تصاویری از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ فاش شد

به‌تازگی رندرهایی از یک گوشی هوشمند تاشو با اسم رمز SM-G9298 و محصول شرکت سامسونگ، در فضای مجازی منتشر شده بود. حال تصاویری واقعی از این محصول فاش شده است. به احتمال زیاد نام این گوشی W2018، دنباله‌ای برای گوشی موفق W2017، خواهد بود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، حسگر اثر انگشت در نمای بیرونی و درونی گوشی وجود دارد. پشت گوشی یک دوربین با فلش دوگانه LED، به همراه اسکنر اثر انگشت در زیر آن، قرار دارد. نمای بیرون شامل صفحه نمایش همیشه روشن سامسونگ و نمای درون شامل صفحه نمایش اصلی خواهد شد. ویژگی جالب این مدل، وجود مجموعه برنامه‌های مایکروسافت افیس بر روی صفحه اصلی گوشی است که احتمالا به‌صورت پیش‌فرض نصب باشد.

سامسونگ W2018 همانند سری قبلی این خانواده تنها در چین ارائه می‌شود. طبق اطلاعات قبلی، این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 821AB عرضه خواهد شد.

هر دو نمایشگر این گوشی 4.2 اینچی و با کیفیت Full HD خواهند بود. دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است. سیستم عامل گوشی اندروید 6 یا مارشمالو خواهد بود. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و Samsung Pay از دیگر ویژگی‌های این گوشی تاشو خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH