اوپو R9s و R9s پلاس رسما معرفی شدند!

بالاخره پس از هفته‌ها اخبار و شایعات، اوپو از گوشی‌های R9s و R9s پلاس رونمایی کرد. اوپو که یکی از برندهای نوظهور دنیای موبایل است، موفقیتی درخور داشته و سعی دارد تا با این دو گوشی موفقیت خود را بیش از پیش تضمین کند.

اوپو R9s از نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED بهره برده و چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ توان پردازشی آن را تامین می‌کند. ۴ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را همراهی می‌کند و اگر هنوز هم نیاز به حافظه بیشتری دارید، می‌توانید از شکاف کارت حافظه استفاده کنید. چراغ خانه را باتری ۳۰۱۰ میلی آمپری روشن می‌کند و اگر وقت کم دارید، اوپو برای شما فناوری شارژ سریع VOOC را در نظر دارد. اندروید ۶ نیز این مجموعه را رهبری می‌کند.

برادر بزرگتر، اوپو R9s پلاس با نمایشگر ۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ عرضه می‌شود. اسنپدراگون ۶۵۳،‌ رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، شکاف کارت حافظه و اندروید مارشملو از دیگر امکاناتی است که می‌توان برای این گوشی نام برد. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، انرژی را تامین می‌کند که باز هم باتری به فناوری شارژ سریع VOOC مجهز است.

شاید شما هم بدانید که اوپو بازاریابی خود را بر مبنای دوربین‌های سلفی قرار داده و برای بیشتر گوشی‌های خود دوربین سلفی قدرتمندی در نظر می‌گیرد. این دو گوشی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. هر دو گوشی با دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز هستند. هر دو گوشی از سنسور IMX398 سونی استفاده می‌کنند که این سنسور اولین بار است که در گوشی‌ها استفاده می‌شود.

حسگر اثر انگشت، امنیت کاربران را بیشتر می‌کند. در پشت گوشی‌، طراحی جدید آنتن را می‌بینید. این طراحی به گونه‌ای است که دست مانعی برای سیگنال نخواهد بود. اوپو R9s با قیمت ۴۱۰ دلار و در ۲۸ اکتبر عرضه می‌شود. اگر به برادر بزرگتری علاقه‌مندید، نه تنها باید پول بیشتری پرداخت کنید، بلکه باید زمان بیشتری نیز منتظر بمانید. اوپو R9s پلاس در ماه دسامبر و با قیمت ۵۲۰ دلار عرضه می‌شود.

gsmarena_004

gsmarena_003

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH