فیلترهای چهره به اینستاگرام آمد

اگر شما نیز از علاقه‌مندان و طرفداران پروپاقرص اینستاگرام باشید، حتما به‌روزرسانی‌های جذاب و قابلیت‌های جدید این شبکه اجتماعی را پیگیری می‌کنید. اینستاگرام به‌تازگی ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از فیلترهای جدید چهره برای اشتراک‌گذاری تصاویرشان استفاده کنند.

اگر شما از علاقه‌مندان به فیلترهای چهره اسنپ‌چت هستید باید بگوییم که اینستاگرام که متعلق به فیس‌بوک است به‌تازگی در به‌روزرسانی خود این قابلیت را به اینستاگرام آورده تا پس از قابلیت استوری این دومین تقلید اینستاگرام از اسنپ چت باشد. از امروز هشت فیلتر  جدید چهره به اینستاگرام اضافه‌شده‌اند که قادر به شناسایی چندین چهره در تصویر هستند تا کاربران بتوانند این فیلترها را به‌سادگی بر روی تصاویر خودشان اعمال کنند. تصویر نهایی حاصل از این فیلترها به‌راحتی از طریق دایرکت قابل اشتراک‌گذاری بوده و هم‌چنین می‌توان آن‌ها را در بخش استوری نیز به اشتراک گذاشت.

اما این تمام تغییرات اینستاگرام نیست چرا که قابلیت خلاقانه دیگری با نام Rewind نیز به این اپلیکیشن در هر دو نسخه اندروید و iOS اضافه‌ شده که به کاربران امکان ساخت ویدیو به‌صورت معکوس را می‌دهد. قابلیت دیگری که به این شبکه اجتماعی اضافه‌ شده، قابلیت هشتگ‌گذاری استوری‌ها است؛ از این به بعد کاربران می‌توانند روی استوری‌های خود هشتگ بگذارند که در بخش استیکرهای استوری قابل‌دسترسی است. درنهایت یک پاک‌کن نیز به ابزارهای استوری اینستاگرام افزوده گشته تا کاربران به کمک آن بتوانند آنچه با ابزارهای قلم بر روی تصاویر رسم کرده‌اند را به‌راحتی پاک کنند.

تمام این ویژگی‌های جدید برای هر دو نسخه اندروید و iOS ارائه‌ شده است.

2 در مورد “فیلترهای چهره به اینستاگرام آمد”

  1. نحوه استفاده از فیلتر چهره به چه شکلی هست؟؟
    برای من در نسخه جدید فعال نیس !!!!
    لطفا آموزش بدین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH