نسل جدید نوکیا 3310 رونمایی شد: سلام نوستالژی!

نوکیا 3310 را که خاطرتان هست؟! موبایل نوستالژیک و جذابی که خاطره  مشترک نسل‌هاست. به نظر می‌رسد نوکیا نیز از این محبوبیت بی‌اطلاع نبوده و با معرفی 3310 در ظاهری مدرن مجددا قصد دارد خاطره‌ها را زنده کند. این موبایل نوستالژیک و بازی خاطره‌انگیزش بازی مار (اسنیک)  آن قدر محبوبیت داشت که نوکیا  126 میلیون نسخه از این موبایل را در سراسر دنیا به فروش رساند و اکنون مجددا 3310 را با ظاهری به‌روز و ویژگی‌های جدید در کنفرانس خود در بارسلون در جریان نمایشگاه MWC 2017 معرفی کرده است.

نسخه جدید نوکیا 3310 موبایل کوچک و جمع‌وجور با صفحه‌نمایش 2.4 اینچ QVGA است که دوربینی باکیفیت 2 مگاپیکسل دارد. این کوچولو، سبک و کم ضخامت است و در طراحی آن رنگ‌های زیبا و شاد و خوش‌دستی لحاظ شده است. زرد براق، قرمز، خاکستری مات و آبی تیره‌ رنگ‌های 3310 جدید هستند که به همراه بازی نوستالژیک و دوست‌داشتنی مار (اسنیک) روانه بازار خواهد شد تا طرفداران این بازی جذاب و دوست‌داشتنی چالش‌ها و مراحل جدیدی از این بازی را تجربه کنند.

کاربران نوکیا 3310 می‌توانند با اپرا مینی وبگردی کنند و با این گوشی نیم وجبی به دنیای عظیم اینترنت پای بگذارند. از ویژگی‌های بارز این نسل جدید گوشی غیرهوشمند نوکیا می‌توان به باتری با عمر بسیار طولانی (25 روز آماده‌به‌کار) و 22 روز با مکالمه اشاره کرد.

نسل جدید نوکیا 3310 قرار است سه‌ماهه دوم سال 2017 با قیمت بسیار مناسب 52 دلار به بازار عرضه شود.

نظر شما درباره این گوشی خاطر انگیز چیست؟ آیا این نسل جدید موفق به جلب رضایت و فروش بالا خواهد شد؟

1 در مورد “نسل جدید نوکیا 3310 رونمایی شد: سلام نوستالژی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH