ویدیو: مقایسه سرعت آی‌فون ۷ پلاس و وان‌پلاس ۳T

آی‌فون ۷ پلاس تاکنون تست‌ها و مسایقات زیادی را با پیروزی پشت سر گذاشته است. به عنوان مثال تاکنون شاهد برتری این اسمارت‌فون بر گلکسی S7 و گوگل پیکسل بوده‌ایم اما حالا زمان آن رسیده است که این اژدهای رام نشدنی را به مصاف وان‌پلاس ۳T بفرستیم.

وان‌پلاس ۳T، آخرین پرچم‌دار معرفی شده توسط کمپانی وان‌پلاس است که خود را قاتل پرچم‌داران می‌داند. PhoneBuff اخیرا با تهیه یک ویدیو این دو اسمارت‌فون را به مقایسه گذاشته است. به نظر می‌رسد در این مقایسه نیز آی‌فون ۷ موفق به کسب عنوان سریع‌ترین اسمارت‌فون حال حاضر دنیا شده است. در این ویدیو وان‌پلاس ۳T در ابتدای کار از آی‌فون ۷ پلاس پیشی می‌گیرد اما زمانی که نوبت به اجرای اپلیکیشن فتوشاپ می‌رسد، وان‌پلاس ۳T قافیه را به حریف می‌بازد و آی‌فون ۷ پلاس پیشی می‌گیرد. در دور اول اجرای اپلیکیشن‌ها آی‌فون با زمان یک دقیقه و پانزده ثانیه، وان‌پلاس ۳T را پشت سر می گذارد. وان‌پلاس ۳T در این دور موفق به ثبت زمان ۱ دقیقه و ۳۳ ثانیه می‌شود و این یعنی برتری ۱۸ ثانیه‌ای آی‌فون ۷ پلاس!

دور دوم اجرای اپلیکیشن‌ها، پرچم‌دار وان‌پلاس نشان داد که با داشتن رم ۶ گیگابایتی خود دوست ندارد لقب بازنده مطلق را به یدک بکشد. برای اجرای اپلیکیشن‌ها در دور دوم تنها به ۱۶ ثانیه زمان احتیاج بود. در این دور آی‌فون ۷ پلاس نیز با ۳۳ ثانیه زمان برای دومین بار اپلیکیشن‌ها را اجرا کرد. در نهایت آی‌فون ۷ پلاس با مجموع ۱ دقیقه و ۴۷ ثانیه توانست وان‌پلاس ۳T را با مجموع ۱ دقیقه و ۵۹ ثانیه پشت سر بگذارد. در ادامه می‌توانید این ویدیو جذاب را ببینید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH