انفجاری دیگر از سامسونگ؛ این بار گلکسی J5 در فرانسه منفجر شد!

بی‌شک سال ۲۰۱۶ در تاریخ سامسونگ تبدیل به یکی از نحس‌ترین سال‌ها خواهد شد. سو مدیریت، بد شانسی، شرایط کاری نامناسب یا عجله برای زودتر معرفی کردن محصولات نسبت به رقبا و هر دلیل و بهانه دیگری که داشته باشد، برخی محصولات سامسونگ در سال جاری را باید افتضاح توصیف کرد. همه چیز با انفجارهای گلکسی نوت ۷ شروع شد که پس از بیشتر شدن این انفجارها، شرکت کره‌ای مجبور به فراخوانی تقریبا دو میلیون و نیم دستگاه موجود از سطح بازار شد، حتی مدل‌های موجود در چین هم که ادعا می‌شد سالم هستند دچار چنین مشکلی شدند، بنابراین بسیاری از اپراتورها فروش این گوشی را به حالت تعلیق درآورده و استفاده از آن حتی در حالت خاموش، در بسیاری از ایرلاین‌ها و سازمان‌های حمل و نقل عمومی ممنوع اعلام شده است.

همه نگاه‌ها به نسخه امن این مدل بود که دوباره از نو تولید شده بود اما نسخه ایمن هم دچار انفجار شد و سامسونگ مجبور شد قید تولید و فروش گلکسی نوت ۷ را بزند. در هفته گذشته هم اعلام شد که به دلیل نقص فنی تعداد دو میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه لباسشویی سامسونگ از بازار فراخوانی شده‌اند. در خلال این اتفافات چند مدل دیگر مانند گلکسی S7 Edge و برخی گوشی‌های میان‌رده سامسونگ هم دچار آتش سوزی شدند که به دلیل خبرهای زیادی که از گلکسی نوت ۷ منتشر می‌شد، این انفجارهای جزیی خیلی سریع فراموش شدند. همه این‌ها باعث ضربه زدن به اعتبار برند این شرکت کره‌ای و درآمد آن شد. اما حالا خبر رسیده که گوشی گلکسی J5 یک خانم فرانسوی هم منفجر شده است!

خانم Lamya Bouyirdane در مصاحبه خود با Associated Press به این موضوع اشاره کرد که گوشی بسیار داغ شده بود و نمی‌شد به آن دست زد و بعد دود از آن خارج شد. او بلافاصله گوشی را به زمین پرت کرد که پس از آن آتش سوزی شروع شد.

galaxy-j5-explode-640x320

این زن اعلام کرده که از سامسونگ شکایت خواهد کرد به این دلیل که پیش از انفجار و آتش سوزی پسرش مشغول کار با گوشی بوده و در خطر قرار گرفته است. سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد:

تا زمانی که دستگاه به دست ما نرسد و آن را مورد آزمایش قرار ندهیم، نمی‌توانیم درباره این اتفاق بخصوص نظری بدهیم. امنیت مشتری همچنان اصلی‌ترین اولویت ماست و ما قصد همکاری با تمامی مشتریانی که در استفاده از محصولات سامسونگ مشکلی تجربه کرده‌اند را داریم تا دلیل مشکل را یافته و از مشتریان حمایت کنیم. مشکل گلکسی نوت ۷ تنها منحصر به همان مدل است.

البته سامسونگ تا حدی درست اعلام کرده و مشکل گلکسی نوت ۷ تنها به همین مدل منحصر بوده و باقی گوشی‌های این شرکت در مواردی بسیار محدود و کم سابقه دچار چنین اتفاقی می‌شوند. همچنین این زن فرانسوی اعلام کرده که گوشی خود را به صورت آنلاین خربداری کرده، بنابراین می‌توان دلایل دیگری هم برای این انفجار متصور شد.

 

2 در مورد “انفجاری دیگر از سامسونگ؛ این بار گلکسی J5 در فرانسه منفجر شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH