ال‌جی U با پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد

ال‌جی به تازگی از یک اسمارت‌فون جدید موسوم به U رونمایی کرده است. این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۱۴ گیگاهرتزی استفاده می‌کند و نمایشگری ۵.۲ اینچی با وضوح فول اچ‌دی دارد. رم مورد استفاده در ال‌جی U دو گیگابایتی است و حافظه داخلی آن رقم ۳۲ گیگابایت را نشان می‌دهد که البته به وسیله کارت حافظه قابل ارتقاست.

دوربین اصلی این اسمارت‌فون ۱۳ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل کیفیت دارد. ال‌جی U با ابعاد ۱۴۷.۶ در ۷۳.۲ در ۷.۷ میلی‌متری خود ۱۳۵ گرم وزن دارد که مقدار قابل قبولی است. این گوشی با اندروید ۶ عرضه می‌شود و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری تولید نیرو در آن را به عهده گرفته است.

ال‌جی U در رنگ‌های سیاه، سفید و صورتی و با قیمت تقریبی ۳۴۵ دلار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این اسمارت‌فون تا پایان همین ماه میلادی در کره عرضه می‌شود. در حال حاضر نمی‌دانیم این مدل در سایر نقاط دنیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

3 در مورد “ال‌جی U با پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی معرفی شد”

  1. توی دوربینکه طبیعات ال جی سره ولی توی مابقی چیزا از هوآوی عقب میمونه چه زیبایی چه کانفیگ سخت افزاری وچه از نظر قیمت بیخود نیست بازارشو حداقل تو ایران ازدست داده

    1. به نظر من گوشی‌های ال‌جی از نظر استحکام و طراحی بدنه و حتی جنس بدنه خیلی خوب هستن. اگه خوب نبودن که این همه جایزه برای طراحی مبتکرانه نمی‌گرفتن. از نظر قیمت هم نسبت به گوشی های سامسونگ و سونی معقول ترن و با هزینه ای که بایت خرید میپردازیم میتونیم بهترین امکانات رو داشته باشیم. الان سری K و X تو بازار خیلی پرفروشن. K10 که خداییش حرف نداشت. اما چون حداقل ال جی صاحاب داره تو ایران و نمایندگی درست و حسابی و کار راه بنداز ، من همیشه بهش اعتماد می‌کنم.

  2. واقعا ال جی بهتره یا هواوی بین دوربیناش چطور دوربین کدوم گوشی بهتره این یک چالش بزرگ بین خریداران گوشی بخصصو گوشی با کیفیت عکاسی بالاست . من خودم دوربین نوکیا را ترجیح میدهم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH