تجهیزات فوق‌العاده گرانی که ثروتمندان باید استفاده کنند

با پول نمی‌توان همه چیز را خرید، اما زمانی که جز ثروتمندان قرار می‌گیرید، می‌توانید مطمین شوید که دست شما از این بابت کاملا باز است. با اطمینان می‌توان گفت که می‌توانید پول‌های خود را صرف سرمایه گذاری در طلا، الماس و اجناس مشابه کنید، یا به جای آن، در حالی که با هدفون ۵۰ هزار دلاری به موسیقی دلخواه خود گوش می‌دهید برای سفر در تعطیلات سوار بر هواپیمای ۳ کابینه بشوید.

اینکه پول خود را صرف گشت و گذار یا سرمایه‌گذاری کنید، بستگی به خودتان دارد. اما در این مطلب لیستی از جالب‌ترین مواردی را نشان می‌دهیم که می‌توانید بخشی از ثروت خود را برای آن‌ها خرج کنید.

Martin Jetpack

جت‌پک‌ها وسیله‌های نقلیه شخصی هستند که در آینده نزدیک استفاده بیشتری از آن‌ها خواهد شد. می‌توانید پیش از همه این محصول را با قیمتی در حدود ۱۲۵ هزار دلار پیش‌ خرید کنید.

۱این جت‌پک‌ها مانند سایر جت‌پک‌هایی نیست که با استفاده از لوله‌هایی که در زیر دارند بتوانند بر روی آب حرکت کنند. این وسیله با سوخت بنزین کار می‌کند، که از این طریق دو پنکه بزرگ را به حرکت در می‌آورد. موتورهای این جت‌پک ۲۱۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کنند و می‌توانند تا ۱۷۰ کیلوگرم را روی هوا نگه دارند. این دستگاه در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهدشد.

توالت هوشمند Numi

برای اکثر افراد و مخصوصا کسانی که از درد پا رنج می‌برند، توالتی که صندلی و سیفون مناسبی داشته‌ باشد بسیار ضروری است. اما فرصتی وجود دارد تا این افراد بتوانند از توالت‌های لوکس شرکت Kohler استفاده کنند و از ویژگی‌های بسیار آن بهره‌مند شوند.۲

این توالت ۴۷۵۰ دلاری می‌تواند به طور خودکار باز و بسته شود و علاوه بر این به صندلی حرارتی، گرمکن پا، نشیمن قابل تنظیم، از بین‌برنده بوی بد هوا و بلندگوهایی مجهز شده که می‌توانند موسیقی دلخواه شما را پخش کنند.۳

همچنین این وسیله را می‌توان از طریق کنترل لمسی و با توجه به استفاده شخصی تنظیم نمود.

زیردریایی شخصی

دیگر لازم نیست تا فقط به خاطر رفتن به اعماق اقیانوس، ابزارهای غواصی ویژه‌ای تهیه کنید و تن به آب بزنید. زیردریایی شخصی وسیله‌ای است برای افراد ثروتمندی که اتومبیل، قایق و هواپیمای منحصر به فرد خود را دارند.۴

این زیردریایی شیشه‌های شفافی دارد که برای استفاده ۲ نفر تعبیه شده‌ است و با آن می‌توان تا عمق ۳۰۰ متری را سیاحت کرد. انتظار این را نداشته‌ باشید که کل روز را در زیر آب بگذرانید؛ چرا که باتری‌های این دستگاه تنها به مدت ۶ ساعت دوام می‌آورند. طراحی این زیردریایی به گونه‌ای است که می‌تواند در سطح آب شناور بماند، بنابراین درصورتی که باتری آن در حال تمام شدن باشد می‌توانید با خیال راحت منتظر یدک‌کش بمانید.

هواپیمایی اتحاد: تجربه یک پرواز مجلل

در صورتی که جز ثروتمندان بزرگ باشید، هواپیمای درجه یک هم پاسخ‌گوی نیاز شما نخواهد بود. هواپیمایی اتحاد تجربه پرواز فوق‌العاده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد که توسط آن می‌توانید از اقامت‌گاه مجلل و کابین ۳ اتاقه بهره‌مند شوید. ۶

اقامت‌گاه آن به ۲ نفر اجاز می‌دهد تا بین خطوط لندن، نیویورک و سیدنی سفر کنند. با پرداخت ۲۳ هزار دلار می‌توانید اتاق‌خواب، اتاق نشیمن و حمام شخصی خود را برای سفرهای اقیانوس‌پیما در اختیار داشته‌ باشید.

هدفون‌ Sennheiser Orpheus HE1

کسانی که به کیفیت صدا اهمیت می‌دهند و قدرت خرید بالای ۵۰ هزار دلار را دارند، می‌بایست هدفون‌‌های Sennheiser’s Orpheus HE1 را به لیست خرید خود اضافه کنند.۷

این هدفون‌ها برای کسانی که به ندرت موسیقی گوش می‌دهند، مناسب نیست. این محصول مجهز به فلزات گران‌بهایی چون طلا و پلاتین است و کابل آن با روکش نقره مزین شده‌ است و پد‌های چرم آن حس فوق‌العاده‌ای را القا می‌کنند. از این محصول تنها ۲۵۰ عدد در سال تولید می‌شود.

هواپیمای بدون سرنشین با قبلیت فیلم‌برداری ۴K

هواپیماهای بدون سرنشین بسیاری در بازار موجود است که از قابلیت فیلم‌برداری استفاده می‌کنند. اما معمولا این دوربین‌های پرنده کوچک کیفیت تصویر مناسبی را ضبط نمی‌کنند.۸ هواپیمای بدون سرنشین Aerigon مجهز به دوربین ۴K است و برای داشتن نمونه‌ای از آن باید مبلغی در حدود ۲۵۰ هزار دلار را بپردازید.

Aerigon UAV هواپیمای سنگین وزن زیبایی است که با استفاده از ۶ ملخ می‌تواند تا ۸ کیلوگرم را از زمین بلند کند. بنابراین می‌توانید دوربین‌های سنگین وزنی مثل Phantom Flex 4K را بدون هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن به آن متصل کنید.

یخچال هوشمند Samsung Family Hub

چیزی که یخچال ۵ هزار دلاری را از مدل ۹۰۰ دلاری متمایز می‌کند، هوشمندی آن است. یخچال هوشمند سامسونگ، آشپزخانه معمولی شما را به چیزی شبیه به مراکز تفریحی و سرگرمی تبدیل می‌کند. این یخچال مجهز به صفحه لمسی بزرگی در قسمت درب خود است که برای شما محتوای درون آن را به نمایش می‌گذارد و علاوه براین تهیه مواد غذایی را به شکل آنلاین فراهم می‌کند و شما را از آخرین وضعیت آب‌وهوایی آگاه می‌سازد.۹۹

همچنین این یخچال تقویم روز را به شما نشان می‌دهد و این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید برای اعضای خانواده یادداشت بگذارید و حتی بتوانید به وسیله آن موسیقی یا فیلم مورد علاقه خود را پخش کنید!

هدفون Noble Audio Prestige

در حالی که بسیاری از هدفون‌های با کیفیت روگوشی در بازار وجود دارند، اما برخی دیگر از افراد هستند که تنها از هدفون‌های توگوشی استفاده می‌کنند. Noble Audio انتخاب‌های مختلف و بسیار زیبایی را از هدفون‌های سری Prestige در اختیار می‌گذارد که قیمت آن‌ها تا ۲۹۰۰ دلار هم می‌رسد.۱۰

موضوع خوبی که قیمت این وسیله را توجیه می‌کند، استفاده از شیشه کربنی، چوب Rosewood و دیگر مواد چشم‌نوازی است که در طراحی آن به کار رفته‌است. Noble Audio از لحاظ فنی چیزی در این محصول کم نگذاشته‌ است و با آن می‌توانید کیفیت صدای خوبی را بشنوید.

قاب‌های گوشی Gray International

۹ممکن است افرادی که وضع مالی بسیار خوبی دارند، از گوشی‌هایی استفاده کنند که دیگران هم یکی از آن‌ها داشته‌ باشند. برای نمایش دادن بخش کوچکی از ثروت‌‌تان، می‌توانید یکی از قاب‌های Gray International را برای آیفون ۶ یا ۶s خود سفارش دهید. قیمت این قاب‌ها از ۵۰۰ دلار شروع می‌شود و به ۱۰۰۰ دلار هم می‌رسد.

ویدیو پروژکتور Christie Roadie

کسانی که جز طرفداران معمولی فیلم‌ها هستند، ممکن است با یک تلویزیون ۵۰ اینچ و کپی بلوری از یک فیلم راضی شوند، اما این موضوع برای شیفتگان دنیای فیلم متفاوت است. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، بهتر است نگاهی به پروژکتور Christie Roadie 4K45 4K DLP بیندازید.

۱۱این پروژکتور می‌تواند ویدیوهای ۴K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پخش کند و با ساتع‌کردن ۴۵۰۰۰ لومن نور در ثانیه، تجربه فوق‌العاده‌ای را از تماشای فیلم در اختیار شما قرار دهد.

3 در مورد “تجهیزات فوق‌العاده گرانی که ثروتمندان باید استفاده کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH