نگاه نزدیک به هوآوی میت ۹ پورشه دیزاین

هوآوی اخیرا شهر مونیخ را برای رونمایی از محصول جدید خود انتخاب کرد. همانطور که شایعات حکم می‌کرد، دو دیوایس جدید با نام میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین معرفی گردید. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی نزدیک به هوآوی میت ۹ پورشه دیزاین بیاندازیم و با چند و چون آن بیشتر آشنا شویم.

محصولات و کمپانی هوآوی همواره در حال پیشرفت بوده‌اند و می‌خواهند خود را به عنوان موفق‌ترین تولید کننده تلفن‌های هوشمند در دنیا اثبات نمایند. افرادی که به این موضوع اعتقاد نداشتند، با کنفرانس اخیر هوآوی و معرفی این دو محصول، تا حدودی با این نظریه موافق شده‌اند. بدون شک یکی از عوامل این موفقیت را می‌توان همکاری با کمپانی پورش در تولید میت ۹ دانست. این مدل که بر اساس شایعات با عنوان میت ۹ پرو نامگذاری شده بود، تفاوت‌های زیادی با مدل اصلی هواوی میت ۹ دارد.

طراحی بهتر و موفق‌تر

در دنیای اتومبیل‌ها، نام پورشه بسیار معروف است. روی کاغذ، همکاری با این کمپانی، ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد. هوآوی میت ۹ پورشه دیزاین، طراحی زیبایی دارد و نسبت به مدل اصلی، تجربه لذت‌بخش‌تری را به کاربر می‌دهد. بدنه آلومینیومی این دیوایس، دارای رنگ مشکی زیبایی بوده و تقریبا مانند آیفون ۷ جت بلک است. تنها ایراد این طراحی را می‌توان پیدا بودن سنسور اثر انگشت دانست.

mate-9-porsche

در کنار طراحی خمیده در دو طرف صفحه نمایش (مانند گلکسی نوت ۷)، همچنین هوآوی سنسور اثر انگشت را مانند آیفون ۷ به داخل دکمه هوم آورده است. به این ترتیب، شما بیشتر مجبور هستید تا این دکمه را فشار دهید!

هوآوی میت ۹ پورشه دیزاین دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و کیفیت QHD بوده که نسبت به مدل اصلی، کوچکتر است. هوآوی میت ۹ اصلی با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با کیفیت فول اچ‌دی همراه است. همچنین طراحی جمع‌و‌جور‌تر مدل پورشه نیز باعث شده تا این دیوایس، راحت‌تر در دستان کاربر جای بگیرد.

mate-9-porsche-34

بسیار باشخصیت و قدرتمند

این محصول در بخش سخت‌افزار نیز نسبت به مدل اصلی، قدرتمندتر است. مشخصات هر دو مدل را در زیر می‌بینید:

پردازنده Kirin 960

دوربین دوگانه حاصل همکاری با لایکا

با این که از لحاظ سخت افزاری هر دو مدل با یکدیگر برابر هستند، اما عملکرد مدل پورشه نسبت به مدل اصلی بهتر است. البته شایان ذکر است که مدل پورشه، دارای رم ۶ و میت ۹ اصلی، از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. حافظه داخلی مدل پورشه نیز ۲۵۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

قیمت و زمان عرضه

هوآوی میت ۹ پورشه دیزاین با توجه به طراحی و جنس بهتر، صفحه نمایش بهتر با روشنایی بیشتر، دارای سخت‌افزار قدرتمندتری مانند رم و حافظه داخلی بیشتر است.

mate-9-porsche-39

تنهای چیزی که باعث می‌شود از هوآوی میت ۹ پورشه دیزاین ناامید شویم، قیمت و تاریخ عرضه آن است. بر خلاف میت ۹ اصلی که قرار است از ۱۵ نوامبر عرضه شود، نه تنها باید تا دسامبر برای خرید مدل پورشه صبر کنید، بلکه باید ۱۳۹۵ یورو برای آن بپردازید! این مبلغ، حدودا ۲۰۰ یورو بیشتر از آیفون ۷ پلاس ۲۵۶ گیگابایتی است! در نهایت باید بگوییم که هواوی میت ۹ پورشه دیزاین تنها در فروشگاه‌های اختصاصی Prosche Design قابل عرضه است.

3 در مورد “نگاه نزدیک به هوآوی میت ۹ پورشه دیزاین”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH