سه شرکت حقوقی به جرگه شاکیان اپل در پرونده نمایشگر معیوب آیفون ۶ پیوستند!

سه شرکت حقوقی به جرگه شاکیان پرونده بیماری لمسی (Touch Disease) آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس پیوستند. در ماه آگوست امسال بود که برخی از دارندگان آیفون ۶ و ۶ پلاس گزارش دادند که در بالای نمایشگر آیفون آنها نواری چشمک‌زن ظاهر شده و یا نمایشگر آنها اصلا کار نمی‌کند. به این مشکل، Touch Disease گفته می‌شود. در آن زمان کاربران زیادی با این مشکل مواجه بودند. اما اپل از جواب دادن به مشکل به بهانه تمام‌شدن گارانتی سر باز زد. البته تعداد اندکی از کاربران از اپل شکایت کردند.

علت این مشکل در خود آیفون بوده، پس به همین دلیل کاربران تصمیم به شکایت از اپل گرفتند. جیمز ویلمر که مغازه تعمیر گوشی دارد، می‌گوید که تمام آیفون ۶ و ۶ پلاس‌ها با این مشکل به نوعی مواجه‌اند. حالا بنظر می‌رسد که این وارد فاز جدیدی می‌شود، چون سه شرکت حقوقی قبول کرده‌اند که به جرگه شاکیان بپیوندند.

متخصصان معتقدند که مشکل از چیپ‌های کنترلر نمایشگر لمسی است. این چیپ‌ها پس از مدتی تماس خود را با مادربورد از دست می‌دهند و به این دلیل دیگر کار نمی‌کنند. یک تکه فلز در زمان ساخت می‌توانست از همه این مشکلات جلوگیری کند. اپل از کسانی که گارانتی آنها تمام شده، برای جایگزینی پول می‌گیرد. حتی این مشکل در مدل‌های رفربیشد شده نیز وجود دارد.

اپل گفته که از مشکل بی‌اطلاع است، اما برخی معتقدند که اپل از مشکل اطلاع دارد. در شکایت آپدیت شده، سه شرکت حقوقی جدید دیده می‌شود. ۹۵۳۹ نفر با این مشکل دست و پنجه نرم کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH