ترین نسخه هوآوی P9 با قیمت تقریبی 289 یا 264 دلار عرضه می‌شود و گران‌ترین آن قیمتی بین 527 تا 621 دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH