5 قابلیت سامسونگ گلکسی S7 که در آیفون‌های اپل موجود نیست!

496911-samsung-galaxy-s7شاید کمتر رقابتی در دنیای تلفن‌های هوشمند مانند رقابت بین اپل و سامسونگ فشرده باشد. در سال 2015،‌ هر دو شرکت بر بازار تلفن‌های هوشمند تسلط داشتند،‌ سامسونگ با سهم 22 درصدی از بازار جهانی و اپل با در اختیار داشتن سهم کمی بیشتر از 16 درصد بازار جهانی!

هماوردهای جدید سامسونگ،‌ گلکسی S7  و گلکسی S7 اج، این رقابت را داغ نگه داشته‌اند. این دو مدل نسبت به مدل‌های قبل بهبودهای زیادی یافته‌اند، مانند دوربین بهتر،‌ ضد آب بودن و سخت‌افزار قدرتمندتر.

در اینجا نگاهی به 5 ویژگی گلکسی S7 می‌پردازیم که در آیفون‌های اپل وجود ندارد.

راه‌اندازی دوربین با دوبار فشردن دکمه خانه (Home Button)

در مدل‌های جدید گلکسی، با دوبار فشردن دکمه خانه می‌توانید دوربین را فعال کنید. سامسونگ ادعا می‌کند که این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا در کمتر از یک ثانیه به دوربین دسترسی داشته باشد.

اپل همچین میان‌بری ندارد،‌ ولی شما می‌توانید با فشردن ایکون دوربین در صفحه خانه آیفون، سریعا دوربین را فعال کنید.

گرفتن تصاویر شفاف‌تر در محیط کم‌نور بدون استفاده از فلاش

یکی از بزرگ‌ترین بهبودهایی که مدل جدید گلکسی دارد،‌ گرفتن تصاویر بهتر در شرایط کم نور و نیمه تاریک است. سامسونگ اندازه پیکسل‌های دوربین را افزایش داده است که این اجازه ورود نور بیشتری را به سنسور می‌دهد.

پرداخت الکترونیکی بدون استفاده از NFC

اکثر سیستم‌های پرداخت الکترونیکی، مانند اپل ‌پی، از تکنولوژی NFC برای اتصال موبایل به پایانه پرداخت استفاده می‌کنند. با اینکه NFC روز به‌ روز در حال گسترش است اما هنوز در هر جایی وجود ندارد.

سامسونگ پی تقریبا با هر پایانه پرداختی سازگار است. این یعنی اینکه هر جایی که از کارت اعتباری پشتیبانی می‌کند،‌ می‌توان از سامسونگ پی استفاده کرد،‌ بدون آنکه صندوق از NFC پشتیبانی کند.

 شارژ وایرلس

مانند بسیاری از گوشی‌های اندرویدی،‌ گلکسی S7 نیز از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. به‌جای استفاده از پریز برق،‌ کاربران می‌توانند آن را روی یک پد قرار دهند تا شارژ شود. تکنولوژی وایرلسی که در این مدل‌ها به کار رفته است،‌ به گونه‌ای است که تمام ‌پدها را پشتیبانی می‌کند. هرچند برخی شرکت‌ها شارژ وایرلس را برای آیفون نیز آماده کرده‌اند، اما این قابلیت به طور رسمی پشتیبانی نمی‌شود.

افزودن حافظه جانبی

کاربرانی که دوست دارند ساعت‌ها فیلم،‌ سریال و موسیقی روی گوشی خود داشته باشند، سپاسگزار این ویژگی خواهند بود. هر دو مدل از کارت‌های میکرو ‌اس‌دی تا ظرفیت 200 گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

1 در مورد “5 قابلیت سامسونگ گلکسی S7 که در آیفون‌های اپل موجود نیست!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH