نسخه مخصوص چین گلکسی (2017) J7 از دوربین دوگانه استفاده می‌کند

یک ماه پیش بود که Chinese leakster ادعا کرد که نسخه مخصوص چین گلکسی (J7 (2017 اولین اسمارت‌فون برند سامسونگ خواهد بود که از دوربین اصلی دوگانه استفاده می‌کند. سامسونگ چندین نمونه از گلکسی (J7 (2017 را برای بازارهای مختلف در نظر گرفته است، به‌عنوان مثال گلکسی J7 Max یکی از این مدل‌هاست که در بازار هند با نام گلکسی On Max شناخته می‌شود. بااین‌حال تنها نسخه مخصوص چین است که از دوربین اصلی دوگانه استفاده می‌کند. هم‌چنین این منبع تعدادی تصویر را از اسمارت‌فون آتی سامسونگ منتشر نموده که این موضوع را به‌خوبی تایید می‌کند.

پیش از آنکه اطلاعات مربوط به نسخه مخصوص چین گلکسی (J7 (2017 منتشر شود، گمان می‌رفت که گلکسی C10 اولین اسمارت‌فون سامسونگ باشد که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. هم‌چنین اطلاعات جدیدتر نشان می دهد که ممکن است معرفی و عرضه گلکسی C10 با تاخیر مواجه شود. دلیل این تاخیر، تقاضای بسیار بالا برای چیپست قدرتمند اسنپدراگون 660 است که در اسمارت‌فون‌های میان‌رده دیگر نیز استفاده خواهد شد.

نسخه مخصوص چین گلکسی (J7 (2017 با شماره مدل SM-J7310 شناخته می‌شود و ظاهری مشابه با نسخه استاندارد خواهد داشت با این تفاوت که خطوط آنتن شکل و شمایلی متفاوت دارند. هیچ اطلاعی از مشخصات سخت‌افزاری این نسخه در دسترس نیست اما انتظار می‌رود از سخت‌افزاری مشابه با نمونه استاندارد استفاده کند.

دوربین دوگانه اصلی نسخه چینی گلکسی (J7 (2017 چینشی عمودی دارد و در زیر آن می‌توانیم فلاش LED را مشاهده کنیم. هم‌چنین به‌نظر می‌رسد در طراحی کیس پشتی این هندست از نوعی بافت مخصوص استفاده شده باشد که در پرچم‌داران قدیمی سامسونگ شاهد آن بوده‌ایم.

این منبع چینی در توییت‌های خود در هفته‌های گذشته عنوان کرده بود که گوشی‌های آینده سامسونگ از جمله مدل‌های خانواده A و C از دوربین دوگانه استفاده خواهند کرد. به‌نظر می‌رسد این غول کره‌ای در حال ارایه اسمارت‌فون‌های مقرون به‌صرفه و با امکانات به‌روز است. شیائومی Mi 6 و وان‌پلاس 5 از جمله پرچم‌دارانی هستند که از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند و با قیمت بسیار مقرون به‌صرفه روانه بازار شده‌اند. حتی برندهای کمتر شناخته شده چینی نیز از دوربین دوگانه استفاده می‌کنند، بنابراین تجهیز اسمارت‌فون‌های اقتصادی سامسونگ به این ویژگی‌ می‌تواند رقابت داغ‌تری را میان این غول فناوری و شرکت‌های نوپای چینی ایجاد کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH