نوکیا 8 با اسنپدارگون 835 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد

اگرچه نوکیا از اولین اسمارت‌فون خود پس از بازگشت مجدد و این بار تحت برند HMD رونمایی کرده است، اما اکثر کاربران در انتظار معرفی پرچم‌دار این کمپانی هستند. در واقع نوکیا 6 که چندی پیش شاهد معرفی آن بودیم تنها یک اسمارت‌فون میان‌رده و در انحصار بازار چین است و اولین حرکت جدی نوکیا برای حضور در این صنعت را 26 فوریه و در طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 شاهد خواهیم‌ بود.

اطلاعات زیادی در رابطه با پرچم‌دار بعدی نوکیا منتشر نشده است اما می‌دانیم که این اسمارت فون تحت کدنام Nokia Supreme ساخته می‌شود و در زمان معرفی به احتمال قوی نوکیا 8 نام خواهد گرفت که در ادامه سنت تازه پایه‌گذاری شده نوکیا 6 است! هم‌چنین گفته می‌شود یک نمونه از این اسمارت‌فون در غرفه کوالکام در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته شده است اما تعداد کمی متوجه حضور آن شده‌اند.

در مشخصات منتشر شده از نوکیا 8 می‌توان مشاهده کرد که این اسمارت فون از اسنپدارگون 835 استفاده می‌کند، که به همین دلیل در غرفه کوالکام حضور پیدا کرده است. پرچم‌دار نوکیا از یک نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی سوپر امولد استفاده می‌کند که وضوح آن QHD خواهد بود، این نمایشگر از نوع فلت بوده و گوشه‌هایی خمیده نخواهد داشت.

علاوه بر این HMD اعلام کرده است که این پرچم‌دار یک نسخه با اسنپدارگون 821 نیز خواهد داشت که با قیمتی کم‌تر ارایه می‌شود. دوربین اصلی به‌کار رفته در نوکیا 8، 24 مگاپیکسلی است و از ویژگی‌های آن می‌توان به لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال اشاره کرد. دوربین سلفی به کار رفته در این هندست 12 مگاپیکسلی است که برای سلفی دوستان بسیار مناسب به نظر می‌رسد. نوکیا 8 در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد که به وسیله کارت SD تا 256 گیگابایت قابل ارتقاست. سیستم عامل مورد استفاده در پرچم‌دار نوکیا، هفتمین نسخه اندروید یعنی نوقا خواهد بود.

1 در مورد “نوکیا 8 با اسنپدارگون 835 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد”

  1. خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها میبینم که
    غول موبایل جهان و و بزرگترین نوآور و قدیمی‌ترین شرکت موبایل جهان 🙂
    به بازار برگشته!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH