افزایش کیفیت دوربین گوشی با 11 نکته و ترفند جالب

چگونه کیفیت دوربین گوشی را بالا ببریم ؟ چیکار کنیم کیفیت دوربین گوشی بهتر شود ؟ شاید شما هم تاکنون به این سوالات فکر کرده و به دنبال افزایش کیفیت دوربین گوشی باشید. در این مقاله به روش‌هایی برای بالابردن کیفیت دوربین انواع گوشی مخصوصا مدل‌های سامسونگ و شیائومی اشاره می‌کنیم.

بدون شک می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تحولات ایجاد شده در تلفن‌های همراه را قرار گرفتن دوربین در آن‌ها دانست. با توجه به پیشرفت فراوانی که دوربین تلفن‌های همراه داشته‌اند، کم‌تر کسی این نیاز را در خود می‌بیند که به سمت خرید دوربین‌های دیجیتالی یا حتی DSLR‌ برود.

همین موضوع باعث شده تا دوربین به فاکتوری مهم در این زمینه تبدیل شود. در این مطلب می‌خواهیم به شما چند ترفند ساده را بگوییم تا با انجام آن‌ها کیفیت دوربین گوشی را بالا ببرید. همچنین در نهایت چند اپلیکیشن موبایلی در این زمینه معرفی می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

برای افزایش کیفیت دوربین یک ثانیه بیشتر صبر کنید!

دوربین گوشی‌های موبایل به این ویژگی‌ معروف هستند که تنها در کسری از ثانیه می‌توانند از سوژه‌ شما تصویربرداری کنند. اما این مورد گاهی باعث بالا رفتن توقع کاربر می‌شود؛ بدین صورت که می‌خواهد سریع با زدن دکمه شاتر، گوشی را حرکت دهد و عکس ثبتی‌اش را ببیند.

در واقع با زدن کلید شاتر، دوربین گوشی تازه آماده انجام عملیات پردازشی می‌شود و باید تا پایان این عملیات دست‌تان را دقیقا ثابت در همان وضعیت نگه‌دارید. حتی بعد از این که از ثبت شدن عکس مطمئن شدید، برای اطمینان بیشتر، دست‌تان را برای یک ثانیه بیشتر ثابت نگه‌دارید.

تا حد امکان از فلاش دوربین استفاده نکنید!

نوری که توسط فلاش LED دوربین گوشی شما ایجاد می‌شود، معمولا بسیار نامنظم بوده و سایه‌های غیر طبیعی را در عکس ایجاد می‌کند. سعی کنید از فلاش LED تنها در زمانی که هیچ جزیی از عکس بدون آن معلوم نمی‌شود، استفاده کنید.

فلاش‌های دوگانه و حتی سه گانه که اخیرا در تلفن‌های هوشمند قرار گرفته‌اند به مراتب عملکردشان بسیار بهتر از LED‌های تک رنگ است. همچنین سعی کنید مود اتوماتیک فلاش را غیرفعال کنید و بر اساس نیاز خودتان آن را به صورت دستی فعال یا غیر فعال کنید.

برای افزایش کیفیت دوربین گوشی حتما از HDR بهره ببرید

مود HDR قابلیتی‌ است که کمک زیادی به کیفیت خروجی تصاویر می‌کند. این قابلیت به عکس‌هایی که در نور آفتاب، محیط بیرون، منظره و یا چهره گرفته می‌شوند کمک می‌کند تا توازنی عالی در رنگ‌ و روشنایی تصاویر ایجاد گردد.

البته باید دقت کنید که از این مود برای زمانی که سوژه در حال حرکت است، استفاده نکنید؛ چرا که نتیجه آن تصاویری تار و بدون جزییات خواهد بود. اطلاعات بیشتر در رابطه با این قابلیت را می‌توانید از طریق این لینک بدست آورید. این روزها اکثر گوشی‌ها به صورت خودکار از این مود استفاده می‌کنند اما بهتر است که پیش از شروع عکاسی، از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

تمیز بودن لنر را چک کنید!

شاید این مورد که با یک پارچه به راحتی برطرف می‌شود، دلیل اصلی بی‌کیفیتی تصاویر ثبتی شما باشد. یک لک کوچک بر روی پوشش لنز دوربین گوشی شما تاثیر زیادی در کیفیت آن خواهد گذاشت.

بنابراین پیش از عکس‌برداری حتما حواستان به لنز و تمیزی آن باشد. بسیاری از مواقع دلیل اصلی بی‌کیفیت بودن دوربین گوشی همین موضوع ساده است.

برای افزایش کیفیت دوربین گوشی از زوم دیجیتالی استفاده نکنید!

بدون هیچ شکی استفاده از زوم کیفیت نهایی تصویر را تا حد بسیار زیادی پایین می‌آورد. اگر قصد دارید از چیزی عکس بگیرید که دورتر از شماست، بهتر است تا حد امکان به آن نزدیک شوید و از زوم کردن روی آن پرهیز کنید.

زوم کردن باعث افت کیفیت دوربین خواهد شد. البته گوشی‌های جدید امروزی از قابلیت زوم اپتیکال بهره می‌گیرند و برخی از آن‌ها همچون پرچمداران سامسونگ؛ زوم بسیار قدرتمندی دارند که استفاده از آن‌ها توصیه می‌شود.

استفاده از حالت دستی عکاسی را فراموش نکنید

اکثر گوشی‌های امروزی دارای حالتی برای عکاسی دستی هستند. به این صورت که می‌توانید بسیاری از پارامترهای عکاسی را خودتان تغییر کنید. پارامترهایی همچون وایت بالانس، فوکوس و یا ISO تاثیر بسیار زیادی در تصویر نهایی شما خواهند داشت.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

بنابراین اگر فقط کمی زمان بگذارید و این موارد را متناسب با سلیقه خودتان تنظیم کنید، عکس بسیار بهتری را خواهید گرفت و مسلما از دیدن نتیجه نهایی شگفت‌زده خواهید شد.

برای بالا بردن کیفیت دوربین گوشی در شب از Night Mode استفاده کنید

اگر قصد عکاسی در شب یا به طور کلی محیط‌های کم‌نور را دارید، بهتر است که از حالت Night Mode استفاده کنید.

این ویژگی در بسیاری از گوشی‌های امروز با برخی راهکارها همچون باز نگه‌داشتن بیشتر لنز دوربین، موجب می‌شود تا نور بیشتری به لنز رسیده و تصویر شما روشن‌تر و باکیفیت‌تر از حالت نرمال ثبت شود. بنابراین حتما هنگام استفاده از این مود را در نظر بگیرید.

از قابلیت‌های گوشی‌تان غافل نشوید

گوشی‌های امروزی بخصوص گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از دوربین‌های متعدد و قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند که معمولا نادیده گرفته می‌شوند. به عنوان مثال بسیاری از این مدل گوشی‌ها به دوربین ماکرو مجهز هستند که برای عکاسی از فاصله نزدیک انتخاب بسیار مناسبی است. بنابراین اگر قصد عکاسی از یک گل را دارید، بهتر است که از دوربین ماکرو استفاده کنید.

برخی مودها نیز برای حالت‌های مختلف عکاسی موجود است که برای افزایش کیفیت دوربین گوشی نباید از آن‌ها غافل شد. مثلا اکثر گوشی‌ها از حالت عکاسی از غذا بهره می‌برند که برای تصویر برداری از میز غذا بهینه شده است. پس بهتر است که چرخی در تنظیمات دوربین گوشی خودتان بزنید و حالت‌های مختلف را امتحان کنید تا به بهترین نتیجه برسید.

این مقاله را هم بخوانید: ۱۰ قابلیت دوربین آیفون که برای عکاسی بهتر باید به آن‌ها مسلط باشید

با فرمت Raw عکاسی کنید

فرمت Raw تصویر خام دوربین را ثبت کرده و در واقع یک عکس بدون پردازش خواهید داشت. بنابراین خودتان پس از ثبت عکس می‌توانید رنگ و لعاب بیشتری به تصویر بدهید و در نهایت عکسی داشته باشید که متناسب با سلیقه خودتان است. البته برای بهترین نتیجه باید تصویر را در فتوشاپ باز کنید که به کمی زمان و دانش نیاز دارد. در هر صورت مطمئن باشید که تصویر نهایی ارزش صرف کردن این زمان را خواهد داشت.

چگونه کیفیت دوربین گوشی را بالا ببریم

اکثر گوشی‌های امروزی این ویژگی را دارند که در تنظیمات بخش دوربین نهفته است. با این حال اپلیکیشن‌های ثانویه‌ای هم در گوگل پلی برای ثبت این تصاویر موجود هستند که می‌توانید از آن‌ها نیز بهره بگیرید.

حتما چندین بار عکس بگیرید

بسیاری از افراد فقط یک عکس از سوژه مورد نظر گرفته و به قضاوت کیفیت تصویر ثبت شده می‌پردازند. در حالت کلی عوامل بسیاری در کیفیت عکس ثبت شده دخیل هستند و مثلا کافی‌ست کمی زاویه دوربین به سمت نور باشد یا حتی کمی دست‌تان بلرزد تا کیفیت تصویر افت پیدا کند.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

بنابراین بهتر است که همیشه چندین بار از سوژه عکس بگیرید تا بتوانید با مقایسه آن‌ها، بهترین تصویر ممکن را انتخاب کنید.

از یک اپلیکیشن دوربین دیگر استفاده کنید!

یکی از قسمت‌های مهم عکس برداری، پردازشی است که توسط بخش نرم افزاری گوشی شما انجام می‌گیرد. اگر فکر می‌کنید اپلیکیشن دوربین گوشی شما در این زمینه عملکرد مناسبی ندارد، می‌توانید از اپ‌های دیگر بهره ببرید. از بهترین‌های موجود در این بخش می‌توان به Retrica ،Camera Zoom FX و HD Camera اشاره کرد که موجب افزایش کیفیت دوربین گوشی می‌شود.

افزایش کیفیت دوربین گوشی

این اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهند تا کیفیت دوربین گوشی سامسونگ را بالا ببرید. چرا که پردازش متفاوتی دارند و تصویر نهایی آن‌ها با اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین گوشی متفاوت است. البته این احتمال وجود دارد که برخی قابلیت‌های اصلی دوربین گوشی‌تان را از دست بدهید.

76 در مورد “افزایش کیفیت دوربین گوشی با 11 نکته و ترفند جالب”

  1. سلام من گوشیم a7 هست یه جایی میخوام برم و به کیفیت بالا احتیاج دارم میشه کمک کنید کیفیت و بالا ببرم

  2. سلام من a73 دارم و خب هر کار بخوابم بکنم گوشی ارور میده و میگه باید آپدیت بشه و شنیدم که میگن با آپدیت کیفیت دوربین پایین میاد میخواستم بدونم واقعا همینطوره و پایین میاد؟؟ و اینکه اگه اینجوری بشه آیا راه خلی هست که درست شه؟

    1. سعید صانعی

      سلام، در مورد آپدیت چنین چیزی به صورت سمی گزارش نشده، شاید برخی از مشکلات به وجود بیاد ولی با یک آپدیت کوچیک نواقص رفع میشه

  3. سلام وقت بخیر، گوشی من a34 هست دوربین پشتش بد نیس ولی عالیم نیس و دوربین سلفیش افتضاحه ینی خیلی پررنگ میکنه چهره و رنگ لباس و … و مصنوعی میشی حتی صورت من لک نداره یه جوری میندازه انگار صورتم پر از لکه و حتی میتونم بگم خیلی زشت تر از خودت میندازه حتی با فیلتر چیکار کنم کیفیت سلفیم بهتر شه و یکم کمرنگ تر عکس بگیره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید راهی داره از تنظیمات گوشی یا باید برنامه ای چیزی نصب کنم؟

    1. سعید صانعی

      سلام، اگر از برنامه‌های جانبی برای عکس‌گرفتن استفاده میکنید، اون‌ها رو کنار بزارید و از برنامه دوربین اصلی سامسونگ استفاده کنید
      اگر از برنامه دوربین اصلی استفاده میکنید، احتمالا تنظیماتش تغییر کرده که باید ریست کنید، برای این کار وارد دوربین بشید، از بالا سمت چپ آیکون چرخ دنده رو بزنید و در بخش انتهای بخش تنظیمات گزینه reset رو بزنید

      1. من گوشیم a34 هست و دوربین جلوش خیلی بده راهی که پیشنهاد دادین برای بهبود دوربین امتحان کردم ولی تغییری ایجاد نشد عکسای سلفی خیلی تیره تر از حالت طبیعیه یعنی رنگ موها و ابروهارو تیره تیره میکنه که چهرت مصنوعی میشه و عکسای سلفی ای که از چهرت میگیری لب و چشما و کلا اعضای صورتتو کج و کوله میکنه راه دیگه ای نداره که دوربینش بهتر بشه؟ آیا گوشی رو بروزرسانی کنم مشکل حل میشه؟

        1. سعید صانعی

          سلام، این مواردی که شما میگید طبیعی نیست، احتمالا دوربین گوشی آسیب دیده یا به هر دلیلی عملکرد درستی نداره، به شرکت گارانتی نشون بدید ببنیدی نظر اون‌ها چیه

          1
          1
  4. سلام وقت بخیر.

    من تازه گوشی A53 خریدم.وقتی با دوربین سلفیش عکس چند نفره میگیرم که چند نفر پشت سرم و دورتر قرار دارند همگی تار میفتن
    یعنی انگار حالت پرتره فعاله.درصورتی که نیست و دارم با حالت معمولی عکس میگیرم.
    نمیدونم چیکار باید بکنم 😐
    لطف می کنید راهنمایی بفرمایید که این مشکل حل شه و بتونم یه سلفی معمولی بندازم

    1
    2
  5. من گوشیم آ۱۳ هستش کیفیتش خوبه راضیم
    ولی باز راهی داره کیفیتش بیشتر شه؟؟زومش که میکنم یکم ضعیفه

    1. سعید صانعی

      سلام، مهم‌ترین کاری که میتونید بکنید، اینه که در بخشی که نسبت تصویر در عکاسی رو مشخص می‌کنید، نسبت 3:2 با دوربین 50 مگاپیکسلی رو انتخاب کنید، در این حالت تصاویر بالاترین کیفیت رو خواهد داشت

  6. سلام. من گوشیم a32 4g هستش ار کیفیت دوربینش راضی نیستم بخصوص بعد از اپدیت بتر شده. ایا با تنطیمات خاصی بهتر میشه؟ یا اینکه ریست فکتوری کنم؟ به نظر شما میشه لنز دوربینو با لنز خوب عوض کرد.؟

    1. سلام
      چجوری،چک کنیم همه دوربین‌های گوشی کار میکنن وآیا موقع عکس همه دوربین‌های فعال می‌شوند یا هر دوربینی برا عکس خاصی استفاده میکنه گوشی

      1. مجتبی مسکینی

        سلام
        اکثر مدل ها هر دوربین برای عملکرد خا۱ی فعال میشه و همه با هم کار نمیکنن
        یک سری برنامه برای چک کردن هست
        با انتخاب حالت های مختلف (ماکرو، زوم و…) هم میتونید دوربین ها رو چک کنید

  7. سلام گوشی a32فایو جی خریدم در نور کم عکس بگیری نویز داره نور عکس گرفته شده هم کم است حتما باید چراغ روشن یانور باشه مخصوصا دوربین سلفی ضمنا گوشی منو تنظیمات داره اما منو settingنداره راهی نیست بدون نصب برنامه این منو رو دانلود کنم یا با تنظیمات فعلی گوشی روشنایی تصویر بالا بره یا نویز کم بشه لطفا راهنمایی نمایید

  8. سلام من گوشیم a21s هستش ولی کیفیت دوربین خیلی پاییه
    در مقایسه با گوشی برادرم که بازم a21s هست کیفیتش خیلی بالاست
    لطفا کمکم کنید!!

    2
    6
    1. سعید صانعی

      سلام، احتمالا برادرتون با دوربین 48 مگاپیکسلی گوشیش عکس میگیره، وقتی وارد برنامه دوربین می‌شید، در قیمت بالای صفحه یکی از گزینه‌ها ابعاد تصویر رو مشخص میکنه، گزینه 3:4 48MP رو انتخاب کنید، با این کار میتونید با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عکس بگیرید که کیفیتی بالایی نسبت به حالت عادی داره

      3
      14
  9. سلام وقتتون بخیر منوشیم s20 fe هستش کیفیت دوربین اصلی عالیه ولی سلفیش خیلی تاره …در مقایسه با گوشی قبلیم note 8 خیلی بده …چیکار کنم ..با اینکه تعریف دوربینشو خیلی شنیدم

    2
    7
  10. سلام ببخشید من گوشیم هانر 8x یه مدته حس میکنم عکسام کیفیت روز اولو نداره چیکار کنم ک عکسام با کیفیت بشه اگه نرم افزاری میشناسید ک بهتر خود برنامه دوربین گوشی هست لطفا بهم معرفی کنید ممنونم

    3
    13
  11. سلام من a32دارم و کیفیتش خیلی عالی بود تا این که آپدیتش کردم وفیلم برداری داخل شب خیلی بی خود شده چیکارش کنم
    و میشه بر اثر ضربه کیفیت بباد پایین؟؟؟

    5
    19
    1. مجتبی مسکینی

      سلام اگه مطمئنید که بعد از آپدیت بوده پس مشکل نرم افزاریه و حل میشه
      می‌تونید یک بار فکتوری ریست کنید که اکثر مواقع جواب میده
      اما در کل بله ضربه میتونه به دوربین آسیب بزنه

      2
      13
    2. بستگی داره به چه جایی ضربه وارد بشه اگه به دوربین ضربه وارد بشه و لنز بشکنه کیفیت دوربین افت میکنه

      6
      4
      1. سلام من یه گوشی نوت 12 پرو گلوبال خریدم زده دوربین 50 مگا پیکسل ولی مال شوهرم نوت 11 دوربین 108 مگاپیکسل بنظرتون کدوم برا عکس بهتره . البته شوهرم میگه برا من که کمتر زده دوربینش اصلی. ولی من عکسا رو مقایسه میکنم مال اون بهتر

        1. سعید صانعی

          سلام، شما چون هر دو گوشی رو دارید در شرایط مختلف مثل روز یا شب میتونید عکس‌ها رو مقایسه کنید، ولی دوربین این دو مدل واقعا تفاوت خیلی زیادی نداره، شاید عملکرد ردمی نوت 12 پرو عکس‌هایی که تو شب یا با نور کم گرفته میشه بهتر باشه ولی در روز و زمانی که نور مناسبه، عملکرد هر دو گوشی یکسانه تقریبا

  12. سلام من a32دارم و کیفیتش خیلی عالی بود تا این که آپدیتش کردم وفیلم برداری داخل شب خیلی بی خود شده چیکارش کنم

    3
    5
  13. سلام من گوشیA5سامسونگ مدل 2015دارم که دوربین فوق العاده با کیفیتی داشت الان چندوقته کیفیت دوبین بشدت افت کرده واقعا برام سواله چرا!؟ممنونم از راهنماییتون

    4
    34
  14. تبلت من دوربین افتضاحی داشت دو تا حالت داشت استاندارد و عالی که فرقی نداشتن.توی تنظیمات تصویر رو بزرگتر کردم عالی شد

    5
    12
  15. سلام ببخشید من تبلت Lenovo دارم خیلی دوربین جلو بدی داره وقتی گوشی رو افقی میگیرم با اینکه دارم به دوربین نگاه میکنم اما اینگار دارم اون طرف رونگاه میکنم تا دوربین پشتش هم اصلا خوب نیست و من نمیتونم مشق هام رو عکس بگیرم باید چی کار کنم

    4
    28
  16. سلام
    تبلت من Lenovo tab 3 هست دوربین جلوش یعنی سلفیگیرش خیلی وضعیتش افتضاحه از وقتی که خریدم اینجوریه و نو بود چیکار کنم خوب و با کیفیت بشه ؟
    لطفاً جواب بدید?
    ممنون خسته نباشید

    5
    16
    1. مجتبی مسکینی

      سلام تبلت‌ها کلا دوربین‌های خوب و با کیفیتی ندارن مخصوصا مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده
      کار خاصی نمی‌تونید انجام بدین نهایتا با یه سری افکت و تنظیمات نرم‌افزاری بتونید تصویر نهایی رو بهتر کنید

      6
      17
  17. سلامـ
    من گوشیمـ نوتـ ⁸ هستـ یکـ ساله دارمشـ
    بعد یکمـ دوربینشـ کیفیتشـ اومدهـ پایینـ
    چکار کنم:(

    8
    9
  18. سلام من گوشیم a51هستش که دوربین ۴۸ مگاپیکسله
    ولی بعد از اپدیت های گوشیم کیفیتش افتضاح افت کرده میشه دلیلشو بگین

    2
    21
    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      چنین مشکلی تا حالا گزارش نشده
      بهتره که از اطلاعاتتون بکاپ بگیرید و یک بار ریست فکتوری بزنید به احتمال فراوان اوکی میشه

      2
      7
  19. سرباز زهرا

    سلام
    وقتتون بخیر
    ببخشیدمن گوشیمA11 هستش
    ولی کیفیتش اصلااااااااخوب نیست وخیلیییی پایینه

    بنظرتون مشکلش چیه
    تقریبایه هفتس که خریدمش

    4
    8
    1. مجتبی مسکینی

      سلام گلکسی A11 در رده خودش گوشی بدی نیست و نیازهای روزمره شما رو جواب میده
      اگه به دنبال کیفیت بیشتر (در همه زمینه‌ها) هستید باید هزینه بیشتری بکنید

      3
      9
  20. سلام من گوشیم اپل ۷ دوربینش عالی سلفی عالی ولی ۲ یا ۳ درصد سلفی کیفیتش پایین امده بعد خودم بروز کردم بخاطر اینه

    2
    7
  21. سلام مدل گوشیم galexy c5 2017هستش و من از کیفیت دوربینش راضی نیستم …میشه بگید چیکار کنم کیفیتش بهتر بشه?

    2
    17
  22. سلام من گوشیم سامسونگه کیفیت دوربین پشتش خوبه اما سلفیش خیلییی مزخرفه چیکار کنم تا کیفیتش خوب بشه؟ خواهش میکنم راهنمایی کنین

    5
    32
  23. سلام گوشی منa50 هستش و دوربینش خیلی با کیفیت بود ولی به مرور زمان دیدم که داره کیفتش خیلی کم میشه.لطفا اگه میشه چند تا راه بهم پیشنهاد کنید که دوربینم کیفیتش بهتر شه .ممنون

    5
    53
  24. سلام من گوشیم سامسونگa30sهست.چطور کیفیت دوربین را بالا ببرم؟ایا ۱۰ سیستم عاملش وجود دارد؟

    4
    16
    1. سلام دوست عزیز
      صفحه نمایش گوشی a30sضعیفه و کیفیت نداره برای همینم شما فکر میکنید دوربین شما ضعیفه درحالی که اینطوری نیست

      1
      2
  25. علیرضا حیدری

    سلام من تازگی گوشی سامسونگ galaxyA10S خریدم اما دوربینش خیلی بی کیفیته.
    بنظرتون چیکار کنم

    8
    42
  26. سلام گوشی من شیائومی redmi 7aهستش دوربینش 12پیکسله و تقریبا ازش راضیم ولی میخواستم بدونم با چه برنامه ای بهتر از این ک هست میشه؟خیلی ممنون

    10
    10
  27. سلام.
    من nova 3i دارم.
    دوربینش واقعا عالی بود ولی الان ک ال سی دی عوض کردم دوربینش بد شده.
    نمیدونم چیکار کنم حتی رنگ فلش گوشیم آبی شده

    5
    7
  28. سلام.
    مدتی ایس که دوربین گوشیم (سامسنگ j7) کدر شده وکیفیتش ر90%ازدست رفته لطفآ رانمایی کنید سپاس.

    5
    25
  29. گوشی من J7 پرو هست . با دوربین عقب مشکلی ندارم ولی دوربین سلفی اصلا کیفیت خوبی نداره و نمیدونم چطور مشکلمو حل کنم. آیا برنامه ای وجود داره که بشه کیفیت عکس سلفی گوشیمو خوب کنم؟

    12
    28
  30. با سلام
    گوشی من هونور 4c بود و دوربینش عالی بود ولی لرای نصب یک برنامه مجبور شدم که ورژنشو ارتقا دادم به 6 اما کبفبت دوربینش بسیار ضعیف و حتی سایز عکسا کوچیک شده . یعنی موقع گرفتن عکس کل صفحه گوشیمو نمیگیره . ممنون میشم کمک کنید این مشکلو حل کنم .

    5
    15
  31. بهترین نرم افزار Manual Camera هستش دوستان
    تنظیمات کاملی رو ارائه میده و کیفیت هم معمولا بیشتر از برنامه خود گوشی هستش

    17
    28
  32. سلام من دلم میخواد دوربین خود گوشیم خوب باشه اگه میشه یه برنامه ای به من معرفی کنین که تا اخر عمرم به یادتون باشم و دعاتون کنم بابت این برنامه و نرم افزار

    18
    46
    1. سلام عالی ترین برنامه دوربین فوق کیفیت
      Cortex camera
      تا حالا فقط پولی اون کار میکنه،اما با دقت ومقایسه جدی تو کامپیوتر متوجه خارق العاده بودنش میشوید

      11
      9
  33. با سلام گوشی من سامسونگ A3 2017 هستش میخواستم ببینم نیازی به نرم افزار دوربین داره یا نه اگه نیاز داره کدوم برنامه رو پیشنهاد میکنید

    18
    44
  34. سلام .من یه اکسپریا زد ۴ دارم و همینطور که میدونید سونی از گذشته رو بخش نرم افزار دوربین ضعیف کار می کرده.حالا می خوام یه نرم افزار خوب معرفی کنید که واقعا کیفیت عکسهاش رو زیر و رو کنه.ممنون

    13
    46
    1. علی‌رضا عباسی

      دوست عزیز نسخه جدید اپلیکیشن Retrica با رابط کاربری آسونش، می‌تونه انتخاب خیلی خوبی برای جایگزینی باشه.

      20
      11

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH